quote:
Schande, ik kan mn openingspost niet eens meer wijzigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:20 schreef MisterO het volgende:
Ik protesteer, er komt geen openingspost
Ohquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:20 schreef MisterO het volgende:
Ik protesteer, er komt geen openingspost
Ze zal ooit toch wel opgeven?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ze fokt sneller dan haar eigen schaduw..
Neequote:
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...quote:
En alleen uit op 19-jarigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...
Er zit genoeg mannelijk schoon in dit topic, kunnen we niet iemand opofferen om haar af te leidenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:27 schreef MisterO het volgende:
Dankje Yvonne dat je mijn avond toch nog een beetje vermakelijk hebt kunnen maken![]()
but ill be back
trusten![]()
ha, gelukkig ben ik al 22. Zakje jij moet dus oppassen!quote:
Was jij niet al onwijs 32?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ha, gelukkig ben ik al 22. Zakje jij moet dus oppassen!
Volgens mij heb ik die mevrouw nog niet zo lang geleden gezien........in Dordrechtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ha, gelukkig ben ik al 22. Zakje jij moet dus oppassen!
jij dus!, maar als jij nou haar lokt en gewoon jezelf bent, dus met al je gayheid. Misschien dat ze daar niet tegen kan en haar kop ontploft?? proberen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Er zit genoeg mannelijk schoon in dit topic, kunnen we niet iemand opofferen om haar af te leiden?
nee ben nog niet doodquote:
wat heb je gedaan? weggerend of heb je in een atoomschuilkelder gescholen. Ik zou voor het laatste kiezenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die mevrouw nog niet zo lang geleden gezien........in Dordrecht!!
Hee jij ook al bijna jarig, ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee ben nog niet dood23-02-1985 geboren
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee jij ook al bijna jarig, ik ook
whahahahahahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee ben nog niet dood23-02-1985 geboren
Ha, nog even wachtenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef Nuvole het volgende:
Ik dacht: yvonne slaapt: GC [HOMO] 2027 - De Zinnige Versie. .
Maar ik had buiten Von Smallhausen gerekend:
GC [HOMO] 2027 - De Zinnige Versie. .
.
Ik de 26equote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
(wanneer jij?)
he maar zit ff te denken. Zowel tha-Erik als Brandx kunnen ons weer terug naar GC zetten toch?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef Nuvole het volgende:
Maar ik had buiten Von Smallhausen gerekend:
GC [HOMO] 2027 - De Zinnige Versie. .
Ben je een vis net zoals ik!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik de 26e21 word ik!
BrandX to the rescue!
Wij vissen zijn creatief en hebben veel leuke ideeen in ons hoofdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben je een vis net zoals ik!
ik vergeef het je. Maar hoe kwam je aan 32 dan?quote:
psst check je pmquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik vergeef het je. Maar hoe kwam je aan 32 dan?
ben meteen voor je aan de slag gegaanquote:
!Het is Gay vs Homo!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
[gay] #01 homotopic inidentiteitscrisis
welke game???quote:
wel 4 meer posts dan de vorige gesloten deel, er zit een progressie inquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:44 schreef hierissieweer het volgende:
we hielden het niet vol...
Von Smallhausen steekte z'n stokje er weer voorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:44 schreef hierissieweer het volgende:
we hielden het niet vol...
quote:[Positive Traits] Ambitious, charismatic, vibrant, magnanimous, expansive, powerful, confident, flamboyant, good-hearted, active, nice, fun, straight-forward, happy, spontaneous, fun-loving, free-spirit, protective, versatile, eloquent, social, assertive, dramatic, independent, freedom-loving, loyal, fiery
[Negative Traits] Ruthless, imperious, hot-headed, judgmental, arrogant, dogmatic, pompous, despotic, intolerant, demanding, egotistical, boastful, quick-tempered, dissatisfied, blunt, mean, over-protective, violent, aggressive, superficial, over-bearing, careless, insensitive, rash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |