wie was het?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewonneeeeeeeeeeeeen
Gefeliciteerd je hebt één van de twee hetero's gekozen. Je zit automatisch in de winnaarspool en maakt kans op een portret van jezelf. Wanneer je gewonnen hebt ontvang je in de eerste week van maart een email. Succes!
jij nog op, dan ga ik nu slapen. Moet er om 5:30 weer uit!quote:
ookal de ctrl c en v geprobeerd en anders de computer opnieuw opstarten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, kutzooi, ik kan dus alleen maar acht spaties posten, wat ik ook kopieer
alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 15 minuten een tiener. WAAAAH!
Jezus, nu al een twintiger. Ik kan me nog herinneren dat je de puberende puistenkop van het topic was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij de eerste écht topicpuber of niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Jezus, nu al een twintiger. Ik kan me nog herinneren dat je de puberende puistenkop van het topic was..
Yep. Ik heb geen idee waar het aan ligt en niemand reageert op mijn DIG topicquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ookal de ctrl c en v geprobeerd en anders de computer opnieuw opstarten?
En als je Shift+Insert gebruikt voor het plakken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Ik heb geen idee waar het aan ligt en niemand reageert op mijn DIG topic
Je snapt natuurlijk wel dat nu al mijn interesse in jou over is he?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Why don't you stop talking and I stop pretending to care?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat nu al mijn interesse in jou over is he?
Zelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En als je Shift+Insert gebruikt voor het plakken?
Ik denk dat je Klembord kapot is. Geen idee hoe dat komt en hoe je het weer gefixt krijgt.quote:
Gefeli!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zit zeker geen auto van de zaak en een salaris van 6 cijfers bij die bestuursfunctie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat Weemz er over begon:
[ afbeelding ]
Best joke of the day.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Er zit zeker geen auto van de zaak en zescijferig salaris bij die bestuursfunctie?
Feliquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |