Ja dat zei ze, wel jammer dat ze eruit ligtquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:21 schreef TheArt het volgende:
Georgina zat op een combinatie van Dunya, Joris en Edo geloof ik. Toch?
de zin de PJH opnoemde eindigde toch met het woord IKquote:Acht kandidaten rennen het dorp op en neer maar de mol saboteert en niemand die het ziet! Haha!
Volgens mij eindigde het ook anders.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:31 schreef cptmarco het volgende:
[..]
de zin de PJH opnoemde eindigde toch met het woord IK![]()
Of ben ik helemaal in de war??
Regina?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:34 schreef NevermindMe het volgende:
mochten ze eigenlijk ook wachten met zichzelf aan een ander vastmaken, zodat ze later nog de zin mochten maken? vast niet he?
en balen dat Regina eruit is, had liever Joris zien vertrekken, wat een irritant ventje.
Na de zin: En maar rennen en zweten in dat veld. Prachtig.quote:
Grapje, Georgina natuurlijk. Zat even met haar in mn hoofd, omdat ik haar verdacht vond door die woordenopdrachtquote:
Maar hij mocht toch helemaal niet als eerste kiezen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:36 schreef cptmarco het volgende:
van het wieisdemol.com forum:
ik heb nu zo'n gevoel dat dennis de mol is. Aangezien hij de bordjes droeg met "ik" en "acht" oftewel ik MOL
de achtste maand van de maya's = MOL ik acht= Ik mol typische WIDM hint
Vreemd?quote:Tot nu toe gaat het prima allemaal en ik heb er behoorlijk veel lol in! De rol van mol gaat me nog goed af. De zin had dus eigenlijk moeten zijn:
Acht kandidaten rennen het dorp op en neer maar de mol saboteert en niemand die het ziet! Haha!
of op de toren...;)quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:41 schreef Lov1 het volgende:
Oja, met de verdeling van de mais-opdracht zat Coen wel te pushen dat Patrick bij het voorbereidende team moest, maar die wilde niet... Ik zou ook niet gaan
Toen ging Dunya maar, dus ik schat haar niet als de Mol, want dan wil je toch wél bij het laatste team
Hij liep al door het dorp, die verdeling hebben we dus niet gezien... Zou wel een WIDM-hint zijn ja!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar hij mocht toch helemaal niet als eerste kiezen?
Zou het uitdelen van dat bordje aan de mol dan de gebeurtenis zijn geweest waardoor PJH in afl. 3 te weten kwam wie de mol is?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:43 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Hij liep al door het dorp, die verdeling hebben we dus niet gezien... Zou wel een WIDM-hint zijn ja!
Wist hij het vanaf afl.3 dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou het uitdelen van dat bordje aan de mol dan de gebeurtenis zijn geweest waardoor PJH in afl. 3 te weten kwam wie de mol is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt wel een mooie opdracht in die maisveld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:44 schreef Djeez het volgende:
Patrick was zowel deze als de vorige aflevering verdacht. Ik blijf dus bij Patrick als Mol. Ohja, mooie opdracht die in het maïsveld!
Ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou het uitdelen van dat bordje aan de mol dan de gebeurtenis zijn geweest waardoor PJH in afl. 3 te weten kwam wie de mol is?
Yes !! een kenner.. hier ook, ik had het al vermeld in de andere thread.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
Iemand anders ook de geweldige Metal Gear Solid soundtrack opgemerkt?
Verder blijf ik op Coen zitten.
Ze hebben ook wel eens de soundtrack van Riven opstaan, voor op de PSX was dat, een spel met vijf cd'squote:Op donderdag 17 januari 2008 21:59 schreef Antal het volgende:
[..]
Yes !! een kenner.. hier ook, ik had het al vermeld in de andere thread.
ja dat dacht ik dus ook.. en meestal is de meest irritante persoon in het spel de mol, dan kom je al gauw op Edo of Joris uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:02 schreef golfer het volgende:
De zin uit het dagboek van de mol: En maar rennen en zweten in dat veld. Prachtig.
Doet mij dus ernstig vermoeden dat de mol zelf niet in dat maisveld heeft gezeten, blijven de torenmensen over.
Edo of Joris dus.
Dat heeft hij gezegd bij DWDD.quote:
Mja, dat zou idd een logische conclusie zijn, maar sinds wanneer is WIDM logisch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:02 schreef golfer het volgende:
De zin uit het dagboek van de mol: En maar rennen en zweten in dat veld. Prachtig.
Doet mij dus ernstig vermoeden dat de mol zelf niet in dat maisveld heeft gezeten, blijven de torenmensen over.
Edo of Joris dus.
Jep, en The Bone Collector en nog veel meer pareltjes van soundtracks. Een heerlijkheid voor een fanquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel eens de soundtrack van Riven opstaan, voor op de PSX was dat, een spel met vijf cd's
Kan ook natuurlijk ook zijn dat de mol het zelf prachtig vond om te rennen en te zweten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:02 schreef golfer het volgende:
Meldt het ff in TV FB dan, dan wijzigen ze het nogquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Maartel het volgende:
* Maartel vloekt even heeel hard!
Leuk zo'n spoilervrije titel..
Nog leuker dat die andere bespoilerde titel toch nog in de lijst met nieuwe topics stond
Of de molactie is Patrick opofferen zodat alle jagers Coen makkelijk kunnen pakken... Ik blijf voorlopig nog even bij Edo...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef evert het volgende:
Coen.
want bij de maisopdracht zou het heel gek zijn dat hij op de vraag 'mensen zonder hoogtevrees' zich zou aanmelden want hij heeft al eerder aangegeven niet dol te zijn op hoogte.
daarom wilde hij in het laatste team. het is namelijk handig om te mollen want je hebt je lengte al mee (2 meter 2 of zoiets). Hij 'vergat' even het geld te splitsen met Patrick. Dat is een echte molactie.
Joris en Edo deden het op zich wel goed (en niet mollig): Patrick opofferen.
Voor Coen heel handig om zoveel geld te hebben... en zich laten pakken. want die jagers hebben natuurlijk ook doorgekregen van de regie dat 'die lange' het meeste geld had en dat ze die moesten pakken.
quote:Wie is de mol aflevering 3
Door Paul Rabbering, donderdag 17 januari om 23:38
Misschien laat ik me alweer teveel meeslepen. Misschien heb ik de welbekende mol tunnelvisie. Ik zie alleen nog wat ik wil zien.
Edo is de mol. Hij liep in deze aflevering zelfs met een bordje om waar de tekst MOL op stond. Te duidelijk? Ik herinner me twee jaar geleden waar Milouska vaak een shirt met een grote 'M' droeg. Kandidaten grapten: Ha! De 'M' van mol! Niemand die op haar stemde.
Da's nu wel anders met Edo. Hij heeft verdenkingen. Terecht, want door het zwaaien met z'n armen in de maisveld opdracht waarschuwde hij ook de jagers. Patrick had daar natuurlijk als decoy moeten werken. Zijn 500 euro waren niets vergeleken met de buit van held Coen. Daar had Edo voor kunnen zorgen.
Wat een mooi seizoen weer!
Sluit me hier van harte bij aan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:36 schreef cptmarco het volgende:
van het wieisdemol.com forum:
ik heb nu zo'n gevoel dat dennis de mol is. Aangezien hij de bordjes droeg met "ik" en "acht" oftewel ik MOL
de achtste maand van de maya's = MOL ik acht= Ik mol typische WIDM hint
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef jna het volgende:
Ben niet veel opgeschoten met deze aflevering
waarom is Dennis dan waardeloos?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als Dennis de mol is is het een waardloze mol.
Patrick en Edo verpesten veel meer.
Joris is te opzichtig.
Ik denk Edo eigenlijk al vanaf het begin.
Wat heeft ie gedaan dan om te dwarsbomen?quote:
Waarom zou hij als er veel wannabe mol acties worden gedaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan om te dwarsbomen?
Precies. Er is iets met die zin.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
tvp
De vraag is eigenlijk, waarom was het voor PJ handig om in deze uitzending te weten wie de mol was.
Ik denk dan dat het om de oefening gaat met de woorden. Hij leest tenslotte de zin hardop voor, ..en de mol zie ik..oid. Kijkt hij daar iemand speciaal aan?
Haha, een Fok!-meet in het mais!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef Radobe het volgende:
Ik vond dat maisspel echt leuk! Dat wil ik zelf een keer doen!
Ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef Radobe het volgende:
Ik vond dat maisspel echt leuk! Dat wil ik zelf een keer doen!
Dit is niet waar. Dennis heeft nog geen cent in de pot gekregen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als het dennis is.. snap ik niet waar hij heeft proberen te mollen.. Als hij dus ECHT de mol is.. doet ie het wel bar slecht
Maar, de WIDM spelers horen die soundtrack niet, dus ik denk niet dat het zo ver zal gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:01 schreef MartijnTP het volgende:
[..]Dit is niet waar. Dennis heeft nog geen cent in de pot gekregen...
Plus over die games soundtrack die eerder genoemd zijn: Dennis is host geweest bij een game-ontwerp wedstrijd
Dan moet je eens de FHM bikini shoot van Regina zien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:26 schreef DaFrenk het volgende:
OMG.. Regina![]()
Dat gaat in de instant-replay
![]()
Dat maisveld opdracht werd op een gegeven moment wel saai zeg. Duurde erg lang. Mis Georgina op zich niet, maar had liever Patrick of beter nog Dunya zien gaan
Dank voor tip. Kijken of we wat opschieten met die muzikale aanwijzingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Om half 4 vanmiddag Georgina op www.schiffers.fm.. Dus luister en huiver
Achteraf gezien was dat toch wel een goeie zet van Milouscka.. Die speelde goed toneel een echte mol terwijl zij bij het jeugdjournaal werkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Urquhart het volgende:
Dat Joris te opzichtig zou zijn vind ik geen reden. Die Milouska deed destijds precies hetzelfde.
Klopt, vandaar dat dit ook een rol van Joris kan zijn. Iedereen denkt nu "Hij is te opzichtig" en ondertussen is hij het gewoon. Maar goed, het blijft gissen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Achteraf gezien was dat toch wel een goeie zet van Milouscka.. Die speelde goed toneel een echte mol terwijl zij bij het jeugdjournaal werkt.
Klopt.. maar heeft ook de anderen niet weerhouden van het binnenhalen van geld..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:01 schreef MartijnTP het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Dennis heeft nog geen cent in de pot gekregen...
Plus over die games soundtrack die eerder genoemd zijn: Dennis is host geweest bij een game-ontwerp wedstrijd
'Die zie ik' --> Regina liep met het bordje 'die'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |