waarom zou jij dat niet verdienen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
phiew ik mag door met school al moet ik de komende maanden wel bewijzen dat ik dat verdien
Wisten we toch al schatjequote:Op woensdag 30 januari 2008 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We kunnen zo samenwonen merk ik.
Maar goed, aangezien het onderwerp "meeting" niet verder uitgediept is, hoef ik me de rest van het jaar zeker ook geen zorgen te maken?quote:
Wel trusten stroekie, maar wel saai zo hoor, als je niet tot 2:30 op blijft en net iets te veel wijn achter je kiezen hebt!quote:
jap wanneer een meeting?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed, aangezien het onderwerp "meeting" niet verder uitgediept is, hoef ik me de rest van het jaar zeker ook geen zorgen te maken?
jammer, had wel willen weten hoe het dit keer afliep...quote:
rustig ademhalen en vergeet niet je vieze onderbroeken in de was te don!quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:13 schreef samjustme het volgende:
Uh date naar vrijdag verplaatst en hij komt naar mij OMG!
a day with SAJ at "De B." : altijd goedquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jammer, had wel willen weten hoe het dit keer afliep...
dat betekend?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
a day with SAJ at "De B." : altijd goed
Ik moet donderdag eff naar mijn vriend toe kan ik Calvin Klein en Tommy onderbroeken ophalen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
rustig ademhalen en vergeet niet je vieze onderbroeken in de was te don!
Kijk uit zometeen word je nog een burgelijk huisvrouwtje en bak je appeltaarten:Pquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik moet donderdag eff naar mijn vriend toe kan ik Calvin Klein en Tommy onderbroeken ophalen.
Hij is heel anders dan de meesten waarmee ik gedate heb, hij is verlegen heeft niks met gay scene, is langer dan ik bijna 1.90m, is jonger, gespierd. Lieve kleine oortjes.
De meesten jongens met wie ik gedate heb waren nichterig, gingen veel uit, waren korter dan ik en ja eentje sloeg echt de rest uit hij had zoveel make°up op tijdens date dat ik dacht wtf maar ik vond hem charmant om zijn nichterigheid.
niet sauna, houd niet van naakt zijn en vooral niet bij "bekenden"quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
een meet in de sauna, ik ben voor
EDITquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kijk uit zometeen word je nog een burgelijk huisvrouwtje en bak je appeltaarten:P
ik ook, maar in de sauna heb ik daar weiniog last van, daarbij komt als ik mijn bril afheb zie ik mezelf nauwelijks laat staan anderenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
niet sauna, houd niet van naakt zijn en vooral niet bij "bekenden"
ik ben eigenlijk best heel preuts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |