Tof he.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
Heb net de finale van seizoen 1 gezien![]()
Zo nog ff de terugblik kijken
Ik heb alle 4 seizoenen in 1,5 week tijd gekekenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tof he.Toen wisten ze nog totaal niet waar ze aan begonnen. En die reactie van Petra.
Ik ben inmiddels alweer bij seizoen 4.
Ik vond de tweede, Nico, eigenlijk slechter.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik heb alle 4 seizoenen in 1,5 week tijd gekeken![]()
. De laatste was toch wel de slechtste mol en de 3e natuurlijk geniaal
!
Ja, die actie in de biebquote:Op zondag 20 januari 2008 00:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vond de tweede, Nico, eigenlijk slechter.
Ah thanks! Die wil ik ook zo graag nog een keertje zien, daar is het allemaal mee begonnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef brahms het volgende:
Nog uit een vorig topic: de mol met de slippers zat in de tweede Vlaamse reeks uit 2000![]()
Amen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
Iemand anders ook de geweldige Metal Gear Solid soundtrack opgemerkt?
Bron: WIDM.nlquote:Woensdag 23 januari zendt de AVRO om 22.40 uur op Nederland 1 een extra aflevering uit. Wie is de Mol: De Tussenstand.
Een compilatie van de afgelopen 3 afleveringen en een vooruitblik op aflevering 4.
Ik ga m'n best doenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef massy het volgende:
Vraagje: kunnen jullie opmerkingen over de begin seizoenen van wie is de mol misschien in spoilertags zetten ?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Tof he.Toen wisten ze nog totaal niet waar ze aan begonnen.
Wel een beetje jammer dat de afleveringen er niet helemaal opstaan. De laatste 10 minuten/kwartier staan er niet op volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat bij jullie ook?
Zet PM ff aan, we mogen het er hier niet over hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Sandr86 het volgende:
waar kan ik die seizoenen terugkijken dan?
Geen last van. Alleen van de laatste uitzending stond de geheime hint er niet op.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
Wel een beetje jammer dat de afleveringen er niet helemaal opstaan. De laatste 10 minuten/kwartier staan er niet op volgens mij
Is dat bij jullie ook?
Ja, dat bedoelde ik. Ik dacht dat ik het al meer gehad had, maar het was alleen het laatste stukje van de terugblik gelukkigquote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen last van. Alleen van de laatste uitzending stond de geheime hint er niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |