Dat zou ook prima zijn denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
ok maar kan ze niet een kamer huren in Amsterdam?

wij zijn naar oekraine geweest. een erg mooi, groot en veranderend land! de cultuur daar is eigenlijk best indrukwekkend. we zijn ook naar tsjernobyl geweest, wat het meest indrukwekkende is geweest waar ik ooit ben geweest. Kiev was ook erg mooi!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens in bosnie geweest, een paar na de oorlog. Maar de wederopbouw duurde daar enorm lang. Want er was geen geld om een nieuw huis te bouwen, maar de beetjes geld die ze overhadden werd al wel besteed aan de neiuwe huizen. Dus je zag halve karkassen langs de weg staan, erg vreemd.
Maar moet zeggen dat ik Bosnië sowieso erg indrukwekkend wond, het greep mij erg aan

Tis allemaal zo anders dan onze westerse cultuur, ik voel me trouwens dan wel altijd heel schuldig, omdat ik het "beter"heb dan zij. Zoveel leed en zoveel armoede en zoveel ongerechtigheid. Ik kan daar moeilijk tegen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wij zijn naar oekraine geweest. een erg mooi, groot en veranderend land! de cultuur daar is eigenlijk best indrukwekkend. we zijn ook naar tsjernobyl geweest, wat het meest indrukwekkende is geweest waar ik ooit ben geweest. Kiev was ook erg mooi!

quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt die invloed van vroeger uit Tiel nog steeds tot aan Ede ?
"vrouw in het blauw"

je doet toneel? welk stuk?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:39 schreef Weemz het volgende:
Nounou...
Zometeen een afspraak met onze regisseuse... Ze wil nog wat 'extra aandacht' besteden...

maar wel lachen en als je niet beter zou weten soms best aannemelijk!:Pquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:00 schreef Coastertommm het volgende:
Haha die site, geniaal. Echt alléén maar onzin.

waar gaat het over?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Amateur...
Abseilen van Arie de rooij

waar wanneer speel je, dan kom ik wel kijken!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:23 schreef Weemz het volgende:
Een groep vriendinnen die samen met 2 dochters een weekje op vakantie zijn in de Ardennen. Dan opeens valt er een abseiler in de tuin... 2 Andere abseilers komen hem zoeken en uiteindelijk blijven de abseilers bij de vriendinnen overnachten...
Maar dan blijkt dat 1 van de abseilers (ikke) een groot geheim van de vriendinnen ontmaskert heeft... Spanning en drama alom!

Sowieso het idee alleen al brr met een stel vreemden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Tja, het was een idee van Zakje, maar ik begrijp dat het niet zo aanslaat, misschien iets voor een pre of after meet?

sauna meet is toch heel leuk, en er zijn altijd vreemden in een sauna tochquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sowieso het idee alleen al brr met een stel vreemden.

quote:[b]Op
amy winehouse!.

Ik hoef je niet naakt te zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sauna meet is toch heel leuk, en er zijn altijd vreemden in een sauna toch

Brandx? zin om mee te gaan?? En anders word het een van mijn andere 2 hag-hags.. Denk Annalies, want Hanna is niet zo van het culturele.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef Weemz het volgende:
Gezellig!
4 en 5 april
20:15
Figi Theater, Zeist, Willem Pijperzaal (zaal 2)
¤10,- (tot 12 jr / CJP / 65+ ¤8.50)

Ik heb een goddelijk lichaam hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik hoef je niet naakt te zien. Ik heb al 1
. Hij is nog niet van mij
.

kom je ook naar mijn voorstellingen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Brandx? zin om mee te gaan?? En anders word het een van mijn andere 2 hag-hags.. Denk Annalies, want Hanna is niet zo van het culturele.

tuurlijk waar gaat het over en waar is het en wanneer?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom je ook naar mijn voorstellingen dan?
ik regisseer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |