oh help... wordt het weer zo'n flikkerding?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:16 schreef hierissieweer het volgende:
dank je voor het beestje bij zijn naam noemen.
Maar ik heb nu een bestand van 82kb dat zijn 5 frames. die moeten naar 10kb.. Maar hoe??? Ik weet dat er in de huidige ook iets van 6 frames zitten, maar die is maar 6 kb, wat ging er mis?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef hierissieweer het volgende:
en hoe is hij?
deze is toch wel beschaaft te noemen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh help... wordt het weer zo'n flikkerding?
excusez le mot...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh... !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef hierissiedan het volgende:
en voor als ik heimwee heb heb ik nog dit account
nu kan de zonnenbril weer af in huisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef hierissieweer het volgende:
en hoe is hij?
Hij was me voor.. maar hij speelt vals!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is toch wel beschaaft te noemen?
zeker als je de voorganger gewend was
Waarom? Wie weet word je wel 80! Of nog ouder!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:28 schreef samjustme het volgende:
Ik heb zelf een beetje de hoop opgegeven om ooit 70 te worden.
Kg´s bedoelde ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Wie weet word je wel 80! Of nog ouder!
kwel hem nou niet! tis sneu om homo's te pestenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Wie weet word je wel 80! Of nog ouder!
humz... Ik dacht dat jij in NL woonde, maar goed ik heb het wel vaker mis. Misschien ben ik dan toch niet zo ontwikkeld als ik had gedacht...?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:33 schreef Cairon het volgende:
"jij bent er een middagje geweest?"
Nee, ik woon er.
Onveilig vrijen schijnt op den duur ook wel te helpen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:13 schreef MrBrightside het volgende:
Afvallen? Gewoon flink ziek worden, dat scheelt zo 4/5 kilo.Ik had vorige week 40 graden koorts, en tadaa. 58 kilo.
jij als grafisch man, wat vind je van mijn usericon. Ik ben er trost op!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeten te tvp'en. Dit topic al 6 keer open gehad.
Ik dacht altijd dat Cairon in Tilburg gehuizigd was.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
humz... Ik dacht dat jij in NL woonde, maar goed ik heb het wel vaker mis. Misschien ben ik dan toch niet zo ontwikkeld als ik had gedacht...?
Ik ben er ook trots op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij als grafisch man, wat vind je van mijn usericon. Ik ben er trost op!
Nu ben ik nog trotser!!quote:
Maar kuch je bent niet slankquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:37 schreef Cairon het volgende:
Overigens, als je veel gewicht wil verliezen in korte tijd, dan moet je hierheen komen. Je rent de straten over, anders lig je onder een auto, je gaat de heuvel op en af, en je moet wel te voet omdat de bustijden echt nergens fatsoenlijk aangegeven staan.
Kortom, je loopt heel wat af, en in de avond voel je het dan ook goed.
en het nadeel van lopen is dat het je gevoel van honger vervangt of wegdrukt, vooral als je stevig doorstapt. Ik had vierentwintig uur niets gegeten, en ik voelde het niet, ik voelde het pas in de ochtend, met een knagend gevoel van milde honger.
wat waarom hoe ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:40 schreef Cairon het volgende:
Ik woon eigenlijk ook in tilburg, maar toen ik zei "straks zijn jullie van me af" bedoelde ik dus dat ik richting buitenland verkaste.
Niet bevreesd, in mei kom ik weer terug.
Ik vond m ook erg bruut.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef Sunjammer het volgende:
Gisteravond naar Cloverfield geweest...
Retegaaf!![]()
wel veel fun hebben, of niet zo heel erg leuke stage?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:45 schreef Cairon het volgende:
stage, voor school, met het vliegtuig
Ik was een beetje bang voor een King Kong achtige film... of Godzilla ofzo. Mooi niet dus.quote:
Ik moet nog 300 kilo afvallen... Mijn ideaal gewicht is 80quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:47 schreef BrandX het volgende:afvallijnverhalen
ik woog 2 jaar terug nog ruim 110, teruggegaan naar 80, was prima, maar door omstandigheden ff tijdje minder gesport, veel gezopen met vrienden en nu 88![]()
Vanaf vrijdag gaan we weer gewoon sporten, terug naar de 80 en als het lukt naar 77 wat mijn ideaalgewicht is volgens de sportdietist
kom op, fock that, it was gozilla on a handy cam !!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik was een beetje bang voor een King Kong achtige film... of Godzilla ofzo. Mooi niet dus.
Bruut is het goede woord ja.
Pathe Unlimitedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef Cybart het volgende:
DONT VISSIT OUR MOVIE THEATERS FOR IT....
wist ik toch, ik plaag je maarquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moet nog 300 kilo afvallen... Mijn ideaal gewicht is 80
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moet nog 300 kilo afvallen... Mijn ideaal gewicht is 80
ff lekker weg, living your own life...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef Cairon het volgende:
Work related, always, ik geef hier les, en vanaf volgende week braaf naar de universiteit... vier dagen werken, een dag studie. Bevalt me wel, stiekem, het is moeilijker dan ik had verwacht, het lesgeven, maar de stad begint me steeds meer aan te staan.
next time beat the crap out of her..quote:De tweede grootste winkelstad in de UK... na London.
Vandaag m'n eerste zwerfster te pakken gehad.
zo aandoenlijk, "John? John! Excuse me, I'm looking for John, he has my car keys and the keys to the house, we were supposed to meet up here, you look like him, but he's taller than you, have you got any spare change?"
Amazing, hoe ze van "ik wacht hier op mijn ex-vriend - huidige vriend - toekomstige vriend" naar "heb je kleingeld?" gaat.
ik denk dat dat het is,quote:Drag queens zijn gewoon eng, ze zijn altijd van die luide opdringerige figuren, die weten dat iedereen naar ze kijkt, maar het kan ze niks schelen dat iedereen naar ze kijkt MET walging, of ze geilen zelfs op dat idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |