abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 16:13:41 #154
88233 Steve
Still the best.
pi_56180183
Nico op slippers? Je zit dingen door elkaar te halen.

En spoilertags.... mja, ik snap wel waarom hoor, maar die seizoenen zijn al geweest en ik vind dat je die hier toch ook wel moet kunnen bespreken zonder spoilertags eigenlijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56180744
waar kan ik die seizoenen terugkijken dan?
pi_56181122
quote:
Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef massy het volgende:
Vraagje: kunnen jullie opmerkingen over de begin seizoenen van wie is de mol misschien in spoilertags zetten ?
Ik ga m'n best doen
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Tof he. Toen wisten ze nog totaal niet waar ze aan begonnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje jammer dat de afleveringen er niet helemaal opstaan. De laatste 10 minuten/kwartier staan er niet op volgens mij
Is dat bij jullie ook?
pi_56181177
quote:
Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Sandr86 het volgende:
waar kan ik die seizoenen terugkijken dan?
Zet PM ff aan, we mogen het er hier niet over hebben
  zondag 20 januari 2008 @ 17:00:31 #158
88233 Steve
Still the best.
pi_56181350
quote:
Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
Wel een beetje jammer dat de afleveringen er niet helemaal opstaan. De laatste 10 minuten/kwartier staan er niet op volgens mij
Is dat bij jullie ook?
Geen last van. Alleen van de laatste uitzending stond de geheime hint er niet op.
Maar die kun je ook allemaal hier vinden.
pi_56181543
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen last van. Alleen van de laatste uitzending stond de geheime hint er niet op.
Ja, dat bedoelde ik. Ik dacht dat ik het al meer gehad had, maar het was alleen het laatste stukje van de terugblik gelukkig
Binnenkort maar eens verder met seizoen 2
  zondag 20 januari 2008 @ 19:22:16 #160
3542 Gia
User under construction
pi_56184491
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef MrManiak het volgende:

Het getal 3
Maar Dennis staat op de 8ste plaats en 8 is MOL, toch?
  zondag 20 januari 2008 @ 20:31:16 #161
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_56186403
Viel me in de herhaling op dat Joris een boek van Joris (Luijtenberg) aan het lezen was..
  zondag 20 januari 2008 @ 22:33:31 #162
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_56189699
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar Dennis staat op de 8ste plaats en 8 is MOL, toch?
Tsja, hoe krijg je mensen gek .
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 21 januari 2008 @ 11:36:01 #163
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56195387
Net gezien, blij dat Georgina eruit is.

Ik vind Patrick opzich nog erg verdacht. En Coen eigenlijk ook wel.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 21 januari 2008 @ 11:51:15 #164
202348 Susi
Temple of Love
pi_56195768
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef Luuksor het volgende:
Viel me in de herhaling op dat Joris een boek van Joris (Luijtenberg) aan het lezen was..
Hoezo ? Het boek wordt wel vaker gelezen, schijnt ook erg interessant te zijn.

Luyendijk
pi_56225292
Het achtste seizoen van Wie is… de Mol? is weer van start gegaan en daarmee is de speurtocht voor deelnemers en kijkers weer begonnen. Ruim 1,8 miljoen mensen waren getuige hoe Nicolette Kluijver in de eerste aflevering afviel. In de tweede aflevering moest Annette van Trigt haar zoektocht naar de Mol vroegtijdig beëindigen. Vorige week bleek dat Georgina Verbaan te weinig kennis over de mol had en ook zij moest vertrekken.

Op woensdag 23 januari om 22.40 uur brengt de AVRO op Nederland 1 het programma Wie is de Mol: de Tussenstand. Dit programma is speciaal voor iedereen die het spel alsnog wil beleven en bestaat uit een compilatie van de eerste drie afleveringen. Daarnaast geeft het een vooruitblik naar de vierde aflevering. Wie zijn de afvallers tot nog toe en wie wordt verdacht de Mol te zijn.

In de vierde aflevering van ‘Wie is de mol?’, die de AVRO op donderdag 24 januari om 20.30 uur op Nederland 1 uitzendt, moeten de kandidaten uitkijken voor ontploffingsgevaar. Bovendien moeten zij goed kijken naar een paar foto’s. Tot slot staat een mysterieuze ontmoeting op het programma…

Kijk voor meer informatie op wieisdemol.avro.nl

Wie is de Mol: de Tussenstand, woensdag 23 januari om 22.40 uur bij de AVRO op Nederland 1.

Wie is de Mol?, donderdag 24 januari om 20.30 uur bij de AVRO op Nederland 1.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:14:07 #166
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_56225841
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef Luuksor het volgende:
Joris LUYENDIJK

Het zijn net mensen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_56225975
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef MrManiak het volgende:
En nog een mooie van mij;

We moeten, gezien het land en de banner van de officiele WIDM-website, ook de Maya's eens in de gaten houden. De 8ste maand volgens de Maya-kalender heet namelijk "Mol", er staat een Mayatempel in de banner, een zonsverduistering (wat belangrijk was in de Mayacultuur) etc.
Klopt, dan zou weer naar Dennis leiden die het bordje "Ik - Acht" koos oftewel: Ik Mol.
pi_56226067
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, dan zou weer naar Dennis leiden die het bordje "Ik - Acht" koos oftewel: Ik Mol.
In het 8ste seizoen

Toch snap ik niet WAAR dennis dan heeft kunnen mollen..

Aflevering 1:
- Dennis haalde Annet op om zo sneller door te fietsen..
- Dennis pakte MAAR 1 joker waardoor er meer voor de anderen over bleef..

Aflevering 2:
- Dennis had met 4 kilo veruit de lichtste tas

Aflevering 3:
?

[ Bericht 26% gewijzigd door CSI_MIAMI op 22-01-2008 15:28:09 ]
pi_56226142
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

In het 8ste seizoen

Ik heb hem ook weinig tot niets verdachts zien doen. Maar die "Ik Acht" beschouw ik wel als zo'n typische WIDM-aanwijzing.
pi_56226216
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb hem ook weinig tot niets verdachts zien doen.
Er wordt veel gemonteerd in WIDM
pi_56226247
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:27 schreef Piles het volgende:

[..]

Er wordt veel gemonteerd in WIDM
Dat weet ik. Helemaal na Yvon, en de namenzoektocht

Maar ze kunnen niet een hele serie gaan monteren, waarbij de mol buiten schot blijft.
pi_56227632
Ik verdenk Coen, hij nam steeds het hakken over van Patrick en zo ook de bordjes met geld, om zich op het laatste moment te laten vangen door een Jager.
Hij was zo lang dat hij boven het maisveld uit kon kijken en zo de jagers goed in de gaten kon houden ( en de jagers zagen hem ook) Hij luisterde ook niet goed naar Joris en Edo, welke richting hij uit moest lopen.
Toen het spel afgelopen was zei hij dat ze het geld hadden moeten verdelen, maar dat kon hij nu gemakkelijk zeggen..

Met de tassen vond ik het ook al vreemd dat zijn tas als laatste werd genomen, hij haalde er zelf niks uit om het gewicht te verlagen..

Coen is de Mol dus (denk ik)
pi_56227851
De laatste tas moest zo zwaar mogelijk zijn, daarom liet hij alles erin (en gooiden de anderen er nog zooi bij)
pi_56228247
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef xTomer het volgende:
De laatste tas moest zo zwaar mogelijk zijn, daarom liet hij alles erin (en gooiden de anderen er nog zooi bij)
Hij riep maar, "Er moet veel meer in mijn koffer hoor jongens", om zijn tas zo zwaar mogelijk te maken.

Dan konden de anderen wel hun koffers leeg maken, maar als ze het bij hem in de koffer zouden doen maakte dat het totaalgewicht niet lichter.
  FOK!fossiel dinsdag 22 januari 2008 @ 16:51:32 #175
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56228388
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Hij riep maar, "Er moet veel meer in mijn koffer hoor jongens", om zijn tas zo zwaar mogelijk te maken.

Dan konden de anderen wel hun koffers leeg maken, maar als ze het bij hem in de koffer zouden doen maakte dat het totaalgewicht niet lichter.
Maar voor het gewicht van de laaste tas kregen ze geld per kilo.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:56:04 #177
88233 Steve
Still the best.
pi_56228466
.

Uiteraard weer van widm.com
pi_56228824
hahaha Ik zie een stom spel met borden
staat ze goed!
pi_56228882
Die maïskolfen met die topito's .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56229217
geweldig
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:06:45 #181
184336 Vale17
Divide et impera
pi_56229813
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat weet ik. Helemaal na Yvon, en de namenzoektocht

Maar ze kunnen niet een hele serie gaan monteren, waarbij de mol buiten schot blijft.
Dat heb ik inderdaag als een vaker gehoord. Ook bij Ranking the stars was een keer zoiets als ik me niet vergis. Ik kan me nog herinneren dat er een of andere duikopdracht was met foto's op de bodem en dat op de achterkant van de foto van Yvon het logo van wie is de mol stond. Is dit dan later opgenomen? Of was Yvon zo'n slechte mol dat het voor de kijkers thuis niet echt te volgen was en middels zulke kleine fragmenten de kijkers enige houvast werd geboden?
Ik ben zelf pas gaan kijken sinds het seizoen met Marc-Marie en Yvon. Werd er in de voorgaande seizoenen minder gemonteerd? Hielden de overige kandidaten zich minder met mollenstreken bezig of iets dergelijks?
Ik ben benieuwd naar wat er precies wordt gemanipuleerd..
pi_56237204
Die "ik acht" aanwijzing vind ik wel erg sterk inderdaad... En Dennis is mijn schaduwmol op het moment... zijn tas was dan wel leeg maar als ie alles in de tas van Coen heeft gemikt die daardoor te zwaar werd is dat wel een aardige mollenstreek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56237519
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:06 schreef Vale17 het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaag als een vaker gehoord. Ook bij Ranking the stars was een keer zoiets als ik me niet vergis. Ik kan me nog herinneren dat er een of andere duikopdracht was met foto's op de bodem en dat op de achterkant van de foto van Yvon het logo van wie is de mol stond. Is dit dan later opgenomen? Of was Yvon zo'n slechte mol dat het voor de kijkers thuis niet echt te volgen was en middels zulke kleine fragmenten de kijkers enige houvast werd geboden?
Ik ben zelf pas gaan kijken sinds het seizoen met Marc-Marie en Yvon. Werd er in de voorgaande seizoenen minder gemonteerd? Hielden de overige kandidaten zich minder met mollenstreken bezig of iets dergelijks?
Voor Marc-Marie en Yvon waren het seizoenen met niet bekende Nederlanders. Die konden dat geld goed gebruiken, dus dan zal je wel eens iets doen om jezelf verdacht te maken, maar niet opzettelijk opdrachten verklooien.

En Yvon was, vond ik, een vrij slechte mol. Het lag er zo dik bovenop ook allemaal. Een tactiek die bij Milouska later wel goed werkte
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:31:53 #184
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:49:47 #185
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56240776
op de site www.wieisdemol.nl:

daar zie je een rode maan staan.
Een rode maan is er alleen met een maansverduistering. De eerstvolgende maansverduistering is op 21 februari.
En de laatste aflevering van wie is de mol is op 21 februari.

En ja.... raad is wie is er op 21 Februari jarig....?????
Juist ja Dennis Weening
dus Dennis is de mol .....
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_56243148
MMM, Dennis wordt hoe langer hoe verdachter, maar alleen door aanwijzingen, niet door gedrag,...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56243301
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef evert het volgende:
op de site www.wieisdemol.nl:

daar zie je een rode maan staan.
Een rode maan is er alleen met een maansverduistering. De eerstvolgende maansverduistering is op 21 februari.
En de laatste aflevering van wie is de mol is op 21 februari.

En ja.... raad is wie is er op 21 Februari jarig....?????
Juist ja Dennis Weening
dus Dennis is de mol .....
Wel mooi gevonden, die maan is wel opvallend inderdaad in die banner. Zou zo eens een goede aanwijzing kunnen zijn
pi_56244229
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef alwaysthebest het volgende:
.
[ afbeelding ]
Uiteraard weer van widm.com
Geweldige tekening
The latest fashion zeker
pi_56244391
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:06 schreef Vale17 het volgende:

[..]

Dat bordje bij die duikopdracht was inderdaad ook een aanwijzing, bleek achteraf. Voor de BN'ers-seizoenen waren die hints een stuk lastiger. Moest je de aflevering terugspoelen en hoorde je "Nico is de mol" of Fur Elise dat telkens terug kwam en verwees naar Elise. Nu WIDM meer bij het groter publiek leeft zijn de aanwijzingen ook wat oppervlakkiger geworden.

Hoe dat met het monteren zat vroeger weet ik niet echt. Meestal had de Mol altijd wel van tevoren al voor bepaalde opdrachten geoefend (zoals George en het waterskieen) wat ze achteraf altijd wel lieten zien.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:15:19 #190
88233 Steve
Still the best.
pi_56247053
In elk seizoen werd gemonteerd zodat wij dingen noiet zagen hoor. Dobbelen tot iemand het juiste getal heeft, de mol die op en neer door een straatje rent terwijl hij op weg naar het eindpunt hoort te zijn, enz enz.
pi_56248779
Ik begin steeds meer Joris als mijn mol los te laten, en te neigen naar Dennis.
pi_56249504
quote:
Op zondag 20 januari 2008 16:53 schreef Piles het volgende:

[..]

Zet PM ff aan, we mogen het er hier niet over hebben
Ik heb het even niet meegekregen hoor, maar je kan dus online de seizoenen met niet-bekende Nederlanders kijken? (op uitzendinggemist staan ze pas v.a. Wie is de mol - Yvon)

Zoja, pm mij dan ook ff
pi_56249677
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:51 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Ik heb het even niet meegekregen hoor, maar je kan dus online de seizoenen met niet-bekende Nederlanders kijken? (op uitzendinggemist staan ze pas v.a. Wie is de mol - Yvon)

Zoja, pm mij dan ook ff
Denk via nieuwsgroepen ofzo
pi_56251015
Ik heb nog steeds Dennis als mol....mijn voornaamste reden: je merkt bijna niet dat hij foute dingen doet oftewel de makers van het programma laten andere personen die echt iets fouts doen meer zien dan hem.
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:04:07 #195
128056 MrManiak
pi_56251142
Waar is de Prono?
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:13:56 #197
128056 MrManiak
pi_56251343
Thanks.
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:16:56 #198
128056 MrManiak
pi_56251423
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

In het 8ste seizoen [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Aflevering 1:
- Dennis haalde Annet op om zo sneller door te fietsen.. Scheelde verdenkingen, "onze held Dennis"
- Dennis pakte MAAR 1 joker waardoor er meer voor de anderen over bleef.. Och, je moet toch ook je medekandidaten wat gunnen... en áls hij de mol is zal het 'm bommen wie wat heeft, niet?

Aflevering 2:
- Dennis had met 4 kilo veruit de lichtste tas Minste verdenking

Aflevering 3:
?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_56252694
Vanavond: 22:40 Wie is de Mol: De tussenstand, Nederland 1

TV-Gids.nl zegt dit:
quote:
Voor wie het spel alsnog wil mee beleven. Een compilatie van de eerste drie afleveringen en een vooruitblik naar aflevering 4. Wie zijn de afvallers tot nog toe en wie wordt verdacht de Mol te zijn.
Een korte compilatie van 20 minuten dus.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_56252713
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond: 22:40 Wie is de Mol: De tussenstand

Geen idee wát het is, en of het interessant is. Maar het is Wie is de Mol?
Ik las dat het om een compilatie van de eerste drie afleveringen gaat.
pi_56252757
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik las dat het om een compilatie van de eerste drie afleveringen gaat.
Idd, had m'n post al aangepast
pi_56263688
Was wel een leuke terugblik met Nicolette en Georgina

Vooruitblik naar morgen was geloof ik precies hetzelfde als die we vorige week na de aflevering zagen?

Naja.. wel erg veel zin in morgen!
pi_56263721
Die terugblik viel me mee
én omdat t tenminste niet in plaats van een nieuwe aflevering was, én omdat Georgina gewoon leuk blijft om naar te kijken.. al geloof ik niet dat je als kijker veel wijzer bent geworden als je de eerdere afleveringen gemist had...
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:03:57 #204
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56263756
De 'Tussenstand'-aflevering was knap nutteloos. Voor de vaste kijkers zaten er geen nieuwe dingen in en ik kan me niet vóórstellen dat er mensen zijn die zeggen: Leuk zeg, ik ga er vrijdag eens voor zitten Want dan heb je wel drie afleveringen gemist en die vallen niet in amper 20 minuten samen te vatten.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')