je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
alweer dat stomme topic gesloten, kan niemand mij waarschuwen?
je bent op dreefquote:
stoute jij!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een Muckie gedaan in het vorige topic
in de kroeg let ik ook niet op hoeveel stomme opmerkingen ik achter elkaar kan maken :Squote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staan
ik zie dat dus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staan
Je ziet er idd jonger uitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
Wie is datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
heb een beeldscherm van 32"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
dat heet ouderdom hequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in de kroeg let ik ook niet op hoeveel stomme opmerkingen ik achter elkaar kan maken :S
jap gooi er een kwartje in en je hebt de hele avond plezier!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:24 schreef BrandX het volgende:
[..]dat beloofd echt een topavond te worden tzt
31.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
heb een beeldscherm van 32"Maar was je bang voor de fotograaf? Je kijkt een beetje bescheten
Maar je lijkt wel 23 idd. (hoe oud ben je?)
Doen we dan in Ede? Zal een cultuurshok zijn voor Zakje. Dan mag hij het buitengebied inquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
Is het trouwens zo onderhand nieteens tijd voor een meet? Het lijkt me wel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |