Ik zit nu meer in de richting van Patrick te denken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:12 schreef Zotheid het volgende:
Edo is mijn nieuwe mol, samen met Joris.
Patrick is een relnicht.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu meer in de richting van Patrick te denken...
Hoe moet Coen weten waar hij zit. Die tactiek komt van Edo en Joris.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:13 schreef Antal het volgende:
Coen is wel erg verdacht zo.... eerst alle vlaggen pakken van Patrick en dan in de val lopen... jaja
Mja, dan snap ik niet waarom hij niet de vlag pakt en doorrent, om daarna gepakt te worden. In plaats daarvan laat hij Coen de vlag pakken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu meer in de richting van Patrick te denken...
En hij probeert zo snel mogelijk uit het doolhof te zijn, zodat 3 jagers Coen kunnen pakkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mja, dan snap ik niet waarom hij niet de vlag pakt en doorrent, om daarna gepakt te worden. In plaats daarvan laat hij Coen de vlag pakken.
Ik vind hem helemaal niet nichterig overkomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Patrick is een relnicht.
Niks meer en niks minder.
Dat kan natuurlijk ook..quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
En hij probeert zo snel mogelijk uit het doolhof te zijn, zodat 3 jagers Coen kunnen pakken
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef cptmarco het volgende:
"ik heb de mol niet bezig gezien maar misschien ben ik er blind voor" -> georgina
mollen zijn toch blind?
Ik denk niet dat Georgina zo slim is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef cptmarco het volgende:
"ik heb de mol niet bezig gezien maar misschien ben ik er blind voor" -> georgina
mollen zijn toch blind?
laat maar...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef cptmarco het volgende:
mollen zijn toch blind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |