gewoon naakt door een alpenweide, alle plantjes en struikjes je op plaatsen laten kietelen waar je niet van wist dat je daar gekittelaa...euhm gekieteld kon worden?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als ik zo zacht was als Yvonne, zou ik de hele dag mijn lichaam strelen.
die zijn al bij Willeke !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zijn de echte homo's uit deze reeks gebleven?
Hoezo 'als'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als ik zo zacht was als Yvonne, zou ik de hele dag mijn lichaam strelen.
Vanmiddag even naar de sportschool, eerst maar ff wat doen voor schoolquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij?
Ik wens je er veel plezier mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanmiddag even naar de sportschool, eerst maar ff wat doen voor school![]()
En trouwens: wat een gezeik GC of ONZ!
toch ben ik liever in GC
zelfde rhythm als ik vandaagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanmiddag even naar de sportschool, eerst maar ff wat doen voor school![]()
En trouwens: wat een gezeik GC of ONZ!
toch ben ik liever in GC
Mn motivatiepeil moet echt omhoog, ik ben de laatste tijd zo slecht gemotiveerd, bah! wat kan ik eraan doen....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zelfde rhythm als ik vandaag.
en dan moet ook straks ook nog naar mijn ouders enzo...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:46 schreef MrBrightside het volgende:
Ik zou zeggen geen van beide, maar dat is vast geen optie.
Die zwartequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
De zwarte is gaaf he? Ik vond de roze op de foto mooier dan in t echt, dus ga strax ff de zwarte passen i/d winkel. Want het is het damesmodel (wil geen capuchon maar zo'n gave kraag) en heb GEEN idee hoe die maten zijn. En dan thuis online bestellenquote:
Waarom reken je hem niet gewoon gelijk af? Of je kunt toch een vriendin meenemen en die hem voor je afrekent als je het erg vind?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De zwarte is gaaf he? Ik vond de roze op de foto mooier dan in t echt, dus ga strax ff de zwarte passen i/d winkel. Want het is het damesmodel (wil geen capuchon maar zo'n gave kraag) en heb GEEN idee hoe die maten zijn. En dan thuis online bestellen
Ben blut en heb nog een online kortingscode.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:05 schreef Zakje het volgende:
Waarom reken je hem niet gewoon gelijk af? Of je kunt toch een vriendin meenemen en die hem voor je afrekent als je het erg vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |