Jij ziet mij in je visie in een roze glitterstring op een bootje dansenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in mijn visie is het een synoniem
Zakje=De Canal Pride?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in mijn visie is het een synoniem
Heet ie Magyar? Derek Hongarije?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Derek Magyar.is zo ongelovelijk lekker! (heeft ook tattoos he) Maar had het toch leuker gevonden als ie het hoereren had opgeven, vind het nu toch iets minder...
Ik weet niet of ik dan de deur wel uitkan. Misschien blokkeren de enveloppen de uitgang welquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Zakje=De Canal Pride?.
Ga jij ook naar Zakje dit jaar?
Zag je die halfnaakte mannen dansen op Zakje?
Ik zag Zakje gisteren op tv, en vond het weer erg rolbevestigend.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jij ziet mij in je visie in een roze glitterstring op een bootje dansen?
dat staat op de hoed, dus ik neem het aan en krijg genoeg beeld resultaat op google om het te bevestigen.quote:
Als ik al een string zou dragen ( en dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet, al heb ik geloof ik op de meet per ongeluk me laten ontvallen dat ik weleens commando gaquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
lieve schat zo loop je toch ook door de stad als je gaat winkelen? Waarom dan niet op een boodje. Word je ook nog eens lekker bruin!
welterusten overspelige minnaar van mij!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Welterusten mannen.
Vind je?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
(Test) Hoe goed herken je gezichten?
Valt nog best tegen, eigenlijk..
ok, jij zou dan naakt op de boot dansen met glitters op je lijf geplakt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als ik al een string zou dragen ( en dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet, al heb ik geloof ik op de meet per ongeluk me laten ontvallen dat ik weleens commando ga), dan zit die onder een broek !!!!
.
Ik had 97% goed, maar vond het wel tegenvallen. Niet de score, maar om de test te doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?
Van de 72 gezichten heb je er 69 goed onthouden.
Dit komt neer op een percentage van 96%.
Ten opzichte van vorige testresultaten heb je het beter gedaan. Het gemiddelde uit 7016 voorgaande onderzoeken is 82%.
had 83% vond het niet zo heel erg moeilijk, maar heb ook meer uit instinct gewerkt en gewoon direct aangeklikt wat ik dachtquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
(Test) Hoe goed herken je gezichten?
Valt nog best tegen, eigenlijk..
doe jij ook een beroep waar je veel gezichten moet herkennen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?
Van de 72 gezichten heb je er 69 goed onthouden.
Dit komt neer op een percentage van 96%.
Ten opzichte van vorige testresultaten heb je het beter gedaan. Het gemiddelde uit 7016 voorgaande onderzoeken is 82%.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, jij zou dan naakt op de boot dansen met glitters op je lijf geplakt?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Als het vrouwengezichten waren geweest, had ik misschien wel veel lager gescoord, trouwens..
Nee. Als ik de getallen maar herkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
doe jij ook een beroep waar je veel gezichten moet herkennen?
quote:
Gewonneeeeeeeeeeeeenquote:
misschien dat daar toch een verband tussen zit (details enzo?)quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Als ik de getallen maar herken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |