Ik dacht in een van die beginscenes op de boot "wie is die vrouw en waar komt ze ineens vandaan"quote:Op woensdag 30 januari 2008 03:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.imdb.com/gallery/hh/2570429/iid_1304915.jpg.html?path=pgallery&path_key=Campbell%20Bower%2C%20Jamie&seq=7
mooi hoor,erg mooi en een lichtpuntje in Sweeny Todd, want wat vond ik Miss Lovett slecht zeg
Ja jij wil gewoon weer iedereen naakt zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
een meet in de sauna, ik ben voor
je moet toch van te voren en naderhand douchen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij wil gewoon weer iedereen naakt zienVieze man!
daar kon ik helemaal niks over terugvinden op fokquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wel trusten stroekie, maar wel saai zo hoor, als je niet tot 2:30 op blijft en net iets te veel wijn achter je kiezen hebt!
en dan nog in het achterhoofd dat je om 06.00 uur al in het zwembad tussen de bejaarden lagquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:02 schreef Coastertommm het volgende:
Hoooi. Zo weer lekker ge tai chi'd, 2 vriendinnen meegesleept...
Toch best zwaar als je de dag ervoor tot 01:30 in de kroeg hangt na het bowlen. Studentenleven
Was jij al zo vroeg op?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan nog in het achterhoofd dat je om 06.00 uur al in het zwembad tussen de bejaarden lag
ik heb echt medelij met je
Coastertommm doet aan bejaarden zwemmen sochtens.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar kon ik helemaal niks over terugvinden op fok
wat ga je bouwen in Rusland?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:25 schreef Jerruh het volgende:
goedemorgen!!
ben nu bezig met een werkstuk over bouwen in rusland. erg leuk!
is d'r dak weggewaaid vannacht?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ga ineens mijn dakloos geworden zusje voor een maandje herbergen...
Weet iemand nog betaalbare woonruimte in A'dam e.o.?
niks maar je moet een land kiezen voor dat vak en dan beschrijven hoe ze er bouwen in verband met low cost housingquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat ga je bouwen in Rusland?
Ik ben ooit eens in bosnie geweest, een paar na de oorlog. Maar de wederopbouw duurde daar enorm lang. Want er was geen geld om een nieuw huis te bouwen, maar de beetjes geld die ze overhadden werd al wel besteed aan de neiuwe huizen. Dus je zag halve karkassen langs de weg staan, erg vreemd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niks maar je moet een land kiezen voor dat vak en dan beschrijven hoe ze er bouwen in verband met low cost housing. ik heb voor rusland gekozen omdat we o.a. in sovjetstaten zijn geweest waar je nog duidelijk de low cost housing ziet en hoe het gebouwd is.
jij hebt polen in dienst?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wodka. Gewoon Wodka en dan werken ze wel.
Ze zat al in A'dam via een vage onderhuurconstructie oid waar ineens een einde aan kwamquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
is d'r dak weggewaaid vannacht?
ok maar kan ze niet een kamer huren in Amsterdam?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze zat al in A'dam via een vage onderhuurconstructie oid waar ineens een einde aan kwam.
Tja, da's het risico dan... Wel jammer als ze er haar baan in A'dam zou moeten opzeggen en weer bij m'n ouders in Enschede moet gaan wonen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |