wie was het?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewonneeeeeeeeeeeeen
Gefeliciteerd je hebt één van de twee hetero's gekozen. Je zit automatisch in de winnaarspool en maakt kans op een portret van jezelf. Wanneer je gewonnen hebt ontvang je in de eerste week van maart een email. Succes!
jij nog op, dan ga ik nu slapen. Moet er om 5:30 weer uit!quote:
ookal de ctrl c en v geprobeerd en anders de computer opnieuw opstarten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, kutzooi, ik kan dus alleen maar acht spaties posten, wat ik ook kopieer
alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 15 minuten een tiener. WAAAAH!
Jezus, nu al een twintiger. Ik kan me nog herinneren dat je de puberende puistenkop van het topic was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij de eerste écht topicpuber of niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Jezus, nu al een twintiger. Ik kan me nog herinneren dat je de puberende puistenkop van het topic was..
Yep. Ik heb geen idee waar het aan ligt en niemand reageert op mijn DIG topicquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ookal de ctrl c en v geprobeerd en anders de computer opnieuw opstarten?
En als je Shift+Insert gebruikt voor het plakken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Ik heb geen idee waar het aan ligt en niemand reageert op mijn DIG topic
Je snapt natuurlijk wel dat nu al mijn interesse in jou over is he?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Why don't you stop talking and I stop pretending to care?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat nu al mijn interesse in jou over is he?
Zelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En als je Shift+Insert gebruikt voor het plakken?
Ik denk dat je Klembord kapot is. Geen idee hoe dat komt en hoe je het weer gefixt krijgt.quote:
Gefeli!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zit zeker geen auto van de zaak en een salaris van 6 cijfers bij die bestuursfunctie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat Weemz er over begon:
[ afbeelding ]
Best joke of the day.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Er zit zeker geen auto van de zaak en zescijferig salaris bij die bestuursfunctie?
Feliquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
But Sam will always (try to) be a bigger bitch.quote:
Flauwquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
But Sam will always (try to) be a bigger bitch.
en jij en ik ook ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Een date plannen met mij is blijkbaar ERG lastig
Ja, klopt, op de laptop crashte hij gewoon (programma reageert niet) als ik clipbrd opende en op de pc deed ie heel raar. Na nog een pc reboot werkt het weer, maar dat had ik gister dus ook gedaan en toen ging ie ook weer stuk, dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt...quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik denk dat je Klembord kapot is. Geen idee hoe dat komt en hoe je het weer gefixt krijgt.
Als je onder windows werkt een scandisk laten uitvoeren? Misschien is je clipbrd corrupt geraakt en kan scandisk het fixen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, klopt, op de laptop crashte hij gewoon (programma reageert niet) als ik clipbrd opende en op de pc deed ie heel raar. Na nog een pc reboot werkt het weer, maar dat had ik gister dus ook gedaan en toen ging ie ook weer stuk, dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt...
En je vind het vréémd dat mensen een beeld van je hebben als ranzige oude man?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat nu al mijn interesse in jou over is he?
goedemorgen allemaal, het is koud en k.t hier maar nog een paar weken te gaan. En trouwens Stroekie ik heb wel met iemand gesproken van het H topic in die 5 minuten dat ik er was in tivoli. En ja de volgende keer probeer ik er zeker langer te zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:34 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolade melk klaar
"hangt" hier de slingers op voor de jarige CDP
ja maar juist die persoon was niet officieel op de meet, maar toevallig ook op Pannquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goedemorgen allemaal, het is koud en k.t hier maar nog een paar weken te gaan. En trouwens Stroekie ik heb wel met iemand gesproken van het H topic in die 5 minuten dat ik er was in tivoli. En ja de volgende keer probeer ik er zeker langer te zijn
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar juist die persoon was niet officieel op de meet, maar toevallig ook op Pann![]()
Heb je Dennismore gesproken?quote:
Goed hoor alleen denk ik dat misterO daar anders over denkquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:59 schreef samjustme het volgende:
Hoi Yuri hoe is het leven in Assen?
Het is een zeikerdquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor alleen denk ik dat misterO daar anders over denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |