Ik denk dat als je vrijdag voor je tv gaat zitten dat het dan helemaal lastig wordt om er nog iets ervan te volgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
De 'Tussenstand'-aflevering was knap nutteloos. Voor de vaste kijkers zaten er geen nieuwe dingen in en ik kan me niet vóórstellen dat er mensen zijn die zeggen: Leuk zeg, ik ga er vrijdag eens voor zittenWant dan heb je wel drie afleveringen gemist en die vallen niet in amper 20 minuten samen te vatten.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
Iemand anders ook de geweldige Metal Gear Solid soundtrack opgemerkt?
Verder blijf ik op Coen zitten.
Wie zei nu dat het anders moest ?? PAtrick ?!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:46 schreef rubbereend het volgende:ze kunnen nog geen foto omdraaien, de een zegt het goed en de ander doet het vervolgens toch anders
Joris ook weer toch? "Er gebeurt niets" riep ie toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:48 schreef Antal het volgende:
[..]
Wie zei nu dat het anders moest ?? PAtrick ?!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand gezien dat Coen MOL op zijn shirt heeft staan? De laatste letters onder elkaar, ze staan wel door elkaar..
doreM
ifasoL
latidO
Het zal toch niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand gezien dat Coen MOL op zijn shirt heeft staan? De laatste letters onder elkaar, ze staan wel door elkaar..
doreM
ifasoL
latidO
en mooi zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Regina doet ook niet meer dan een beetje rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |