Ja dat zei ze, wel jammer dat ze eruit ligtquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:21 schreef TheArt het volgende:
Georgina zat op een combinatie van Dunya, Joris en Edo geloof ik. Toch?
de zin de PJH opnoemde eindigde toch met het woord IKquote:Acht kandidaten rennen het dorp op en neer maar de mol saboteert en niemand die het ziet! Haha!
Volgens mij eindigde het ook anders.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:31 schreef cptmarco het volgende:
[..]
de zin de PJH opnoemde eindigde toch met het woord IK![]()
Of ben ik helemaal in de war??
Regina?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:34 schreef NevermindMe het volgende:
mochten ze eigenlijk ook wachten met zichzelf aan een ander vastmaken, zodat ze later nog de zin mochten maken? vast niet he?
en balen dat Regina eruit is, had liever Joris zien vertrekken, wat een irritant ventje.
Na de zin: En maar rennen en zweten in dat veld. Prachtig.quote:
Grapje, Georgina natuurlijk. Zat even met haar in mn hoofd, omdat ik haar verdacht vond door die woordenopdrachtquote:
Maar hij mocht toch helemaal niet als eerste kiezen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:36 schreef cptmarco het volgende:
van het wieisdemol.com forum:
ik heb nu zo'n gevoel dat dennis de mol is. Aangezien hij de bordjes droeg met "ik" en "acht" oftewel ik MOL
de achtste maand van de maya's = MOL ik acht= Ik mol typische WIDM hint
Vreemd?quote:Tot nu toe gaat het prima allemaal en ik heb er behoorlijk veel lol in! De rol van mol gaat me nog goed af. De zin had dus eigenlijk moeten zijn:
Acht kandidaten rennen het dorp op en neer maar de mol saboteert en niemand die het ziet! Haha!
of op de toren...;)quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:41 schreef Lov1 het volgende:
Oja, met de verdeling van de mais-opdracht zat Coen wel te pushen dat Patrick bij het voorbereidende team moest, maar die wilde niet... Ik zou ook niet gaan
Toen ging Dunya maar, dus ik schat haar niet als de Mol, want dan wil je toch wél bij het laatste team
Hij liep al door het dorp, die verdeling hebben we dus niet gezien... Zou wel een WIDM-hint zijn ja!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar hij mocht toch helemaal niet als eerste kiezen?
Zou het uitdelen van dat bordje aan de mol dan de gebeurtenis zijn geweest waardoor PJH in afl. 3 te weten kwam wie de mol is?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:43 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Hij liep al door het dorp, die verdeling hebben we dus niet gezien... Zou wel een WIDM-hint zijn ja!
Wist hij het vanaf afl.3 dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou het uitdelen van dat bordje aan de mol dan de gebeurtenis zijn geweest waardoor PJH in afl. 3 te weten kwam wie de mol is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt wel een mooie opdracht in die maisveld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:44 schreef Djeez het volgende:
Patrick was zowel deze als de vorige aflevering verdacht. Ik blijf dus bij Patrick als Mol. Ohja, mooie opdracht die in het maïsveld!
Ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou het uitdelen van dat bordje aan de mol dan de gebeurtenis zijn geweest waardoor PJH in afl. 3 te weten kwam wie de mol is?
Yes !! een kenner.. hier ook, ik had het al vermeld in de andere thread.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
Iemand anders ook de geweldige Metal Gear Solid soundtrack opgemerkt?
Verder blijf ik op Coen zitten.
Ze hebben ook wel eens de soundtrack van Riven opstaan, voor op de PSX was dat, een spel met vijf cd'squote:Op donderdag 17 januari 2008 21:59 schreef Antal het volgende:
[..]
Yes !! een kenner.. hier ook, ik had het al vermeld in de andere thread.
ja dat dacht ik dus ook.. en meestal is de meest irritante persoon in het spel de mol, dan kom je al gauw op Edo of Joris uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:02 schreef golfer het volgende:
De zin uit het dagboek van de mol: En maar rennen en zweten in dat veld. Prachtig.
Doet mij dus ernstig vermoeden dat de mol zelf niet in dat maisveld heeft gezeten, blijven de torenmensen over.
Edo of Joris dus.
Dat heeft hij gezegd bij DWDD.quote:
Mja, dat zou idd een logische conclusie zijn, maar sinds wanneer is WIDM logisch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:02 schreef golfer het volgende:
De zin uit het dagboek van de mol: En maar rennen en zweten in dat veld. Prachtig.
Doet mij dus ernstig vermoeden dat de mol zelf niet in dat maisveld heeft gezeten, blijven de torenmensen over.
Edo of Joris dus.
Jep, en The Bone Collector en nog veel meer pareltjes van soundtracks. Een heerlijkheid voor een fanquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel eens de soundtrack van Riven opstaan, voor op de PSX was dat, een spel met vijf cd's
Kan ook natuurlijk ook zijn dat de mol het zelf prachtig vond om te rennen en te zweten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:02 schreef golfer het volgende:
Meldt het ff in TV FB dan, dan wijzigen ze het nogquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Maartel het volgende:
* Maartel vloekt even heeel hard!
Leuk zo'n spoilervrije titel..
Nog leuker dat die andere bespoilerde titel toch nog in de lijst met nieuwe topics stond
Of de molactie is Patrick opofferen zodat alle jagers Coen makkelijk kunnen pakken... Ik blijf voorlopig nog even bij Edo...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef evert het volgende:
Coen.
want bij de maisopdracht zou het heel gek zijn dat hij op de vraag 'mensen zonder hoogtevrees' zich zou aanmelden want hij heeft al eerder aangegeven niet dol te zijn op hoogte.
daarom wilde hij in het laatste team. het is namelijk handig om te mollen want je hebt je lengte al mee (2 meter 2 of zoiets). Hij 'vergat' even het geld te splitsen met Patrick. Dat is een echte molactie.
Joris en Edo deden het op zich wel goed (en niet mollig): Patrick opofferen.
Voor Coen heel handig om zoveel geld te hebben... en zich laten pakken. want die jagers hebben natuurlijk ook doorgekregen van de regie dat 'die lange' het meeste geld had en dat ze die moesten pakken.
quote:Wie is de mol aflevering 3
Door Paul Rabbering, donderdag 17 januari om 23:38
Misschien laat ik me alweer teveel meeslepen. Misschien heb ik de welbekende mol tunnelvisie. Ik zie alleen nog wat ik wil zien.
Edo is de mol. Hij liep in deze aflevering zelfs met een bordje om waar de tekst MOL op stond. Te duidelijk? Ik herinner me twee jaar geleden waar Milouska vaak een shirt met een grote 'M' droeg. Kandidaten grapten: Ha! De 'M' van mol! Niemand die op haar stemde.
Da's nu wel anders met Edo. Hij heeft verdenkingen. Terecht, want door het zwaaien met z'n armen in de maisveld opdracht waarschuwde hij ook de jagers. Patrick had daar natuurlijk als decoy moeten werken. Zijn 500 euro waren niets vergeleken met de buit van held Coen. Daar had Edo voor kunnen zorgen.
Wat een mooi seizoen weer!
Sluit me hier van harte bij aan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:36 schreef cptmarco het volgende:
van het wieisdemol.com forum:
ik heb nu zo'n gevoel dat dennis de mol is. Aangezien hij de bordjes droeg met "ik" en "acht" oftewel ik MOL
de achtste maand van de maya's = MOL ik acht= Ik mol typische WIDM hint
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef jna het volgende:
Ben niet veel opgeschoten met deze aflevering
waarom is Dennis dan waardeloos?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als Dennis de mol is is het een waardloze mol.
Patrick en Edo verpesten veel meer.
Joris is te opzichtig.
Ik denk Edo eigenlijk al vanaf het begin.
Wat heeft ie gedaan dan om te dwarsbomen?quote:
Waarom zou hij als er veel wannabe mol acties worden gedaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan om te dwarsbomen?
Precies. Er is iets met die zin.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
tvp
De vraag is eigenlijk, waarom was het voor PJ handig om in deze uitzending te weten wie de mol was.
Ik denk dan dat het om de oefening gaat met de woorden. Hij leest tenslotte de zin hardop voor, ..en de mol zie ik..oid. Kijkt hij daar iemand speciaal aan?
Haha, een Fok!-meet in het mais!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef Radobe het volgende:
Ik vond dat maisspel echt leuk! Dat wil ik zelf een keer doen!
Ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef Radobe het volgende:
Ik vond dat maisspel echt leuk! Dat wil ik zelf een keer doen!
Dit is niet waar. Dennis heeft nog geen cent in de pot gekregen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als het dennis is.. snap ik niet waar hij heeft proberen te mollen.. Als hij dus ECHT de mol is.. doet ie het wel bar slecht
Maar, de WIDM spelers horen die soundtrack niet, dus ik denk niet dat het zo ver zal gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:01 schreef MartijnTP het volgende:
[..]Dit is niet waar. Dennis heeft nog geen cent in de pot gekregen...
Plus over die games soundtrack die eerder genoemd zijn: Dennis is host geweest bij een game-ontwerp wedstrijd
Dan moet je eens de FHM bikini shoot van Regina zien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:26 schreef DaFrenk het volgende:
OMG.. Regina![]()
Dat gaat in de instant-replay
![]()
Dat maisveld opdracht werd op een gegeven moment wel saai zeg. Duurde erg lang. Mis Georgina op zich niet, maar had liever Patrick of beter nog Dunya zien gaan
Dank voor tip. Kijken of we wat opschieten met die muzikale aanwijzingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Om half 4 vanmiddag Georgina op www.schiffers.fm.. Dus luister en huiver
Achteraf gezien was dat toch wel een goeie zet van Milouscka.. Die speelde goed toneel een echte mol terwijl zij bij het jeugdjournaal werkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Urquhart het volgende:
Dat Joris te opzichtig zou zijn vind ik geen reden. Die Milouska deed destijds precies hetzelfde.
Klopt, vandaar dat dit ook een rol van Joris kan zijn. Iedereen denkt nu "Hij is te opzichtig" en ondertussen is hij het gewoon. Maar goed, het blijft gissen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Achteraf gezien was dat toch wel een goeie zet van Milouscka.. Die speelde goed toneel een echte mol terwijl zij bij het jeugdjournaal werkt.
Klopt.. maar heeft ook de anderen niet weerhouden van het binnenhalen van geld..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:01 schreef MartijnTP het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Dennis heeft nog geen cent in de pot gekregen...
Plus over die games soundtrack die eerder genoemd zijn: Dennis is host geweest bij een game-ontwerp wedstrijd
'Die zie ik' --> Regina liep met het bordje 'die'quote:
Die vlag moest volgens mij sowieso omhoog, anders werd het niet een veilige zone.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
'Die zie ik' --> Regina liep met het bordje 'die'
Dennis heeft overigens bij het eerste veldje 'x1/4' naar boven gehaald. Dan werd het bedrag niet 500, maar 125. Hier is helemaal geen aandacht aan besteed, maar het bedrag werd wel minder.
Toen hij gevangen werd, zat hij echt heel dicht bij het tweede veldje, maar ongeveer 1 meter ervoor werd hij getikt...
Dat zou inderdaad Joris kunnen zijn maar ik heb Edo als Molquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat dit ook een rol van Joris kan zijn. Iedereen denkt nu "Hij is te opzichtig" en ondertussen is hij het gewoon. Maar goed, het blijft gissen.
Zegt ze nog iets interessants?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nu op radio 2 Georgina Verbaan.
't is alweer voorbij. Muzikale hint 'What you get is what you see" van Tina Turner (zo op het eerste gehoor).quote:
Neehee, dat is een gewone plaat. Fragment was van Tina Turner ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef SteveBallmer het volgende:
Circus Custers - Verliefd.
Beats me.
Of ben ik al te laat?
What you get.. is wat you see..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't is alweer voorbij. Muzikale hint 'What you get is what you see" van Tina Turner (zo op het eerste gehoor).
Zo'n gevoel had ik al.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
Neehee, dat is een gewone plaat. Fragment was van Tina Turner ofzo.
Ging te snelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kom er wederom geen wijs uit.. klote fragmenten
quote:Some boys got the look of a greek adonis
Some boys try to talk you off your feet
Some boys theyre gods gift to woman
Some boys think theyre sweet enough to eat
Try to change the habit of a lifetime
Dont even try
Cause when you cut down deeper than the icing
You realise
What you get is what you see
Aint nothing more to it
And if you wanna love a woman like me
It takes a man to do it
If what you get is what you see
Then I dont want your kind of love
Some guys got lips that you cant help kissing
And some guys got a smile you cant resist
Some guys gotta build a reputation
They just wanna add you to the list
You got a lot of physical attraction
I cant deny
But can you guarantee me satisfaction
While Im still waiting, waiting, waiting....
What you get is what you see
Aint nothing more to it
And if you wanna love a woman like me
It takes a man to do it
If what you get is what you see
Then I dont want your kind of love
So let me see your cards on the table
Before I buy
I always read the writing on the label
So give me reason to believe theres more to you than meets the eye
Ja, maar Patrick zei dit duidelijk..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
Coen ook toch?
Linkje?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan moet je eens de FHM bikini shoot van Regina zien.
Bij het vragen aan Coen/Patrick hoeveel geld ze hadden maakte hij ook een rekenfout. Deze kwam op mij ge-acteerd over.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk Joris... juist omdat hij net deed of hij het niet snapte... en daardoor ws de boel wilde laten stagneren...
Inderdaad. Ik vond de opdrachten dit maal ook niet zo boeiend. In de eerste aflv. zat is erg op Regina als mol maar ik denk toch dat ze oprecht fanatiek is. Edo deed irritant deze keer en de vorige aflv. ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef Nesle het volgende:jammer dat Georgina eruit is.
Heb hem net bekeken en die eerste opdracht was echt
Waarom dat in godsnaam vooruitblikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef DaFrenk het volgende:
Woensdag komt een "tussenstand" uitzending op TV met een vooruitblik naar aflevering 4. Vraag me af waar dat nu weer voor nodig is, vallen de kijkcijfers soms tegen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef DaFrenk het volgende:
Woensdag komt een "tussenstand" uitzending op TV met een vooruitblik naar aflevering 4. Vraag me af waar dat nu weer voor nodig is, vallen de kijkcijfers soms tegen?
Patrick.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Even een poll tussendoor.
Poll: Wie is de mol? (2008) na aflevering 3Coen Swijnenberg Dennis Weening Edo Brunner Dunya Khayame Joris Linssen Patrick Martens Regina Romeijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar was Edo gigantisch aan het mollen. Eerst aan beiden vragen wie het meeste geld heeft om vervolgens Patrick als eerste over de streep te helpen zodat de jagers vrij veld hadden voor Coen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:02 schreef Markeerstift het volgende:
Ging hij nou op instructie naar de finish? Anders was het ook stom geweest, want toen Regina er al uit was, en hij zou uit het spel gaan gingen die 3 jagers natuurlijk met zijn drieën op Coen af..
Tof he.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
Heb net de finale van seizoen 1 gezien![]()
Zo nog ff de terugblik kijken
Ik heb alle 4 seizoenen in 1,5 week tijd gekekenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tof he.Toen wisten ze nog totaal niet waar ze aan begonnen. En die reactie van Petra.
Ik ben inmiddels alweer bij seizoen 4.
Ik vond de tweede, Nico, eigenlijk slechter.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik heb alle 4 seizoenen in 1,5 week tijd gekeken![]()
. De laatste was toch wel de slechtste mol en de 3e natuurlijk geniaal
!
Ja, die actie in de biebquote:Op zondag 20 januari 2008 00:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vond de tweede, Nico, eigenlijk slechter.
Ah thanks! Die wil ik ook zo graag nog een keertje zien, daar is het allemaal mee begonnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef brahms het volgende:
Nog uit een vorig topic: de mol met de slippers zat in de tweede Vlaamse reeks uit 2000![]()
Amen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
Bron: WIDM.nlquote:Woensdag 23 januari zendt de AVRO om 22.40 uur op Nederland 1 een extra aflevering uit. Wie is de Mol: De Tussenstand.
Een compilatie van de afgelopen 3 afleveringen en een vooruitblik op aflevering 4.
Ik ga m'n best doenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef massy het volgende:
Vraagje: kunnen jullie opmerkingen over de begin seizoenen van wie is de mol misschien in spoilertags zetten ?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Tof he.Toen wisten ze nog totaal niet waar ze aan begonnen.
Wel een beetje jammer dat de afleveringen er niet helemaal opstaan. De laatste 10 minuten/kwartier staan er niet op volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat bij jullie ook?
Zet PM ff aan, we mogen het er hier niet over hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Sandr86 het volgende:
waar kan ik die seizoenen terugkijken dan?
Geen last van. Alleen van de laatste uitzending stond de geheime hint er niet op.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
Wel een beetje jammer dat de afleveringen er niet helemaal opstaan. De laatste 10 minuten/kwartier staan er niet op volgens mij
Is dat bij jullie ook?
Ja, dat bedoelde ik. Ik dacht dat ik het al meer gehad had, maar het was alleen het laatste stukje van de terugblik gelukkigquote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen last van. Alleen van de laatste uitzending stond de geheime hint er niet op.
Tsja, hoe krijg je mensen gekquote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar Dennis staat op de 8ste plaats en 8 is MOL, toch?
Hoezo ? Het boek wordt wel vaker gelezen, schijnt ook erg interessant te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef Luuksor het volgende:
Viel me in de herhaling op dat Joris een boek van Joris (Luijtenberg) aan het lezen was..
Joris LUYENDIJKquote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef Luuksor het volgende:
Viel me in de herhaling op dat Joris een boek van Joris (Luijtenberg) aan het lezen was..
Klopt, dan zou weer naar Dennis leiden die het bordje "Ik - Acht" koos oftewel: Ik Mol.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef MrManiak het volgende:
En nog een mooie van mij;
We moeten, gezien het land en de banner van de officiele WIDM-website, ook de Maya's eens in de gaten houden. De 8ste maand volgens de Maya-kalender heet namelijk "Mol", er staat een Mayatempel in de banner, een zonsverduistering (wat belangrijk was in de Mayacultuur) etc.
In het 8ste seizoenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, dan zou weer naar Dennis leiden die het bordje "Ik - Acht" koos oftewel: Ik Mol.
Ik heb hem ook weinig tot niets verdachts zien doen. Maar die "Ik Acht" beschouw ik wel als zo'n typische WIDM-aanwijzing.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In het 8ste seizoen![]()
![]()
Toch snap ik niet WAAR dennis dan heeft kunnen mollen..
Er wordt veel gemonteerd in WIDMquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb hem ook weinig tot niets verdachts zien doen.
Dat weet ik. Helemaal na Yvon, en de namenzoektochtquote:
Hij riep maar, "Er moet veel meer in mijn koffer hoor jongens", om zijn tas zo zwaar mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef xTomer het volgende:
De laatste tas moest zo zwaar mogelijk zijn, daarom liet hij alles erin (en gooiden de anderen er nog zooi bij)
Maar voor het gewicht van de laaste tas kregen ze geld per kilo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij riep maar, "Er moet veel meer in mijn koffer hoor jongens", om zijn tas zo zwaar mogelijk te maken.
Dan konden de anderen wel hun koffers leeg maken, maar als ze het bij hem in de koffer zouden doen maakte dat het totaalgewicht niet lichter.
Dat heb ik inderdaag als een vaker gehoord. Ook bij Ranking the stars was een keer zoiets als ik me niet vergis. Ik kan me nog herinneren dat er een of andere duikopdracht was met foto's op de bodem en dat op de achterkant van de foto van Yvon het logo van wie is de mol stond. Is dit dan later opgenomen? Of was Yvon zo'n slechte mol dat het voor de kijkers thuis niet echt te volgen was en middels zulke kleine fragmenten de kijkers enige houvast werd geboden?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat weet ik. Helemaal na Yvon, en de namenzoektocht
Maar ze kunnen niet een hele serie gaan monteren, waarbij de mol buiten schot blijft.
Voor Marc-Marie en Yvon waren het seizoenen met niet bekende Nederlanders. Die konden dat geld goed gebruiken, dus dan zal je wel eens iets doen om jezelf verdacht te maken, maar niet opzettelijk opdrachten verklooien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:06 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaag als een vaker gehoord. Ook bij Ranking the stars was een keer zoiets als ik me niet vergis. Ik kan me nog herinneren dat er een of andere duikopdracht was met foto's op de bodem en dat op de achterkant van de foto van Yvon het logo van wie is de mol stond. Is dit dan later opgenomen? Of was Yvon zo'n slechte mol dat het voor de kijkers thuis niet echt te volgen was en middels zulke kleine fragmenten de kijkers enige houvast werd geboden?
Ik ben zelf pas gaan kijken sinds het seizoen met Marc-Marie en Yvon. Werd er in de voorgaande seizoenen minder gemonteerd? Hielden de overige kandidaten zich minder met mollenstreken bezig of iets dergelijks?
Ik ben benieuwd naar wat er precies wordt gemanipuleerd..
Wel mooi gevonden, die maan is wel opvallend inderdaad in die banner. Zou zo eens een goede aanwijzing kunnen zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef evert het volgende:
op de site www.wieisdemol.nl:
daar zie je een rode maan staan.
Een rode maan is er alleen met een maansverduistering. De eerstvolgende maansverduistering is op 21 februari.
En de laatste aflevering van wie is de mol is op 21 februari.
En ja.... raad is wie is er op 21 Februari jarig....?????
Juist ja Dennis Weening
dus Dennis is de mol .....
Geweldige tekeningquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef alwaysthebest het volgende:.
[ afbeelding ]
Uiteraard weer van widm.com
Dat bordje bij die duikopdracht was inderdaad ook een aanwijzing, bleek achteraf. Voor de BN'ers-seizoenen waren die hints een stuk lastiger. Moest je de aflevering terugspoelen en hoorde je "Nico is de mol" of Fur Elise dat telkens terug kwam en verwees naar Elise. Nu WIDM meer bij het groter publiek leeft zijn de aanwijzingen ook wat oppervlakkiger geworden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:06 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaag als een vaker gehoord. Ook bij Ranking the stars was een keer zoiets als ik me niet vergis. Ik kan me nog herinneren dat er een of andere duikopdracht was met foto's op de bodem en dat op de achterkant van de foto van Yvon het logo van wie is de mol stond. Is dit dan later opgenomen? Of was Yvon zo'n slechte mol dat het voor de kijkers thuis niet echt te volgen was en middels zulke kleine fragmenten de kijkers enige houvast werd geboden?
Ik ben zelf pas gaan kijken sinds het seizoen met Marc-Marie en Yvon. Werd er in de voorgaande seizoenen minder gemonteerd? Hielden de overige kandidaten zich minder met mollenstreken bezig of iets dergelijks?
Ik ben benieuwd naar wat er precies wordt gemanipuleerd..
Ik heb het even niet meegekregen hoor, maar je kan dus online de seizoenen met niet-bekende Nederlanders kijken?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet PM ff aan, we mogen het er hier niet over hebben
Denk via nieuwsgroepen ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:51 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Ik heb het even niet meegekregen hoor, maar je kan dus online de seizoenen met niet-bekende Nederlanders kijken?(op uitzendinggemist staan ze pas v.a. Wie is de mol - Yvon)
Zoja, pm mij dan ook ff
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In het 8ste seizoen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Toch snap ik niet WAAR dennis dan heeft kunnen mollen..
Aflevering 1:
- Dennis haalde Annet op om zo sneller door te fietsen.. Scheelde verdenkingen, "onze held Dennis"
- Dennis pakte MAAR 1 joker waardoor er meer voor de anderen over bleef.. Och, je moet toch ook je medekandidaten wat gunnen... en áls hij de mol is zal het 'm bommen wie wat heeft, niet?
Aflevering 2:
- Dennis had met 4 kilo veruit de lichtste tas Minste verdenking
Aflevering 3:
?
Een korte compilatie van 20 minuten dus.quote:Voor wie het spel alsnog wil mee beleven. Een compilatie van de eerste drie afleveringen en een vooruitblik naar aflevering 4. Wie zijn de afvallers tot nog toe en wie wordt verdacht de Mol te zijn.
Ik las dat het om een compilatie van de eerste drie afleveringen gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond: 22:40 Wie is de Mol: De tussenstand
Geen idee wát het is, en of het interessant is. Maar het is Wie is de Mol?
Idd, had m'n post al aangepastquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las dat het om een compilatie van de eerste drie afleveringen gaat.
Ik denk dat als je vrijdag voor je tv gaat zitten dat het dan helemaal lastig wordt om er nog iets ervan te volgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
De 'Tussenstand'-aflevering was knap nutteloos. Voor de vaste kijkers zaten er geen nieuwe dingen in en ik kan me niet vóórstellen dat er mensen zijn die zeggen: Leuk zeg, ik ga er vrijdag eens voor zittenWant dan heb je wel drie afleveringen gemist en die vallen niet in amper 20 minuten samen te vatten.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
Verder blijf ik op Coen zitten.
Wie zei nu dat het anders moest ?? PAtrick ?!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:46 schreef rubbereend het volgende:ze kunnen nog geen foto omdraaien, de een zegt het goed en de ander doet het vervolgens toch anders
Joris ook weer toch? "Er gebeurt niets" riep ie toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:48 schreef Antal het volgende:
[..]
Wie zei nu dat het anders moest ?? PAtrick ?!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand gezien dat Coen MOL op zijn shirt heeft staan? De laatste letters onder elkaar, ze staan wel door elkaar..
doreM
ifasoL
latidO
Het zal toch niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand gezien dat Coen MOL op zijn shirt heeft staan? De laatste letters onder elkaar, ze staan wel door elkaar..
doreM
ifasoL
latidO
en mooi zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Regina doet ook niet meer dan een beetje rondlopen
Niet de dag ervoor maar erna.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:00 schreef Zotheid het volgende:
De maandag na prinsjesdag dan toch?
Ze moesten eerst vermenigvuldigen, Meneer van Dale wacht namelijk op antwoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
De rekensom gaat ook weer lekker
Eerst de macht dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze moesten eerst vermenigvuldigen, Meneer van Dale wacht namelijk op antwoord!
Ja, oke, maar dat had ik onder vermenigvuldigen gerekend (3*3)quote:
Precies, net als die liftopdracht van vorig jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:13 schreef Antal het volgende:
maar edo weet niet of 16m het juiste antwoord is toch ?
Dan had 1 iemand de vraag goed, en 1 iemand fout toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:16 schreef Antal het volgende:
rechts was toch nee ? de mol heeft 2 keer nee geantwoord met de vraag of hij zij acteur is.//
Recht uit, links aan = nee idd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:16 schreef Antal het volgende:
rechts was toch nee ? de mol heeft 2 keer nee geantwoord met de vraag of hij zij acteur is.//
Behalve als je zeker weet dat je je antwoord goed had toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Svensational het volgende:
Wat een stomme opdracht, niemand weet of de vraag goed is, dus niemand heeft wat aan de antwoorden van de mol.
Ja, maar het waren vragen waar je eigenlijk het antwoord niet op kon weten...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Behalve als je zeker weet dat je je antwoord goed had toch?
ja klopt. maar dat wordt niet gezegd.../ alleen dat van die hoeveelheid foto's was obivous tenzij 3754 nogwat ook maar verzonnen is..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Behalve als je zeker weet dat je je antwoord goed had toch?
Een beetje hetzelfde als bij de vorige mol met die lift, waarbij het kon dat je de mol te zien kreeg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Svensational het volgende:
Wat een stomme opdracht, niemand weet of de vraag goed is, dus niemand heeft wat aan de antwoorden van de mol.
quote:
WOW... goed manquote:
Voorspelbare editing idd.quote:
Juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |