oh help... wordt het weer zo'n flikkerding?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:16 schreef hierissieweer het volgende:
dank je voor het beestje bij zijn naam noemen.
Maar ik heb nu een bestand van 82kb dat zijn 5 frames. die moeten naar 10kb.. Maar hoe??? Ik weet dat er in de huidige ook iets van 6 frames zitten, maar die is maar 6 kb, wat ging er mis?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef hierissieweer het volgende:
en hoe is hij?
deze is toch wel beschaaft te noemen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh help... wordt het weer zo'n flikkerding?
excusez le mot...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh... !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef hierissiedan het volgende:
en voor als ik heimwee heb heb ik nog dit account
nu kan de zonnenbril weer af in huisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef hierissieweer het volgende:
en hoe is hij?
Hij was me voor.. maar hij speelt vals!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is toch wel beschaaft te noemen?
zeker als je de voorganger gewend was
Waarom? Wie weet word je wel 80! Of nog ouder!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:28 schreef samjustme het volgende:
Ik heb zelf een beetje de hoop opgegeven om ooit 70 te worden.
Kg´s bedoelde ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Wie weet word je wel 80! Of nog ouder!
kwel hem nou niet! tis sneu om homo's te pestenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Wie weet word je wel 80! Of nog ouder!
humz... Ik dacht dat jij in NL woonde, maar goed ik heb het wel vaker mis. Misschien ben ik dan toch niet zo ontwikkeld als ik had gedacht...?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:33 schreef Cairon het volgende:
"jij bent er een middagje geweest?"
Nee, ik woon er.
Onveilig vrijen schijnt op den duur ook wel te helpen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:13 schreef MrBrightside het volgende:
Afvallen? Gewoon flink ziek worden, dat scheelt zo 4/5 kilo.Ik had vorige week 40 graden koorts, en tadaa. 58 kilo.
jij als grafisch man, wat vind je van mijn usericon. Ik ben er trost op!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeten te tvp'en. Dit topic al 6 keer open gehad.
Ik dacht altijd dat Cairon in Tilburg gehuizigd was.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
humz... Ik dacht dat jij in NL woonde, maar goed ik heb het wel vaker mis. Misschien ben ik dan toch niet zo ontwikkeld als ik had gedacht...?
Ik ben er ook trots op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij als grafisch man, wat vind je van mijn usericon. Ik ben er trost op!
Nu ben ik nog trotser!!quote:
Maar kuch je bent niet slankquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:37 schreef Cairon het volgende:
Overigens, als je veel gewicht wil verliezen in korte tijd, dan moet je hierheen komen. Je rent de straten over, anders lig je onder een auto, je gaat de heuvel op en af, en je moet wel te voet omdat de bustijden echt nergens fatsoenlijk aangegeven staan.
Kortom, je loopt heel wat af, en in de avond voel je het dan ook goed.
en het nadeel van lopen is dat het je gevoel van honger vervangt of wegdrukt, vooral als je stevig doorstapt. Ik had vierentwintig uur niets gegeten, en ik voelde het niet, ik voelde het pas in de ochtend, met een knagend gevoel van milde honger.
wat waarom hoe ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:40 schreef Cairon het volgende:
Ik woon eigenlijk ook in tilburg, maar toen ik zei "straks zijn jullie van me af" bedoelde ik dus dat ik richting buitenland verkaste.
Niet bevreesd, in mei kom ik weer terug.
Ik vond m ook erg bruut.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef Sunjammer het volgende:
Gisteravond naar Cloverfield geweest...
Retegaaf!![]()
wel veel fun hebben, of niet zo heel erg leuke stage?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:45 schreef Cairon het volgende:
stage, voor school, met het vliegtuig
Ik was een beetje bang voor een King Kong achtige film... of Godzilla ofzo. Mooi niet dus.quote:
Ik moet nog 300 kilo afvallen... Mijn ideaal gewicht is 80quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:47 schreef BrandX het volgende:afvallijnverhalen
ik woog 2 jaar terug nog ruim 110, teruggegaan naar 80, was prima, maar door omstandigheden ff tijdje minder gesport, veel gezopen met vrienden en nu 88![]()
Vanaf vrijdag gaan we weer gewoon sporten, terug naar de 80 en als het lukt naar 77 wat mijn ideaalgewicht is volgens de sportdietist
kom op, fock that, it was gozilla on a handy cam !!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik was een beetje bang voor een King Kong achtige film... of Godzilla ofzo. Mooi niet dus.
Bruut is het goede woord ja.
Pathe Unlimitedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef Cybart het volgende:
DONT VISSIT OUR MOVIE THEATERS FOR IT....
wist ik toch, ik plaag je maarquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moet nog 300 kilo afvallen... Mijn ideaal gewicht is 80
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moet nog 300 kilo afvallen... Mijn ideaal gewicht is 80
ff lekker weg, living your own life...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef Cairon het volgende:
Work related, always, ik geef hier les, en vanaf volgende week braaf naar de universiteit... vier dagen werken, een dag studie. Bevalt me wel, stiekem, het is moeilijker dan ik had verwacht, het lesgeven, maar de stad begint me steeds meer aan te staan.
next time beat the crap out of her..quote:De tweede grootste winkelstad in de UK... na London.
Vandaag m'n eerste zwerfster te pakken gehad.
zo aandoenlijk, "John? John! Excuse me, I'm looking for John, he has my car keys and the keys to the house, we were supposed to meet up here, you look like him, but he's taller than you, have you got any spare change?"
Amazing, hoe ze van "ik wacht hier op mijn ex-vriend - huidige vriend - toekomstige vriend" naar "heb je kleingeld?" gaat.
ik denk dat dat het is,quote:Drag queens zijn gewoon eng, ze zijn altijd van die luide opdringerige figuren, die weten dat iedereen naar ze kijkt, maar het kan ze niks schelen dat iedereen naar ze kijkt MET walging, of ze geilen zelfs op dat idee.
quote:
wat geef je voor een les?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef Cairon het volgende:
Work related, always, ik geef hier les, en vanaf volgende week braaf naar de universiteit... vier dagen werken, een dag studie. Bevalt me wel, stiekem, het is moeilijker dan ik had verwacht, het lesgeven, maar de stad begint me steeds meer aan te staan.
De tweede grootste winkelstad in de UK... na London.
Vandaag m'n eerste zwerfster te pakken gehad.
zo aandoenlijk, "John? John! Excuse me, I'm looking for John, he has my car keys and the keys to the house, we were supposed to meet up here, you look like him, but he's taller than you, have you got any spare change?"
Amazing, hoe ze van "ik wacht hier op mijn ex-vriend - huidige vriend - toekomstige vriend" naar "heb je kleingeld?" gaat.
Drag queens zijn gewoon eng, ze zijn altijd van die luide opdringerige figuren, die weten dat iedereen naar ze kijkt, maar het kan ze niks schelen dat iedereen naar ze kijkt MET walging, of ze geilen zelfs op dat idee.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef Cairon het volgende:
Juno pimpen ze hier als de nete!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pathe Unlimitedheb er na 3 jaar nog steeds erg veel plezier van.
180 zoietsquote:
nou zeg...ik zal je nog eens eenquote:
HUG RICHTING DREAMERquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou zeg...ik zal je nog eens eengeven..
quote:
*Lays sensations - Asian secrets - chicken pasada leeg eet*quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
*zak AH-Kaasflips leeg eet*
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Lays sensations
Mwa. Viel mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.cinemec.nl/00/(...)The_Kite_Runner.html
is die leuk? Het boek werd hier wel aangeprezen, maar moet die nog lezen...
Het is geen subtropisch zwemparadies hier. Dat maakt het dat de mensen wel waarde hechten om op tijd te verschijnen, je werk te doen, dat je netjes gekleed gaat, en dat je beleefd bent. Alles is grauw en sober, en vooral ook erg serieus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef Cybart het volgende:
ff lekker weg, living your own life...
damn, goed bezig chap
hier zijn genoeg analfabeten... dus ik geloof niet dat het de tweede J.K. Rowling is, daarbij waren de ingevallen wangen, het rossige warrige haar, en de lege blik, een vrij goede indicatie dat mevrouw mijn kleingeld zou vebrassen aan iets te snuiven.quote:next time beat the crap out of her..
waarschijnlijk vind ze ooit een servertje en schrijft ze er een boek op
wordt ze rijker dan wij
dus ze mag best voor die tijd haar kaak breken
dat wil ik ook!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:13 schreef Cairon het volgende:
en nu ga ik met mijn lekkere duitse huisgenoten aan de zuiperij
idd wtfquote:
heb je al mogen proeven van lokale Islay sapjes ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:40 schreef Cairon het volgende:
Ik woon eigenlijk ook in tilburg, maar toen ik zei "straks zijn jullie van me af" bedoelde ik dus dat ik richting buitenland verkaste.
Niet bevreesd, in mei kom ik weer terug.
Hij gaat zeer waarschijnlijk nog door zijn ik ben een nicht fase.quote:
Woow....quote:
dit is beyond....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij gaat zeer waarschijnlijk nog door zijn ik ben een nicht fase.
Met nieuw haarstijl, zonder al die toebehoren aan zijn gezicht en mooie kleren zou ie best wel oke uitzien denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Woow....
euh ok...
edit: deze is al net zo erg...
[ afbeelding ]
waarom zou jij dat niet verdienen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
phiew ik mag door met school al moet ik de komende maanden wel bewijzen dat ik dat verdien
Wisten we toch al schatjequote:Op woensdag 30 januari 2008 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We kunnen zo samenwonen merk ik.
Maar goed, aangezien het onderwerp "meeting" niet verder uitgediept is, hoef ik me de rest van het jaar zeker ook geen zorgen te maken?quote:
Wel trusten stroekie, maar wel saai zo hoor, als je niet tot 2:30 op blijft en net iets te veel wijn achter je kiezen hebt!quote:
jap wanneer een meeting?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed, aangezien het onderwerp "meeting" niet verder uitgediept is, hoef ik me de rest van het jaar zeker ook geen zorgen te maken?
jammer, had wel willen weten hoe het dit keer afliep...quote:
rustig ademhalen en vergeet niet je vieze onderbroeken in de was te don!quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:13 schreef samjustme het volgende:
Uh date naar vrijdag verplaatst en hij komt naar mij OMG!
a day with SAJ at "De B." : altijd goedquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jammer, had wel willen weten hoe het dit keer afliep...
dat betekend?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
a day with SAJ at "De B." : altijd goed
Ik moet donderdag eff naar mijn vriend toe kan ik Calvin Klein en Tommy onderbroeken ophalen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
rustig ademhalen en vergeet niet je vieze onderbroeken in de was te don!
Kijk uit zometeen word je nog een burgelijk huisvrouwtje en bak je appeltaarten:Pquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik moet donderdag eff naar mijn vriend toe kan ik Calvin Klein en Tommy onderbroeken ophalen.
Hij is heel anders dan de meesten waarmee ik gedate heb, hij is verlegen heeft niks met gay scene, is langer dan ik bijna 1.90m, is jonger, gespierd. Lieve kleine oortjes.
De meesten jongens met wie ik gedate heb waren nichterig, gingen veel uit, waren korter dan ik en ja eentje sloeg echt de rest uit hij had zoveel make°up op tijdens date dat ik dacht wtf maar ik vond hem charmant om zijn nichterigheid.
niet sauna, houd niet van naakt zijn en vooral niet bij "bekenden"quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
een meet in de sauna, ik ben voor
EDITquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kijk uit zometeen word je nog een burgelijk huisvrouwtje en bak je appeltaarten:P
ik ook, maar in de sauna heb ik daar weiniog last van, daarbij komt als ik mijn bril afheb zie ik mezelf nauwelijks laat staan anderenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
niet sauna, houd niet van naakt zijn en vooral niet bij "bekenden"
ik ben eigenlijk best heel preuts
Ik dacht in een van die beginscenes op de boot "wie is die vrouw en waar komt ze ineens vandaan"quote:Op woensdag 30 januari 2008 03:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.imdb.com/gallery/hh/2570429/iid_1304915.jpg.html?path=pgallery&path_key=Campbell%20Bower%2C%20Jamie&seq=7
mooi hoor,erg mooi en een lichtpuntje in Sweeny Todd, want wat vond ik Miss Lovett slecht zeg
Ja jij wil gewoon weer iedereen naakt zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
een meet in de sauna, ik ben voor
je moet toch van te voren en naderhand douchen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij wil gewoon weer iedereen naakt zienVieze man!
daar kon ik helemaal niks over terugvinden op fokquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wel trusten stroekie, maar wel saai zo hoor, als je niet tot 2:30 op blijft en net iets te veel wijn achter je kiezen hebt!
en dan nog in het achterhoofd dat je om 06.00 uur al in het zwembad tussen de bejaarden lagquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:02 schreef Coastertommm het volgende:
Hoooi. Zo weer lekker ge tai chi'd, 2 vriendinnen meegesleept...
Toch best zwaar als je de dag ervoor tot 01:30 in de kroeg hangt na het bowlen. Studentenleven
Was jij al zo vroeg op?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan nog in het achterhoofd dat je om 06.00 uur al in het zwembad tussen de bejaarden lag
ik heb echt medelij met je
Coastertommm doet aan bejaarden zwemmen sochtens.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar kon ik helemaal niks over terugvinden op fok
wat ga je bouwen in Rusland?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Jerruh het volgende:
goedemorgen!!
ben nu bezig met een werkstuk over bouwen in rusland. erg leuk!
is d'r dak weggewaaid vannacht?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ga ineens mijn dakloos geworden zusje voor een maandje herbergen...
Weet iemand nog betaalbare woonruimte in A'dam e.o.?
niks maar je moet een land kiezen voor dat vak en dan beschrijven hoe ze er bouwen in verband met low cost housingquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat ga je bouwen in Rusland?
Ik ben ooit eens in bosnie geweest, een paar na de oorlog. Maar de wederopbouw duurde daar enorm lang. Want er was geen geld om een nieuw huis te bouwen, maar de beetjes geld die ze overhadden werd al wel besteed aan de neiuwe huizen. Dus je zag halve karkassen langs de weg staan, erg vreemd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niks maar je moet een land kiezen voor dat vak en dan beschrijven hoe ze er bouwen in verband met low cost housing. ik heb voor rusland gekozen omdat we o.a. in sovjetstaten zijn geweest waar je nog duidelijk de low cost housing ziet en hoe het gebouwd is.
jij hebt polen in dienst?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wodka. Gewoon Wodka en dan werken ze wel.
Ze zat al in A'dam via een vage onderhuurconstructie oid waar ineens een einde aan kwamquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
is d'r dak weggewaaid vannacht?
ok maar kan ze niet een kamer huren in Amsterdam?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze zat al in A'dam via een vage onderhuurconstructie oid waar ineens een einde aan kwam.
Tja, da's het risico dan... Wel jammer als ze er haar baan in A'dam zou moeten opzeggen en weer bij m'n ouders in Enschede moet gaan wonen...
Dat zou ook prima zijn denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
ok maar kan ze niet een kamer huren in Amsterdam?
wij zijn naar oekraine geweest. een erg mooi, groot en veranderend land! de cultuur daar is eigenlijk best indrukwekkend. we zijn ook naar tsjernobyl geweest, wat het meest indrukwekkende is geweest waar ik ooit ben geweest. Kiev was ook erg mooi!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens in bosnie geweest, een paar na de oorlog. Maar de wederopbouw duurde daar enorm lang. Want er was geen geld om een nieuw huis te bouwen, maar de beetjes geld die ze overhadden werd al wel besteed aan de neiuwe huizen. Dus je zag halve karkassen langs de weg staan, erg vreemd.
Maar moet zeggen dat ik Bosnië sowieso erg indrukwekkend wond, het greep mij erg aan
Tis allemaal zo anders dan onze westerse cultuur, ik voel me trouwens dan wel altijd heel schuldig, omdat ik het "beter"heb dan zij. Zoveel leed en zoveel armoede en zoveel ongerechtigheid. Ik kan daar moeilijk tegen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wij zijn naar oekraine geweest. een erg mooi, groot en veranderend land! de cultuur daar is eigenlijk best indrukwekkend. we zijn ook naar tsjernobyl geweest, wat het meest indrukwekkende is geweest waar ik ooit ben geweest. Kiev was ook erg mooi!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt die invloed van vroeger uit Tiel nog steeds tot aan Ede ?
"vrouw in het blauw"
je doet toneel? welk stuk?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:39 schreef Weemz het volgende:
Nounou...
Zometeen een afspraak met onze regisseuse... Ze wil nog wat 'extra aandacht' besteden...
maar wel lachen en als je niet beter zou weten soms best aannemelijk!:Pquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:00 schreef Coastertommm het volgende:
Haha die site, geniaal. Echt alléén maar onzin.
waar gaat het over?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Amateur...
Abseilen van Arie de rooij
waar wanneer speel je, dan kom ik wel kijken!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:23 schreef Weemz het volgende:
Een groep vriendinnen die samen met 2 dochters een weekje op vakantie zijn in de Ardennen. Dan opeens valt er een abseiler in de tuin... 2 Andere abseilers komen hem zoeken en uiteindelijk blijven de abseilers bij de vriendinnen overnachten...
Maar dan blijkt dat 1 van de abseilers (ikke) een groot geheim van de vriendinnen ontmaskert heeft... Spanning en drama alom!
Sowieso het idee alleen al brr met een stel vreemden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Tja, het was een idee van Zakje, maar ik begrijp dat het niet zo aanslaat, misschien iets voor een pre of after meet?
sauna meet is toch heel leuk, en er zijn altijd vreemden in een sauna tochquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sowieso het idee alleen al brr met een stel vreemden.
quote:[b]Op
amy winehouse!.
Ik hoef je niet naakt te zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sauna meet is toch heel leuk, en er zijn altijd vreemden in een sauna toch
Brandx? zin om mee te gaan?? En anders word het een van mijn andere 2 hag-hags.. Denk Annalies, want Hanna is niet zo van het culturele.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef Weemz het volgende:
Gezellig!
4 en 5 april
20:15
Figi Theater, Zeist, Willem Pijperzaal (zaal 2)
¤10,- (tot 12 jr / CJP / 65+ ¤8.50)
Ik heb een goddelijk lichaam hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik hoef je niet naakt te zien. Ik heb al 1
. Hij is nog niet van mij
.
kom je ook naar mijn voorstellingen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Brandx? zin om mee te gaan?? En anders word het een van mijn andere 2 hag-hags.. Denk Annalies, want Hanna is niet zo van het culturele.
tuurlijk waar gaat het over en waar is het en wanneer?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom je ook naar mijn voorstellingen dan?
ik regisseer
Mja, maar dan zit je wel met die Duidsers...quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:33 schreef hierissieweer het volgende:
in duidsland zijn de huizen gewoon de helft a 2/3 goedkoper dan in Ede....
duitser en edenaren zijn toch hetzelfdequote:Op woensdag 30 januari 2008 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar dan zit je wel met die Duidsers...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar dan zit je wel met die Duidsers...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:10 schreef BrandX het volgende:
kom alleen ff gedag zeggen, hoop doen vandaag
Ede is een importdorp, ik ben een van de weinige "natives' tot op 8 generaties wonen wij in ede, er is zelfs een boek over mijn familie geschrevenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
duitser en edenaren zijn toch hetzelfde
thanks!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
HAI!
Succes met je hoop dingen doen!
Vast welquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb een goddelijk lichaam hoormaar ik hou mijnnhanddoek wel om
op de een of andere manier vind ik jongens/mannen die bezet zijn leukerquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vast welmaar hij is toch iets meer goddelijker en je bent al bezet dus
.
meer ik kan het niet geloven, maar goed. En ja ik ben bezet daarom hou ik ook mijn handdoek omquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vast welmaar hij is toch iets meer goddelijker en je bent al bezet dus
.
bang dat ie anders eraf valt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
meer ik kan het niet geloven, maar goed. En ja ik ben bezet daarom hou ik ook mijn handdoek om
en?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:11 schreef Weemz het volgende:
Zo, de date met de regisseuse is over.
nee dat niet. Gewoon als kuisheidgordelquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
bang dat ie anders eraf valt?
nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dat niet. Gewoon als kuisheidgordel. Maar wanneer is die meet nou ?
Volgend maand toch? Maar dan zit ik al in Brusselquote:
wel dan kan ik dus gerust wegblijven uit dat koude kikkerlandje of kan ik nu met een gerust hart een keer op familie bezoek zonder dat ik naar een H meet moetquote:
Sinds wanneer houd dat je tegen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En ja ik ben bezet daarom hou ik ook mijn handdoek om
Sinds ik met kerst een engel ben gewordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd dat je tegen?
ik las: "Wonderer is de wereld nog niet uit" en ik dacht :Squote:Op woensdag 30 januari 2008 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sinds ik met kerst een engel ben gewordenJaja de wonderen zijjn de wereld nog niet uit
ik ook niet want ik ben alleen eind maart even in Nederland en dan is het familiebezoek en zo . De rest van het jaar kom ik niet naar Ned.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik las: "Wonderer is de wereld nog niet uit" en ik dacht :S
Ik zal alvast meedelen dat ik niet naar de meet ga
Nou ja, de oude wereld wel dus ...quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik las: "Wonderer is de wereld nog niet uit" en ik dacht :S
Ik zal alvast meedelen dat ik niet naar de meet ga
uit mijn topic over Kleve, denk dat ik toch maar niet ga verhuizen naar Duitsland...quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:12 schreef BillGates het volgende:
ik geloof niet dat ze erg homo-vriendelijk zijn daar op het duitse platteland.. laatst is er zelfs iemand vermoord geloof ik
zoals ik zeg, prutsdorp.. niks leuks aan
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:38 schreef MisterO het volgende:
Stiekem wil ik naar de sauna, hebben jullie me niet door!
Hmm, maar je gaat wel naar het zwembad of het strand? Of is dat ook teveel 'naaktheid' ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van die naaktheid. Gewoon in z'n algemeenheid, dus niet zozeer het "handdoekgedeelte", maar gewoon de rest ook.
Niet graag. Het heeft ongetwijfeld met mijn bouw te maken, daar niet van, maar toch zit er bijvoorbeeld ook in mijn opvoeding, in mijn gezin niet zo'n open idee qua naaktheid enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, maar je gaat wel naar het zwembad of het strand? Of is dat ook teveel 'naaktheid' ?
quote:
weet ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kerstborrel. Die kan al bijna voor 2008 gelden
.
Maar schaam je je dan ook echt voor hoe je eigen lichaam eruit ziet ,of zie je het als iets onfatsoenlijks om er schaars gekleed bij te lopen? Het lijkt me namelijk niet echt dat jij iets hebt om je voor te schamen, toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet graag. Het heeft ongetwijfeld met mijn bouw te maken, daar niet van, maar toch zit er bijvoorbeeld ook in mijn opvoeding, in mijn gezin niet zo'n open idee qua naaktheid enzo.
Nou, ik vind er onfatsoenlijk bijlopen niet echt heel erg bewonderenswaardig, maar ik vind schaarsgekleedheid echt niet iets onfatsoenlijks (tenminste, in plaatsen waar het past.)quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar schaam je je dan ook echt voor hoe je eigen lichaam eruit ziet ,of zie je het als iets onfatsoenlijks om er schaars gekleed bij te lopen? Het lijkt me namelijk niet echt dat jij iets hebt om je voor te schamen, toch?
Ik heb het ook hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet graag. Het heeft ongetwijfeld met mijn bouw te maken, daar niet van, maar toch zit er bijvoorbeeld ook in mijn opvoeding, in mijn gezin niet zo'n open idee qua naaktheid enzo.
*knuffel*quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vind er onfatsoenlijk bijlopen niet echt heel erg bewonderenswaardig, maar ik vind schaarsgekleedheid echt niet iets onfatsoenlijks (tenminste, in plaatsen waar het past.)
Het is vooral mijn eigen lichaam, en al zien andere misschien het niet als iets om me voor te schamen, dat zit er bij mij vrij diep ingebakken.
Jullie waarschijnlijk niet, dat is iets waar ik zelf alleen iets aan kan veranderen. Maar het is niet zo dat ik er wakker van lig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuffel*
hoe krijgen we dat idee er weer uit dan?
goh weer een overeenkomst ik val vaak ook uit voorzorg op onbereikbare mannen, moet je eens marokaanse hetero's proberen, die zijn extra moeilijk toegankelijk dus dubbel zo veiligquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik jongens/mannen die bezet zijn leuker![]()
Misschien heeft dat onderhuids toch wel te maken met een gevoel van het geen relatie willen/aandurven. En dan maar als excuus op niet toegankelijke mannen vallen?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 03:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht in een van die beginscenes op de boot "wie is die vrouw en waar komt ze ineens vandaan"
Weet ik. Ik vind het andersom mooier, maar hij had wel iets ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja weer een zwakheid van mij, androgyne mannen/vrouwen
Vrolijk kerstfeeeeeeeeeeeeeeeeest!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:02 schreef DR34M3R het volgende:we hebben net de kerstborrel gehad... was gezellig
quote:
ik heb er in de sauna minder moeite mee dan in het zwembad, gek hequote:Op woensdag 30 januari 2008 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie waarschijnlijk niet, dat is iets waar ik zelf alleen iets aan kan veranderen. Maar het is niet zo dat ik er wakker van lig.
is torchwood ook te volgen als je Dr. Who nooit gezien hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef MrBrightside het volgende:
En dubbel zo zinloos?
Yep.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is torchwood ook te volgen als je Dr. Who nooit gezien hebt?
Eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
Ik heb trouwens nog een leuke stelling voor jullie. Ik doe morgen mee met op weg naar het lagerhuis met school (lagerhuis/jongerenlagerhuis op de VARA). 1 stelling wil ik jullie mening ook wel over (als jullie zin hebben om die te geven), die kan ik wel gebruiken.
'De Amsterdam Gay Pride Canal Parade schaadt het imago van homo’s.'
Ik ben benieuwd.
Vergeleken met ons is iedereen stabiel!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef Jerruh het volgende:
hehe, en dat is maar goed ook. Vind jou toch wel een van de puurste stabiele personen hier
schaden niet, maar het stereotypeerd zo. Ik voel me geen gaypride homoquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
Ik heb trouwens nog een leuke stelling voor jullie. Ik doe morgen mee met op weg naar het lagerhuis met school (lagerhuis/jongerenlagerhuis op de VARA). 1 stelling wil ik jullie mening ook wel over (als jullie zin hebben om die te geven), die kan ik wel gebruiken.
Ik ben benieuwd.
als je deze ook allemaal gezien hebt kan je gelijk door met This Life +10quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:01 schreef wonderer het volgende:
Stroek, eindelijk seizoen twee van This Life
Ferdi is wel leuk... Moet echt gaan opletten dat ik die verhaallijnen niet ga overnemen.
Ik heb 'm gezien. Mwa, wel ok. Maar Darryl Stephens zit er inquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:11 schreef hierissieweer het volgende:
Boy culture:
X, een bloedmooie escort-jongen met een enorme bankrekening en 12 rijke klanten, is voor alles in met iedereen, mits er voor wordt betaald. Seks is business. Gevoelens bestaan niet. Toch begint hij stiekem wat te voelen voor zijn huisgenoot Andrew, die nog niet helemaal uit de kast is. Om het vreemde triootje compleet te maken, is er nog hun 17-jarige inwonende 'zoon' Joey, die met de een na de andere jongen het bed in duikt, maar eigenlijk verliefd op X is. Als X de oude klant Gregory ontmoet, die meer in X's gevoelens dan zijn diensten is geïnteresseerd, begint de muur om X af te brokkelen en loopt het helemaal uit de hand.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Secondary;sid=atu2yXHAGRa2oTZgoaCI_pEXHKxT0T40G-E=?BOL_OWNER_ID=1002004005380832&Section=VIDEO&sec_Page=Description
Wie kent hem, kreeg hem bij mijn expreszo abbo, waarschijnlijk dat ik die vanavond ff ga kijken
durf je dit keer dan wel de rest aan te sprekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel dan kan ik dus gerust wegblijven uit dat koude kikkerlandje of kan ik nu met een gerust hart een keer op familie bezoek zonder dat ik naar een H meet moet
De parade niet. De media-coverage wel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
Ik ben benieuwd.
al uitgeprobeerd?quote:
Ah, dat is een goed argument.quote:De parade niet. De media-coverage wel.
is het kijken zeker waardquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:11 schreef hierissieweer het volgende:
Boy culture:
X, een bloedmooie escort-jongen met een enorme bankrekening en 12 rijke klanten, is voor alles in met iedereen, mits er voor wordt betaald. Seks is business. Gevoelens bestaan niet. Toch begint hij stiekem wat te voelen voor zijn huisgenoot Andrew, die nog niet helemaal uit de kast is. Om het vreemde triootje compleet te maken, is er nog hun 17-jarige inwonende 'zoon' Joey, die met de een na de andere jongen het bed in duikt, maar eigenlijk verliefd op X is. Als X de oude klant Gregory ontmoet, die meer in X's gevoelens dan zijn diensten is geïnteresseerd, begint de muur om X af te brokkelen en loopt het helemaal uit de hand.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Secondary;sid=atu2yXHAGRa2oTZgoaCI_pEXHKxT0T40G-E=?BOL_OWNER_ID=1002004005380832&Section=VIDEO&sec_Page=Description
Wie kent hem, kreeg hem bij mijn expreszo abbo, waarschijnlijk dat ik die vanavond ff ga kijken
Ja precies. Ik had het inderdaad ook anders moeten verwoorden met mijn "eens".quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit bij de parade geweest. Maar ik denk dat wonderer het wel goed verwoordt.
ok over 3 kwartier bij je, zet jij de wijn alvast klaar?quote:
Anders zoek je vast onze bruiloftsmuziek uit joh!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik feel good muziek aanzet..
mensen op mijn leeftijd worden alleen nog in het weekend tot de alcohol toegelatenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok over 3 kwartier bij je, zet jij de wijn alvast klaar?
de verslaggeving van 'De Amsterdam Gay Pride Canal Parade schaadt het imago van homoquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
Ik ben benieuwd.
Ik kom niet naar een eventuele meeting, zeker niet in een sauna en zelfs niet wanneer het in een zwembad zou zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor. Ik vind zwembaden vaak ook ongemakkelijk...
.
ja want we verwachten natuurlijk wel spektakel bij de openingsdansquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders zoek je vast onze bruiloftsmuziek uit joh!
en een ontvangst op de afdeling notenrijst ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik kom niet naar een eventuele meeting, zeker niet in een sauna en zelfs niet wanneer het in een zwembad zou zijn..
Ik wilde eigenlijk schrijven dat ik niet naar een publieke meeting in een zwembad of sauna, maar wel nog naar besloten mini-meetings, maar dat suggereert allerlei hele foute dingen wat ik helemaal niet bedoel.
ok, dan ben ik nu film kijken!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mensen op mijn leeftijd worden alleen nog in het weekend tot de alcohol toegelaten
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:11 schreef hierissieweer het volgende:
Guidelines? Ik zeg bollywoodquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vind het wel wrang hoor, want THa_Erik zou eerst met mij trouwen. JIj hebt hem van mij afgepaktquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het probleem is dat mannen die op mannen vallen eigenlijk niets met elkaar gemeen hebben, dus zodra je een festijn organiseert waarbij je (al dan niet met opzet) laat zien "hoe homo's zijn", je per definitie een beeld oproept waarin een groot deel van de homo's zich niet zal herkennen. En de media zet dat stereotype beeld maar al te graag extra aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
Ik ben benieuwd.
Doe jij dan de opningsdans met de beruchte sluierdans?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Guidelines? Ik zeg bollywood. Ajab si. Of Mahi ve.
Alles kan stuk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind het wel wrang hoor, want THa_Erik zou eerst met mij trouwen. JIj hebt hem van mij afgepakt
bovendien rammelt de wekker weer op 06.00 uur en heb ik mijn schoonheidsslaapjes hard nodigquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, dan ben ik nu film kijken!
Er komen wel weer campagnes etc aan. Vind het een beetje ongepast om hier constant m'n werk te promoten, zit al genoeg uren achter m'n toetsenbord ervoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:42 schreef Weemz het volgende:
Jaja CDP, moet je geen 'Expreszo kan wel meer abonnees gebruiken' promopraatjes houden?
Maar van jou moest ik de bruid worden. Bij Ang3l is het casual chique en doen we allemaal onconventionele leuke dingen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind het wel wrang hoor, want THa_Erik zou eerst met mij trouwen. JIj hebt hem van mij afgepakt
Ben het er wel mee eens. Bij mij verwacht ook niemand dat ik homo ben omdat, ja, waarom eigenlijk? Omdat ik niet rondhuppel in een roze tutu, waarschijnlijk.quote:Met name voor homo's die nog in kast zitten is dat een probleem, die denken dat ze geen homo zijn omdat ze zich niet herkennen in het beeld wat van de Canal Pride op TV verschijnt. Dus ja, het schaadt het imago en ik denk dat het zelfs de (zelf)acceptatie van homo's negatief beïnvloedt.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bovendien rammelt de wekker weer op 06.00 uur en heb ik mijn schoonheidsslaapjes hard nodig
daarom is de opkomt/belangstelling voor Roze Zaterdag ook altijd veel lager in vergelijking met Pridequote:Op woensdag 30 januari 2008 20:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het probleem is dat mannen die op mannen vallen eigenlijk niets met elkaar gemeen hebben, dus zodra je een festijn organiseert waarbij je (al dan niet met opzet) laat zien "hoe homo's zijn", je per definitie een beeld oproept waarin een groot deel van de homo's zich niet zal herkennen. En de media zet dat stereotype beeld maar al te graag extra aan.
Met name voor homo's die nog in kast zitten is dat een probleem, die denken dat ze geen homo zijn omdat ze zich niet herkennen in het beeld wat van de Canal Pride op TV verschijnt. Dus ja, het schaadt het imago en ik denk dat het zelfs de (zelf)acceptatie van homo's negatief beïnvloedt.
Dat krijg je met een onconventioneel leuk stel als onsquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar van jou moest ik de bruid worden. Bij Ang3l is het casual chique en doen we allemaal onconventionele leuke dingen.
paraderen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
maar over de gay pride gesproken, waar is zakje?
Snap ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er komen wel weer campagnes etc aan. Vind het een beetje ongepast om hier constant m'n werk te promoten, zit al genoeg uren achter m'n toetsenbord ervoor
daar hoef je toch niet naar te zoekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......... *schrapt uit het programmaboekje*quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar hoef je toch niet naar te zoeken
het staat toch al vast dat ik kom zingen
En hij werd zojuist NOG interessanter!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Een film over een transsexueel met een lul van 20cm en de ziekte narcolepsie, en die een relatie heeft met een dwerg.*verder kijkt* Boeiend!
tof dromenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:11 schreef Coastertommm het volgende:
Weltrusten allen! Morgen weer vroeg dag (zoals altijd tegenwoordig?)
poneer die stelling anders eens in dit topic SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
Ik ben benieuwd.
Ik kan niet direct de link tussen de Gay pride en moi ontdekken, maar wat is erquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
maar over de gay pride gesproken, waar is zakje?
Moet je nog een uurtje wachtenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik kan niet direct de link tussen de Gay pride en moi ontdekken, maar wat is er?
14 feb gaan we naar richard groenendijk, wist je dat nog?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......... *schrapt uit het programmaboekje*
Ik ben niet zo'n fan van je repertoire schat!
die show met als titel de geur van de nachtchinees ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
14 feb gaan we naar richard groenendijk, wist je dat nog?
Wow, asymmetrisch hoofd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij werd zojuist NOG interessanter!
[ afbeelding ]
Op Valentijnsdag ja?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
14 feb gaan we naar richard groenendijk, wist je dat nog?
Ik sta al op een boot, sorry.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:01 schreef Stroekie het volgende:
oh en over Pride gesproken
wie wat bewaard die heeft wat
FOK! op Canal Pride 2006?
Hmmm...volgens mij zou een fancy matrozenpakje me niet misstaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:01 schreef Stroekie het volgende:
oh en over Pride gesproken
wie wat bewaard die heeft wat
FOK! op Canal Pride 2006?
Nog even een citaat opgezocht uit een artikel wat ooit in Time Magazine stond:quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Yep.
Ik ben benieuwd.
quote:Because he routinely sees young gays on MTV or even at school, a 14-year-old may now feel comfortable telling friends that he likes other boys, but that doesn't mean he is ready to enfold himself in a gay identity. "Today so many kids who are gay, they don't like Cher. They aren't part of the whole subculture," says Michael Glatze, 30, editor in chief of YGA Magazine.
"Increasingly, these kids are like straight kids," says Savin-Williams. "Straight kids don't define themselves by sexuality, even though sexuality is a huge part of who they are. Of course they want to have sex, but they don't say, 'It is what I am.'" He believes young gays are moving toward a "postgay" identity. "Just because they're gay, they don't have to march in a parade.
Derek Magyar.is zo ongelovelijk lekker! (heeft ook tattoos he) Maar had het toch leuker gevonden als ie het hoereren had opgeven, vind het nu toch iets minder...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien. Mwa, wel ok. Maar Darryl Stephens zit er in![]()
en dat maakte heel wat goed.
in mijn visie is het een synoniemquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik kan niet direct de link tussen de Gay pride en moi ontdekken, maar wat is er?
precies een uur!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet je nog een uurtje wachten
hierrissiedan(weer) zit zich nu nog in boy culture te verdiepen
Jij ziet mij in je visie in een roze glitterstring op een bootje dansenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in mijn visie is het een synoniem
Zakje=De Canal Pride?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in mijn visie is het een synoniem
Heet ie Magyar? Derek Hongarije?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Derek Magyar.is zo ongelovelijk lekker! (heeft ook tattoos he) Maar had het toch leuker gevonden als ie het hoereren had opgeven, vind het nu toch iets minder...
Ik weet niet of ik dan de deur wel uitkan. Misschien blokkeren de enveloppen de uitgang welquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Zakje=De Canal Pride?.
Ga jij ook naar Zakje dit jaar?
Zag je die halfnaakte mannen dansen op Zakje?
Ik zag Zakje gisteren op tv, en vond het weer erg rolbevestigend.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij ziet mij in je visie in een roze glitterstring op een bootje dansen?
dat staat op de hoed, dus ik neem het aan en krijg genoeg beeld resultaat op google om het te bevestigen.quote:
Als ik al een string zou dragen ( en dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet, al heb ik geloof ik op de meet per ongeluk me laten ontvallen dat ik weleens commando gaquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
lieve schat zo loop je toch ook door de stad als je gaat winkelen? Waarom dan niet op een boodje. Word je ook nog eens lekker bruin!
welterusten overspelige minnaar van mij!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Welterusten mannen.
Vind je?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
(Test) Hoe goed herken je gezichten?
Valt nog best tegen, eigenlijk..
ok, jij zou dan naakt op de boot dansen met glitters op je lijf geplakt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als ik al een string zou dragen ( en dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet, al heb ik geloof ik op de meet per ongeluk me laten ontvallen dat ik weleens commando ga), dan zit die onder een broek !!!!
.
Ik had 97% goed, maar vond het wel tegenvallen. Niet de score, maar om de test te doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?
Van de 72 gezichten heb je er 69 goed onthouden.
Dit komt neer op een percentage van 96%.
Ten opzichte van vorige testresultaten heb je het beter gedaan. Het gemiddelde uit 7016 voorgaande onderzoeken is 82%.
had 83% vond het niet zo heel erg moeilijk, maar heb ook meer uit instinct gewerkt en gewoon direct aangeklikt wat ik dachtquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
doe jij ook een beroep waar je veel gezichten moet herkennen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?
Van de 72 gezichten heb je er 69 goed onthouden.
Dit komt neer op een percentage van 96%.
Ten opzichte van vorige testresultaten heb je het beter gedaan. Het gemiddelde uit 7016 voorgaande onderzoeken is 82%.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, jij zou dan naakt op de boot dansen met glitters op je lijf geplakt?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Als het vrouwengezichten waren geweest, had ik misschien wel veel lager gescoord, trouwens..
Nee. Als ik de getallen maar herkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
doe jij ook een beroep waar je veel gezichten moet herkennen?
quote:
Gewonneeeeeeeeeeeeenquote:
misschien dat daar toch een verband tussen zit (details enzo?)quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Als ik de getallen maar herken
79%quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |