Ik ga m'n best doenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef massy het volgende:
Vraagje: kunnen jullie opmerkingen over de begin seizoenen van wie is de mol misschien in spoilertags zetten ?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Tof he.Toen wisten ze nog totaal niet waar ze aan begonnen.
Wel een beetje jammer dat de afleveringen er niet helemaal opstaan. De laatste 10 minuten/kwartier staan er niet op volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat bij jullie ook?
Zet PM ff aan, we mogen het er hier niet over hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Sandr86 het volgende:
waar kan ik die seizoenen terugkijken dan?
Geen last van. Alleen van de laatste uitzending stond de geheime hint er niet op.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
Wel een beetje jammer dat de afleveringen er niet helemaal opstaan. De laatste 10 minuten/kwartier staan er niet op volgens mij
Is dat bij jullie ook?
Ja, dat bedoelde ik. Ik dacht dat ik het al meer gehad had, maar het was alleen het laatste stukje van de terugblik gelukkigquote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen last van. Alleen van de laatste uitzending stond de geheime hint er niet op.
Tsja, hoe krijg je mensen gekquote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar Dennis staat op de 8ste plaats en 8 is MOL, toch?
Hoezo ? Het boek wordt wel vaker gelezen, schijnt ook erg interessant te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef Luuksor het volgende:
Viel me in de herhaling op dat Joris een boek van Joris (Luijtenberg) aan het lezen was..
Joris LUYENDIJKquote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef Luuksor het volgende:
Viel me in de herhaling op dat Joris een boek van Joris (Luijtenberg) aan het lezen was..
Klopt, dan zou weer naar Dennis leiden die het bordje "Ik - Acht" koos oftewel: Ik Mol.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef MrManiak het volgende:
En nog een mooie van mij;
We moeten, gezien het land en de banner van de officiele WIDM-website, ook de Maya's eens in de gaten houden. De 8ste maand volgens de Maya-kalender heet namelijk "Mol", er staat een Mayatempel in de banner, een zonsverduistering (wat belangrijk was in de Mayacultuur) etc.
In het 8ste seizoenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, dan zou weer naar Dennis leiden die het bordje "Ik - Acht" koos oftewel: Ik Mol.
Ik heb hem ook weinig tot niets verdachts zien doen. Maar die "Ik Acht" beschouw ik wel als zo'n typische WIDM-aanwijzing.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In het 8ste seizoen![]()
![]()
Toch snap ik niet WAAR dennis dan heeft kunnen mollen..
Er wordt veel gemonteerd in WIDMquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb hem ook weinig tot niets verdachts zien doen.
Dat weet ik. Helemaal na Yvon, en de namenzoektochtquote:
Hij riep maar, "Er moet veel meer in mijn koffer hoor jongens", om zijn tas zo zwaar mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef xTomer het volgende:
De laatste tas moest zo zwaar mogelijk zijn, daarom liet hij alles erin (en gooiden de anderen er nog zooi bij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |