Dat zou inderdaad Joris kunnen zijn maar ik heb Edo als Molquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat dit ook een rol van Joris kan zijn. Iedereen denkt nu "Hij is te opzichtig" en ondertussen is hij het gewoon. Maar goed, het blijft gissen.
Zegt ze nog iets interessants?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nu op radio 2 Georgina Verbaan.
't is alweer voorbij. Muzikale hint 'What you get is what you see" van Tina Turner (zo op het eerste gehoor).quote:
Neehee, dat is een gewone plaat. Fragment was van Tina Turner ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef SteveBallmer het volgende:
Circus Custers - Verliefd.
Beats me.
Of ben ik al te laat?
What you get.. is wat you see..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't is alweer voorbij. Muzikale hint 'What you get is what you see" van Tina Turner (zo op het eerste gehoor).
Zo'n gevoel had ik al.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
Neehee, dat is een gewone plaat. Fragment was van Tina Turner ofzo.
Ging te snelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kom er wederom geen wijs uit.. klote fragmenten
quote:Some boys got the look of a greek adonis
Some boys try to talk you off your feet
Some boys theyre gods gift to woman
Some boys think theyre sweet enough to eat
Try to change the habit of a lifetime
Dont even try
Cause when you cut down deeper than the icing
You realise
What you get is what you see
Aint nothing more to it
And if you wanna love a woman like me
It takes a man to do it
If what you get is what you see
Then I dont want your kind of love
Some guys got lips that you cant help kissing
And some guys got a smile you cant resist
Some guys gotta build a reputation
They just wanna add you to the list
You got a lot of physical attraction
I cant deny
But can you guarantee me satisfaction
While Im still waiting, waiting, waiting....
What you get is what you see
Aint nothing more to it
And if you wanna love a woman like me
It takes a man to do it
If what you get is what you see
Then I dont want your kind of love
So let me see your cards on the table
Before I buy
I always read the writing on the label
So give me reason to believe theres more to you than meets the eye
Ja, maar Patrick zei dit duidelijk..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
Coen ook toch?
Linkje?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan moet je eens de FHM bikini shoot van Regina zien.
Bij het vragen aan Coen/Patrick hoeveel geld ze hadden maakte hij ook een rekenfout. Deze kwam op mij ge-acteerd over.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk Joris... juist omdat hij net deed of hij het niet snapte... en daardoor ws de boel wilde laten stagneren...
Inderdaad. Ik vond de opdrachten dit maal ook niet zo boeiend. In de eerste aflv. zat is erg op Regina als mol maar ik denk toch dat ze oprecht fanatiek is. Edo deed irritant deze keer en de vorige aflv. ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef Nesle het volgende:jammer dat Georgina eruit is.
Heb hem net bekeken en die eerste opdracht was echt
Waarom dat in godsnaam vooruitblikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef DaFrenk het volgende:
Woensdag komt een "tussenstand" uitzending op TV met een vooruitblik naar aflevering 4. Vraag me af waar dat nu weer voor nodig is, vallen de kijkcijfers soms tegen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef DaFrenk het volgende:
Woensdag komt een "tussenstand" uitzending op TV met een vooruitblik naar aflevering 4. Vraag me af waar dat nu weer voor nodig is, vallen de kijkcijfers soms tegen?
Patrick.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Even een poll tussendoor.
Poll: Wie is de mol? (2008) na aflevering 3Coen Swijnenberg Dennis Weening Edo Brunner Dunya Khayame Joris Linssen Patrick Martens Regina Romeijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar was Edo gigantisch aan het mollen. Eerst aan beiden vragen wie het meeste geld heeft om vervolgens Patrick als eerste over de streep te helpen zodat de jagers vrij veld hadden voor Coen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:02 schreef Markeerstift het volgende:
Ging hij nou op instructie naar de finish? Anders was het ook stom geweest, want toen Regina er al uit was, en hij zou uit het spel gaan gingen die 3 jagers natuurlijk met zijn drieën op Coen af..
Tof he.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
Heb net de finale van seizoen 1 gezien![]()
Zo nog ff de terugblik kijken
Ik heb alle 4 seizoenen in 1,5 week tijd gekekenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tof he.Toen wisten ze nog totaal niet waar ze aan begonnen. En die reactie van Petra.
Ik ben inmiddels alweer bij seizoen 4.
Ik vond de tweede, Nico, eigenlijk slechter.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik heb alle 4 seizoenen in 1,5 week tijd gekeken![]()
. De laatste was toch wel de slechtste mol en de 3e natuurlijk geniaal
!
Ja, die actie in de biebquote:Op zondag 20 januari 2008 00:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vond de tweede, Nico, eigenlijk slechter.
Ah thanks! Die wil ik ook zo graag nog een keertje zien, daar is het allemaal mee begonnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef brahms het volgende:
Nog uit een vorig topic: de mol met de slippers zat in de tweede Vlaamse reeks uit 2000![]()
Amen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
Iemand anders ook de geweldige Metal Gear Solid soundtrack opgemerkt?
Bron: WIDM.nlquote:Woensdag 23 januari zendt de AVRO om 22.40 uur op Nederland 1 een extra aflevering uit. Wie is de Mol: De Tussenstand.
Een compilatie van de afgelopen 3 afleveringen en een vooruitblik op aflevering 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |