mojito!!!! YAM!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Zakje het volgende:
Anders wil ik wel cocktails shaken, ik heb een workshop gehad.
We delen dezelfde hobbyquote:
Ik heb je in die 500 topics die ik heb gevolgd niet erg vaak gezien moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom dan ook al vanaf het begin in deze reeks
Klopt, ik zoek ze ook rond de 18-20 jaar.quote:
Imho was er geen strijdbijl en hoeft er ook niks begraven te worden, zie het eens van de andere kant, jullie horen al jaren bij "ons" we misten jullie en nu is alles weer goedquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mojito!!!! YAM!
Maar gaan we de strijdbijl begraven, want we vallen allemaal in herhaling en we komen er toch niet uit.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek ze ook rond de 18-20 jaar.
Nee, door die onderaan bungelende centrale topics ben ik meer lui uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb je in die 500 topics die ik heb gevolgd niet erg vaak gezien moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek ze ook rond de 18-20 jaar.
1 strawberry Daiquiri aub.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Zakje het volgende:
Anders wil ik wel cocktails shaken, ik heb een workshop gehad.
Waarom staan ze eigenlijk onderaan? Bovenaan lijkt me juist logischer. Of hebben we daarvoor teveel centrale topics?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, door die onderaan bungelende centrale topics ben ik meer lui uit het oog verloren.
wanneer gaan we mojito's bij je drinken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Imho was er geen strijdbijl en hoeft er ook niks begraven te worden, zie het eens van de andere kant, jullie horen al jaren bij "ons" we misten jullie en nu is alles weer goed
Ik mis alleen de aardbeien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 strawberry Daiquiri aub.
Maar verder kan ik hem voor je maken.quote:
Eigenlijk herinner ik me niet meer zoveel van de workshop na de 3e cocktailquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke ken je en hoe maak je ze?
Mijn mojito's!
Loser.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Baggeren doe je maar in bagger topics
Als het een beetje mooier weer wordtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wanneer gaan we mojito's bij je drinken?
hijs wel goedquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Eigenlijk herinner ik me niet meer zoveel van de workshop na de 3e cocktail, maar ik heb de manual nog ergens!
Ja, dan moet de gewone bezoeker eerst door een hele rij centralen heenscrollen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom staan ze eigenlijk onderaan? Bovenaan lijkt me juist logischer. Of hebben we daarvoor teveel centrale topics?
Ok, nemen we BrandX ook mee! Word gezellig!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het een beetje mooier weer wordt
Het was op de sociëteit van RSG (één van mijn vriendinnen is lid, en ik mocht mee) , en het was ontzettend leuk, na een tijdje lukte het niet meer mijn aandacht erbij te houden en ben ik maar gewoon wat bij elkaar gaan gooienquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Wat werd er gedaan op die workshop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |