Idd, had m'n post al aangepastquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las dat het om een compilatie van de eerste drie afleveringen gaat.
Ik denk dat als je vrijdag voor je tv gaat zitten dat het dan helemaal lastig wordt om er nog iets ervan te volgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
De 'Tussenstand'-aflevering was knap nutteloos. Voor de vaste kijkers zaten er geen nieuwe dingen in en ik kan me niet vóórstellen dat er mensen zijn die zeggen: Leuk zeg, ik ga er vrijdag eens voor zittenWant dan heb je wel drie afleveringen gemist en die vallen niet in amper 20 minuten samen te vatten.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
Iemand anders ook de geweldige Metal Gear Solid soundtrack opgemerkt?
Verder blijf ik op Coen zitten.
Wie zei nu dat het anders moest ?? PAtrick ?!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:46 schreef rubbereend het volgende:ze kunnen nog geen foto omdraaien, de een zegt het goed en de ander doet het vervolgens toch anders
Joris ook weer toch? "Er gebeurt niets" riep ie toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:48 schreef Antal het volgende:
[..]
Wie zei nu dat het anders moest ?? PAtrick ?!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand gezien dat Coen MOL op zijn shirt heeft staan? De laatste letters onder elkaar, ze staan wel door elkaar..
doreM
ifasoL
latidO
Het zal toch niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand gezien dat Coen MOL op zijn shirt heeft staan? De laatste letters onder elkaar, ze staan wel door elkaar..
doreM
ifasoL
latidO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |