Misschien kunnen ze widm gewoon in de ether gooien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behalve de mensen in de studio dan, aangezien die nog een radioprogramma te maken hebben...
Zonder beeld mis je toch wat hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze widm gewoon in de ether gooien.
Tja, maar dan kunnen ze zelf ook kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zonder beeld mis je toch wat hoor.
De topito-ruilhandel is begonnen...
Edo heeft 'mol'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:44 schreef massy het volgende:
Wie had nou het bord met "ik" en "mol" aan ?
mja, je zou toch denken dat dat te makkelijk is.quote:
Zoiets zit er elk jaar wel tussen. Lekker vaagquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:58 schreef Zotheid het volgende:
Ligt het aan mij of is dit ook maar een vage opdracht.
Ik vind het wel grappig en leuk bedacht.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:58 schreef Zotheid het volgende:
Ligt het aan mij of is dit ook maar een vage opdracht.
Dit zijn de echte Mol-opdrachtenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig en leuk bedacht.
Dat wel, maar toch ook erg vaag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig en leuk bedacht.
GMTA.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:02 schreef massy het volgende:
Patrick: "het idee dat je achterna wordt gezeten door een man in een maisveld is heel scary"
Volgens mij vindt hij dat alleen maar lekker
Ik volgde het net met Georgina niet helemaal, vandaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is hier vaag aan?
Leuk baantje...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
Lol, als cameraman door het mais rennen.
Ik zit nu meer in de richting van Patrick te denken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:12 schreef Zotheid het volgende:
Edo is mijn nieuwe mol, samen met Joris.
Patrick is een relnicht.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu meer in de richting van Patrick te denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |