Ik zit nu meer in de richting van Patrick te denken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:12 schreef Zotheid het volgende:
Edo is mijn nieuwe mol, samen met Joris.
Patrick is een relnicht.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu meer in de richting van Patrick te denken...
Hoe moet Coen weten waar hij zit. Die tactiek komt van Edo en Joris.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:13 schreef Antal het volgende:
Coen is wel erg verdacht zo.... eerst alle vlaggen pakken van Patrick en dan in de val lopen... jaja
Mja, dan snap ik niet waarom hij niet de vlag pakt en doorrent, om daarna gepakt te worden. In plaats daarvan laat hij Coen de vlag pakken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu meer in de richting van Patrick te denken...
En hij probeert zo snel mogelijk uit het doolhof te zijn, zodat 3 jagers Coen kunnen pakkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mja, dan snap ik niet waarom hij niet de vlag pakt en doorrent, om daarna gepakt te worden. In plaats daarvan laat hij Coen de vlag pakken.
Ik vind hem helemaal niet nichterig overkomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Patrick is een relnicht.
Niks meer en niks minder.
Dat kan natuurlijk ook..quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
En hij probeert zo snel mogelijk uit het doolhof te zijn, zodat 3 jagers Coen kunnen pakken
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef cptmarco het volgende:
"ik heb de mol niet bezig gezien maar misschien ben ik er blind voor" -> georgina
mollen zijn toch blind?
Ik denk niet dat Georgina zo slim is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef cptmarco het volgende:
"ik heb de mol niet bezig gezien maar misschien ben ik er blind voor" -> georgina
mollen zijn toch blind?
laat maar...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef cptmarco het volgende:
mollen zijn toch blind?
Het begint er idd wel steeds meer op te lijken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
Wat heeft Patrick nou gedaan? Volgens mij is het echt gewoon Joris, die beheert ook de pot bijvoorbeeld.
Hoe zat het bij de vorige afleveringen? Edo kan natuurlijk ook met dat schieten en dat doorseinspel. Ben aflevering 1 helemaal vergetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het begint er idd wel steeds meer op te lijken...
Dat gebeurt niet als hij telkens conclusies trekt die hij niet mag trekken. Hij is dom.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:24 schreef TornadoDK het volgende:
Joris is coolIk hoop dat hij wint.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:02 schreef massy het volgende:
Patrick: "het idee dat je achterna wordt gezeten door een man in een maisveld is heel scary"
Volgens mij vindt hij dat alleen maar lekker
quote:Dagboek Georgina
Aflevering 3
Ik wil jullie graag allemaal een wijze raad geven, mocht je ooit mee doen aan dit spel: Verander niet op het laatste moment! Dit is nogal een ridicuul toppunt: ik ga naar huis en weet wie de mol is.
Maar toch heb ik mijn test er niet volledig op ingevuld!
Toen Patrick en ik over bleven, wist ik zeker dat ik een rood scherm kreeg. Mijn gevoel zei al dat ik de test niet goed had gemaakt. Ik vond het lastige vragen, maar moet toch eerlijk toegeven dat ik gewoon eerlijk had moeten zijn naar mezelf. Dan had ik er nu nog in gezeten!
Nou ja, we zullen wel zien in de laatste aflevering hoe het zit met mijn mol...
Yep. ze zat in ieder geval niet op Patrick.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:21 schreef TheArt het volgende:
Georgina zat op een combinatie van Dunya, Joris en Edo geloof ik. Toch?
Hij probeert heerlijk te stoken in de groep. Altijd leuk als er zoeen tussen zitquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:24 schreef TornadoDK het volgende:
Joris is coolIk hoop dat hij wint.
quote:Dagboek mol
Aflevering 3
En of ik saboteer! Maar ik geloof niet dat iemand mij ziet. Ik vind het wel knap dat ze zo'n lange zin hebben gemaakt. Dat had ik niet verwacht en ik heb m'n best gedaan het niet zover te laten komen. Maar het is ze gegund.
In het maïsveld is zoveel geld blijven liggen, dat ik er bijna trots op ben.
Er lag zoveel geld voor het oprapen en uiteindelijk is daar maar 500 euro verdiend. En maar rennen en zweten in dat veld. Prachtig.
Tot nu toe gaat het prima allemaal en ik heb er behoorlijk veel lol in! De rol van mol gaat me nog goed af. De zin had dus eigenlijk moeten zijn:
Acht kandidaten rennen het dorp op en neer maar de mol saboteert en niemand die het ziet! Haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |