En hoe draait Real Madrid in je game?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef sjimz het volgende:
Ik zit met een dilemma.
Doorgaan als coach van Hull City of de baan bij Real Madrid nemen die ze mij aanbieden.
Het enige jammere is dat Real aankomend seizoen geen CL voetbal speelt.
Aan de andere kant is het wel weer een nieuwe uitdaging want ik zit nu al ruim 9 seizoenen bij Hull City.
Zijn in het seizoen 2015/16 5e geworden en hun laatste kampioenschap dateert van 2010/11.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En hoe draait Real Madrid in je game?
Ok, nou dan kan je het accepteren. Evengoed leuke uitdaging dan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn in het seizoen 2015/16 5e geworden en hun laatste kampioenschap dateert van 2010/11.
985 keer gescoord in 493 wedstrijden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb echt totaal geen problemen met scoren hoor.490 goals in 256 gespeelde wedstrijden.
En je voorhoede bestaat uit?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb echt totaal geen problemen met scoren hoor.490 goals in 256 gespeelde wedstrijden.
Ik ook niet, loopt best lekker dit seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt het Ajax syndroomquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook niet, loopt best lekker dit seizoen.
Enige probleem waar ik af en toe last van heb is dat de AI juist wel veel scoort, omdat m'n verdediging met iets heel anders bezig is dan voetballen.
Bedankt voor de naam. Wil ik gaan bieden op hem is die al rond met een andere club pffquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
nu in 38 wedstrijden 24 goals en 9 assists, de laatste 6 wedstrijden (dus na z'n blessure) geen enkele goal meer
In welk seizoen zit je?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bedankt voor de naam. Wil ik gaan bieden op hem is die al rond met een andere club pff
De drie basisspitsen + meest ingevallen spits.quote:
2007-2008quote:
Hier wat spitsen:quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2007-2008
1e play off wedstrijd 2-0 verloren van groningen
Daarvoor moet je alle spelers uit Finland laden in de 8.0.1 patch, maar zo goed als in de 8.0.0 editie is hij niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef VoreG het volgende:
Waar ik wel last van heb is het feit dat Aaritalo niet in het spel zit sinds de patch (of het daar aan ligt weet ik niet).
Bij mij ook, maar z'n kwaliteiten schijnen wat bijgesteld te zijn dus volgens mij hoef je er niet rouwig om te zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef VoreG het volgende:
Waar ik wel last van heb is het feit dat Aaritalo niet in het spel zit sinds de patch (of het daar aan ligt weet ik niet).
In welk sezieon zit je? Want hier is hij nog niet zo heel denderend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens heb ik nu Tim Matavz rondlopen, die van FC Groningen. Suarez voor 15 milj verkocht aan AC Milan, en heb voor 16 miljoen van Fenerbace gekocht. Normaal ben ik nooit zo van de miljoenenaankopen, Ajax irl zou dat ook niet snel doen, en ik vind het ook leuker ze zelf al vroeg te halen en op te leiden, maar hem wilde ik persee hebben.
Achtereenvolgens 17 goals in 27 wedstrijden, 7 in 16 en 23 in 28 met als totaal gemiddelde 77 in 126 wedstrijden met een gemiddelde van 7.61!
Eerste twee wedstrijden (AZ 5-1 en RBC 3-0) loopt ie 3 uit 2.
'12-'13. In '08-'09 is ie voor 6.5 miljoen verkocht aan fener, na een seizoen met 12 goals en 7 assists in 23 wedstrijden, met 7.35 gemiddeld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
In welk sezieon zit je? Want hier is hij nog niet zo heel denderend.
Ligt het misschien aan je toepraken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef Forcefuzz het volgende:
Klotezooi, telkens speel ik een geweldige eerste helft, waar ik dan maar 1 goal uithaal. En vervolgens gaat de tweede helft focking slecht en verlies ik nog met 3-1.
Misschien wel, maar of ik ze nu op hun donder geef, of een hart onder de riem steek, gebeurt bij beide.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt het misschien aan je toepraken?
Hielp bij mij ook wel eens, met Marnix Kolderquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:15 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik probeerde net maar eens de tactiek om een centrale verdediger voorin te zetten als breekijzer.
[ link | afbeelding ].
[ link | afbeelding ]!
[ link | afbeelding ]
!
!
[ link | afbeelding ]
!
Standaard:quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:24 schreef huijs het volgende:
zoek nog een rechter (aanvallende) middenvelder. moet Hleb op gaan volgen, het liefst volgend seizoen al ('09/'10). iemand een tip?
Keirrison welke club ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De drie basisspitsen + meest ingevallen spits.
Luque - Huntelaar - Suarez + Berg. 9 - 30 - 12 + 16 goals.
Kaludjerovic - Huntelaar - Suarez + Berg = 11 - 17 - 12 + 13 goals.
Berg - Keirrison - Suarez + Kaludjerovic = 14 - 24 - 18 + 17 goals.
Berg - Keirrison - Suarez + Kaludjerovic = 16 - 35 - 15 + 12 goals.
Berg - Keirrison - Agger + Kaludjervoic = 22 - 33 - 10 + 10 goals.
Kolder is een spits.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef VlaDje het volgende:
Hielp bij mij ook wel eens, met Marnix Kolder
Oudjes. But still going strong.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie weet er nog goede verdedigers?
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Starten jullie nooit eens stiekem opnieuw op?![]()
Welk jaar?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Jesus Navas.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:24 schreef huijs het volgende:
zoek nog een rechter (aanvallende) middenvelder. moet Hleb op gaan volgen, het liefst volgend seizoen al ('09/'10). iemand een tip?
Coritiba, in 2007-2008 gekocht door Standard voor 1.7 miljoen. Database size is large.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Keirrison welke club ?
vind hem niet met database groot
1e seizoen, 2007-2008quote:
Heb nu die Kaludjerovic, 6 wedstrijden maar nog 0 goals.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Coritiba, in 2007-2008 gekocht door Standard voor 1.7 miljoen. Database size is large.
Agger is toch een verdediger?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Agger 2 wedstrijden 0 goals
Leuke tactiek! Lijkt me wel dat je buitenspelers op het middenveld vrij verdedigend zijn ingesteld. Want die driemansverdediging lijkt me broos als de slag op het middenveld verloren gaat...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foto-verslag van heb ik jou daar.
Nicolaj (?) Agger -> aanvaller/spits (waarschijnlijk broer van Daniel Agger, gezien zijn favoriete personeel)quote:
Ah. Wat kost ie en doet ie 't een beetje leuk?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nicolaj (?) Agger -> aanvaller/spits (waarschijnlijk broer van Daniel Agger, gezien zijn favoriete personeel)
Geen idee, heb 'm zelf niet gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah. Wat kost ie en doet ie 't een beetje leuk?
Was wel een optie ja maar PSV heeft zojuist zijn huurcontract verlengd, ik zal Jack Hobbs maar proberen te huren want ik zou hem toch echt graag aan m'n selectie toevoegen. Miles Addison heeft vorig seizoen verdedigend ook weinig vooruitgang geboekt, ik zal hem wat meer aan spelen toe laten komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
Mancienne geen optie mordradead?
Jammer, hij is echt een goede aankoop hier vind ik. Alleen pakt die veels te veel gele kaarten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:58 schreef mordradead het volgende:
Torres komt dus definitief niet, zelfde geldt voor Walcott. Waarschijnlijk komt Menda da Silva wel en heel misschien Jack Hobbs al heb ik daar weinig vertrouwen in.
Zojuist ook 20 miljoen geboden op Wijnaldum en 20 miljoen op Carrol, ik denk het niet... Kightly vertrekt waarschijnlijk wel voor 7 miljoen. Dan zijn er dus minder Engelsen dan Nederlanders in m'n selectie
Ik heb een keer m'n hele elftal daar gehad, was ook niet zo lastig als er maar 1 wedstrijd werd gespeeld in die weekquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef Lyzio het volgende:
Het vermelden waard, vind ik.
[ afbeelding ]
Ik had eens dat alleen de linker verdediger van een ander team was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
Spelercommunicatie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook de eerste wedstrijd van het seizoen gespeeld, uit 3-2 gewonnen van de Spurs, Carrol met 2 doelpunten Man van de wedstrijd geworden.
Kon je trouwens ook iemand een weekje vakantie geven oidIk meende dat dit mogelijk was maar ik kan het niet terugvinden.
Anders verlies je daarna even met 0-1 van Sparta.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik had eens dat alleen de linker verdediger van een ander team was.
Ik ben toch maar weer bij Ajax begonnen. JC Schaal met 1-0 gewonnen van PSV en daarna Defour aangetrokken. Wel klote is dat ik Delorge, Colin, Krohn Dehli en Luque niet kwijt raak.Dat zijn toch overbodige spelers in mijn team nu. CL kwalificatie moet ik tegen Sparta Praag. Thuis wedstrijd gewonnen met 4-0 dankzij 2 doelpunten van Huntelaar, 1 van Suarez en 1 van Defour.
Er is al wel geboden op Vermealen maar die raak ik liever nu nog niet kwijt.
[ afbeelding ]
Mijn huidige selectie.. Kennedy is mijn beste speler van dit moment volgens Spijkerman dus vandaar Gabri als vleugel verdediger.
Welke club ben je dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef VoreG het volgende:
4e geworden, CL voorrondes
en 25.5 miljoen, omdat ik 4e ben geworden. Dat zijn bedragen!
Geef nu spelers rust in de laatste wedstrijd van het seizoen om voor te bereieden op de FA Cup finale tegen Liverpool.
Leuk berichtje net:
Lucas Neill has been called up for the Australia under 23 squad to replace ...
Lucas Neill is 30 en de aanvoerder van het gewone Australié (en mijn team uiteraard
En de FA Cup is binnen
Ik ben een wondermaker, er wordt overal voor mij gezongen. Ah heerlijk virtueel succes.
I'm forever blowing bubbles!quote:
Alweer, met een prachtige kopbal!quote:
1-1 thuis, 0-0 uit, uitgeschakeld op uitdoelpuntenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:10 schreef Biels het volgende:
Valencia in de kwartfinale CL. Benieuwd of mijn Ajax dat ondertussen al kan trekken.
Je kiest ze wel uit hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:22 schreef Happel het volgende:
Ik heb nu echt een schijtploeg, werkelijk ongelooflijk.
Stonden al laatste in de competitie toen ik er begon. Inmiddels ook gedegradeerd en volgens mij komt er niks meer onder die competitie, dus is het gelijk het einde van mijn carriere daar.
[ afbeelding ]
Zelfs FM doet het dan nog beter dan ik met Eindhoven..quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:54 schreef Ordinair het volgende:
Er waren verdomme penalty's voor nodig om Eindhoven te verslaan in de beker.
En nu verlies ik ook nog eens van Excelsior, net nadat je AZ met 2-0 hebt ingemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zelfs FM doet het dan nog beter dan ik met Eindhoven..![]()
Ik krijg mn ploeg maar niet aan de praat.. mede dankzij de vele blessures die ik heb.. Mn volledige middenveld en aanval speel ik momenteel met spelers uit de reserves..
De enige ploeg die ik met 2 - 0 heb ingemaakt was een amateurclubje in de beker.. Verder gaat het bagger..quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En nu verlies ik ook nog eens van Excelsior, net nadat je AZ met 2-0 hebt ingemaakt.
Godverdomme. Volgende wedstrijd sta ik 1-0 achter tegen PSV kom ik 1-3 voor word het alsnog 4-3.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:59 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
De enige ploeg die ik met 2 - 0 heb ingemaakt was een amateurclubje in de beker.. Verder gaat het bagger..
Edit:
Het is een wonder.. Ik heb meer dan 2 keer gescoord in een wedstrijd en zowaar nog gewonnen ook..De 2de competitie overwinning van het seizoen..
![]()
Daarom moet je ook met Celta spelen. Gegarandeerde Angstgegner voor Valencia.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:46 schreef Biels het volgende:
[..]
1-1 thuis, 0-0 uit, uitgeschakeld op uitdoelpunten.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je dan met 9-0 gewonnen ofzo ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is het met Celta de Vigo natuurlijk een knappere prestatie.
Was het beste elftal over een heel seizoen gezien, heb meteen Rio Ferdinand maar gekocht toen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je dan met 9-0 gewonnen ofzo ?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het beste elftal over een heel seizoen gezien, heb meteen Rio Ferdinand maar gekocht toen.
Hehe zeker een finale of een dag waar geen ander team speeldequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is het met Celta de Vigo natuurlijk een knappere prestatie.
WTF?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:23 schreef Jodelaar het volgende:
looolIk had 3 wedstrijden op rij verloren
en moest deze finale winnen, ik weet dat Manchester erg aanvallend is dus ik heb hem op zeer Defensief gezet enzo.. en me tactiek als een weirdo manier aangepast..
3x op rij cl gewonnen
[ afbeelding ]
zo zat ik ook ja toen ik terug kwam van drinken halen en dat het 2-0 stondquote:
Vertel mij wat.quote:
Leuker? Met zulke kut teams? Wat is je transferbudget?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Zoals verwacht ontslagen bij Neurepinn (contract liep ook af).
Nu een contract aangenomen bij TSG Wörsdorf. Nou ja, contract. Ik verdien er niks.
[ afbeelding ]
Zitten maar vijf actieve (aanklikbare) spelers in.
Maar ga er serieus wat van proberen te maken. Begin dit spel ook steeds leuker te vinden.
0, evenals mijn wagebudget zie ik net.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Leuker? Met zulke kut teams? Wat is je transferbudget?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
0, evenals mijn wagebudget zie ik net.
Kan niks worden. Zit overigens in seizoen 2011 / 2012.
edit: Zulte Waregem is mijn parent club, misschien dat die nog wat leuke spelers uit zullen lenen.
Moet je hem eerder een nieuw contract biedenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeefuik weg via Bosman transfer. De hond
wow alles gewonnen in je 3 jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:02 schreef Jodelaar het volgende:
Wat resultaten op een rijtje, ik ga nu stoppen met real madrid waarschijnlijk
Heul in het begin 2007/08
[ afbeelding ]
2e seizoen 2008/09
[ afbeelding ]
3e seizoen 2009/10
[ afbeelding ]
Geld in kas: 78 mil
Aankopen:
Igor Akinfeev - 18 mil - Keeper - Zeer moeilijk te handelen heeft ruzie met meerdere spelersMaar is net zo goed als Casillas
Santiago Canizares - Keeper - Oud maar was transfer vrij, heeft een aantal wedstrijden gekeept bij het b elftal en toen Akinfeev en Casillas beide een blessure hadden mocht hij bij het grote real mee doen. Wat hij erg goed deed!
Arturo Vidal - 15 mil - LM, V LC, VM, M LC - Je kan hem overal zeggen en wat een goede speler, super aankoop en kan het met elke speler vinden!
David Luiz - 31 mil - VC - Duur gekocht en niet heel veel plezier van gehad, 4 maanden blessure en niet echt heel goed geweest. Kan nog wel komen gezien zijn leeftijd.
Javier Mascherano - VM - Gratis - Kwam transfervrij naar ons toe en heeft ons veel plezier beleeft, betere speler dan Diarra en Gago
Joaquin AM R - 48 mil - Was een dure speler maar echt een topper, erg veel assists en goals. Onmisbaar voor het team
Pedro Leon AM RC - Transfer vrij - Groot talent!
Gomes - 38 mil - Keeper - Ja de keeper van psv, had meer van hem verwacht maar na 3x niet de nul te houden en een score van 5/ 6 krijgen heb ik hem in het 2e elftal laten keepen, veel spijt van deze aankoop;.
Andres Guardado - Transfer vrij - VV/AM L - Super talent net zo goed als robben.
Verder: Feyenoord, Castellon, Villareal en Deportivo zitten diep in de schulden
Spanje: WK Kwalificatiewedstrijden - Groep 4 1e door, 0 wedstrijden verloren. nu het wk
Ja heel vaak, zelfs Cambuur benaderde me nu. Ik ben nu benaderd door Palermo en dat lijkt me wel leuk. Maar ik ga eerst het WK met Spanje doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wow alles gewonnen in je 3 jaar.
als je dit bereikt, benaderen clubs je dan vaak ?
Morgen eens hele nieuwe game beginnen in een vreemd land ofzo![]()
Heb hem 36 nieuwe contracten aangeboden. En hij is 50 keer niet komen opdagen voor de training.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:08 schreef Jodelaar het volgende:
Moet je hem eerder een nieuw contract bieden
dus hij heeft 100 weken boete gehad?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb hem 36 nieuwe contracten aangeboden. En hij is 50 keer niet komen opdagen voor de training.
Als je nou wat voorbeelden geef kunnen we je misschien helpenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt gewoon geen flikker van heel dat tering spel niet. Schijtziek word ik ervan
Realistisch mn reet.
sinds wanneer kun je voetbal als realistisch definieren?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt gewoon geen flikker van heel dat tering spel niet. Schijtziek word ik ervan
Realistisch mn reet.
Nee hoor. Was een regular speelrondequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:25 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hehe zeker een finale of een dag waar geen ander team speelde
[ afbeelding ]
Vind het eigenlijk zo gek nog niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef Lyzio het volgende:
Die trainerswisselingen in het spel zeggen nou niet bepaald "realisme"![]()
Sevilla: Arséne Wenger
Arsenal: Fabio Cappelo
Manchester United: Co Adriaanse
AZ: Willem van Hanegem
Ajax: Louis van Gaal
Barcelona: Ronald Koeman
AC Milan: Guus Hiddink
Internazionale: Mourinho
Op papier niet nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk zo gek nog niet?
kan prima tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef Lyzio het volgende:
Loisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef Lyzio het volgende:
Dat was de 3-1 tegen Haarlem en daarna ook nog een 0 - 1 overwinning tegen AGOVV en toen stond ik ineens 8ste met nog maar 6 punten achterstand op de nr1. Maar goed een kampioenschap of play-offs zit er zeer waarschijnlijk toch niet in. Ik speel veel te wisselvallig, door mn gebrek aan scorend vermogen. Het is wel lekker om PSV als je parentclub te hebben. Ik heb op die manier mooi Zeefuik nog kunnen lenen, hij is nu mn topscorer met drie doelpunten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:59 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
De enige ploeg die ik met 2 - 0 heb ingemaakt was een amateurclubje in de beker.. Verder gaat het bagger..
Edit:
Het is een wonder.. Ik heb meer dan 2 keer gescoord in een wedstrijd en zowaar nog gewonnen ook..De 2de competitie overwinning van het seizoen..
![]()
het spel is gewoon goed, NAC wint in echt met 4-2 van ajax, kan in fm ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:34 schreef markthemen het volgende:
begin dit spel wel zat te worden onderhand... ben nu man utd ff en ik heb regelmatig dat ik 30 schoten richting goal heb(waarvan echt 10 1000% kansen) dat ik er dan 2 scoor.De tegenstander heeft dan rond 5-7 schoten richting gohttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/sub.gif
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/sub.gifal en scoort er 3.Als mijn spelers een 1 op 1 kans krijgen schieten ze 9 vd 10 keer naast of recht op de keeper.. echt een nep spel gewoon.Misschien dat ik fm07 maar weer eens ga doen. fm08
lul je nou kneusje, wij staan gewoon boven jullie..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het spel is gewoon goed, NAC wint in echt met 4-2 van ajax, kan in fm ook
zo stil ben je in jaren niet geweest
En Ajax wint ook echt met 5-2 van Feyenoord!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij in het spel zitten de volgende managers:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef Lyzio het volgende:
Als je AMC (#10) aanvallend is ingesteld en hij ziet een ideale kans om eens uit te halen, gaat ie echt niet denken van: "Verhip, dat mag niet van mijn trainer"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:44 schreef markthemen het volgende:
[..]
lul je nou kneusje, wij staan gewoon boven jullie..![]()
![]()
maar was nog ff vergeten te vertellen over de instellingen die je je speler meegeeft.Ik zeg dus bijvoorbeeld tegen mn AMC dat hij zelden van afstand op goal moet schieten.Toch doet hij dat zeker 4 a 5 keer per wedstrijd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Abel_Resinoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij in het spel zitten de volgende managers:
Arsenal: Rui Barros
Man United: Josep Guardiola
AZ:Michael Buskermolen
Ajax:Gerald Vanenburg
Barcelona:Abel Resino
AC Milan: Johan Neeskens
Internazionale: Lothar Mattheus
hij staat niet echt superaanvallend ingesteld en heeft ook niet superveel creatieve vrijheid ofzo..maja vind dit spel gewoon veel minder dan fm07.. maar volgens mij komt er binnekort weer een patchquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je AMC (#10) aanvallend is ingesteld en hij ziet een ideale kans om eens uit te halen, gaat ie echt niet denken van: "Verhip, dat mag niet van mijn trainer"
Het blijft een AMC...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:57 schreef markthemen het volgende:
[..]
hij staat niet echt superaanvallend ingesteld en heeft ook niet superveel creatieve vrijheid ofzo..maja vind dit spel gewoon veel minder dan fm07.. maar volgens mij komt er binnekort weer een patch
2017quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Abel_Resino
Voor de rest leuke lijst, welk jaar zit je?
Materazzi zit regelmatig op de tribune zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
2017
Bij RBC is Jelle ten Rouwelaar de manager met Jerrel Hasselbaink als assistent
Bij Modena is Marco Materazzi trainer
Frank Lampard heeft de leiding bij portsmouth.
Best grappig om allemaal te zien.
ja dat zal best maar dan moet ie ook eens fatsoenlijk gaan schieten.. 1 op de 25 zit eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het blijft een AMC...
Hoeft ook niet. Als de kans zich voordoet schiet een verdediger ook.
je kunt ook anders zien...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:04 schreef markthemen het volgende:
[..]
ja dat zal best maar dan moet ie ook eens fatsoenlijk gaan schieten.. 1 op de 25 zit eens
Ghehe. Jij bent de manager dude. Je team reflecteert je (on)kunde.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:04 schreef markthemen het volgende:
[..]
ja dat zal best maar dan moet ie ook eens fatsoenlijk gaan schieten.. 1 op de 25 zit eens
het is andersonquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
je kunt ook anders zien...
De manager moet een fatsoenlijke AMC kopen
Louis Anderson?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef markthemen het volgende:
[..]
het is anderson
trouwens hebben jullie ook dat lamey bij nigeria speelt![]()
- Penaltyseries zijn een lachertje iedereen mist. Keer op keer. De beste statistieken missen net zo hard.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef Jodelaar het volgende:
Als je nou wat voorbeelden geef kunnen we je misschien helpen
ga je toch lekker championship manager spelenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
- Penaltyseries zijn een lachertje iedereen mist. Keer op keer. De beste statistieken missen net zo hard.
- Tegenstander heeft 2.5e kans nodig om 2 keer te scoren ik 36.5 kans. Spelers met 18+ voor afwerking gaan 8 x per wedstrijd alleen op de keeper af allemaal mis.
- Scout is 3 jaar in brazilie, komtie eindelijk een keer terug. Heeftie alleen maar kneusjes bij. Eentje had zelfs een houten been.
- Bij een corner van de tegenstander, gaat er een speler van de tegenstander bijna in de catacombe staan. En mijn speler gaat hem nog dekken ook.
- 5 x achter elkaar op de verdediger die 5 meter verder staat geschoten bij een corner.
- Keeper schiet 10 x per wedstrijd bij de andere keeper in zn handen.
- Keeper neemt vrije trappen op de middelijn.
- Heb je de beker en het kampioenschap gewonnen met een kutclubje. Zet je voor de laatste wedstrijd van het seizoen tegen FC Bayern een C-elftal erin, krijg je klop. Komen je bestuur en supporters in opstand
- Zeg je tegen een bepaalde speler dattie zelden moet schieten, schiet ie nog 8 keer per wedstrijd (Zelf halen!)
- Om nog maar te zwijgen over de omhaals, lobjes, volleys en kopballen van BUITEN het strafschopgebied.
- Spelers die gaan huilen als je boos wordt. Wat moet ik dan zeggen? "Ach jongens, al 4 keer achter elkaar verloren en al 5 wedstrijden niet gescoord volgende keer beter"
- Spelers die maar blijven janken om een basisplaats, transfer en weet ik het allemaal.
- Heb ik 38 jeugdtrainers in dienst, moet ik nog gaan beslissen of jeugdspeler Jan Rummenige van 15 jaar naar huis of naar de fysio gestuurd moet worden omdat hij verkouden is. Dat laatste is trouwens ook een rare plek om heen te gaan als je ziek bent
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Fifa manager lijkt me een beter optiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga je toch lekker championship manager spelen
Serieus, dit is al de 7e keer dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:28 schreef TheVulture het volgende:
hopelijk wordt daar met de eerstkomende patch echt iets aan gedaan want anders speel ik het spel gewoon niet meer...
Iemand die de bottom line duidelijk wél gelezen heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:52 schreef Dynia het volgende:
Tja, ik heb geen probleem met scoren hoor, en ik ben manager van een nietszeggend clubje die nu zelfs 4e staat in de premier division in Rusland...:)
Ik zie ook wel wat rare dingen, maar dat ontneemt me echt niet het plezier,soms moet ik er wel om lachen...Dat is toch het doel van het spel? plezier...
Ik betaal geen 40 EUR voor een spel wat niet speelbaar is dus mag ik misschien een beetje frusti zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Serieus, dit is al de 7e keer dat je dit zegt.
Speel het dan toch lekker niet, je wordt niet gedwongen hoor
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is mijn strafschoppen-specialist. Alle 7 van de 8 doelpunten die hij bij mij heeft gescoord zijn strafschoppen.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef VoreG het volgende:
Tegen Manchester stond ik na 40 minuten 2-0 achter dus heb ik het op een schoppen gezet
Rooney gebroken been
Ronaldo gebroken arm
Tevez gebroken voet
Carrick gescheurde kruisbanden.
Ik denk dat ik Bojan in de winterstop maar alvast koop.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Jodelaar het volgende:
Iniesta en Bojan transfervrij overgenomen maar ben nu benaderd door ajax.. Ik wacht nog even het hele wk af. Heb 2 wedstrijden gewonnen met spanje nu en ben dus al door.
Huntelaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef Jodelaar het volgende:
Reyes kon ik ook transfervrij overnemen maar de fans gingen me wat aandoen als ik hem haalde (oud atletico enzo)![]()
heb een opvolger voor van Nistelrooy nodig die te oud wordt. Raul is ook bijna finito. Iemand een goede opvolger? <45 m?
Normaal gezien wel maar.quote:
quote:Julen Lopetegi ziet Raul als beste Spits van het team, Huntelaar zit niet op dit niveau
Julen denkt dat huntelaar kwaliatief de 5e spits van de ploeg wordt
Julen denkt dat Huntelaar al bijna aan zijn top zit
Lopetegi geeft aan dat je HUntelaar alleen in geval van nood moet halen
Ojaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar Raul en Ruud stoppen dus is KJH je 3e dan.
Balotteli van inter natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef Jodelaar het volgende:
Reyes kon ik ook transfervrij overnemen maar de fans gingen me wat aandoen als ik hem haalde (oud atletico enzo)![]()
heb een opvolger voor van Nistelrooy nodig die te oud wordt. Raul is ook bijna finito. Iemand een goede opvolger? <45 m?
Ik vertrouw niet echt meer op mijn scouts sinds er in een verslag van een of andere (clubloze) speler stond dat ie 3000-3500 per week salaris zou willen hebben. Niks geks, alleen een week later tekent hij een contract met een salaris van 450/week (niet bij mij, want hij was sowieso al slecht).quote:
Ik vertrouw niet meer op mijn fans omdat Vidal, Akinfeev en Guardado slechte aankopen waren terwijl ze nu (8 maandjes later) super spelers zijn en onmisbaar voor het team.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet echt meer op mijn scouts sinds er in een verslag van een of andere (clubloze) speler stond dat ie 3000-3500 per week salaris zou willen hebben. Niks geks, alleen een week later tekent hij een contract met een salaris van 450/week (niet bij mij, want hij was sowieso al slecht).
Ik heb ook wel eens iemand gezien waar de fans in oktober erg tevreden waren over de aankoop van speler X, maar speler Y liever niet hadden gezien. Maand later vonden ze speler Y een topper en speler X een miskoopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:34 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet meer op mijn fans omdat Vidal, Akinfeev en Guardado slechte aankopen waren terwijl ze nu (8 maandjes later) super spelers zijn en onmisbaar voor het team.
82e minuut 1-0 Joaquin
Dan heb je nog mazzel, in mijn seizoen met Ajax was hij al geaccepteerd door Jaakke, kon er niets meer tegen doen. Gebeurde ook met Heitinga. Verder kan je Higuin van real madrid kunnen proberen, is geloof ik niet zo duur en kan je goed trainen, zit momenteel op niveau Robinho.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen.Ik had me voorgenomen om Huntelaar niet te verkopen in het eerste seizoen. Nu de winterstop is aangebroken doet Inter een bod van 20 miljoen. Ik wil graag accepteren maar ik zou niet weten welke spits ik er voor terug moet halen en die net zoveel scoort.
Berg, Alex Teixeira, Alan Kardec, Tim Matavz, Kaludjerovic.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen.Ik had me voorgenomen om Huntelaar niet te verkopen in het eerste seizoen. Nu de winterstop is aangebroken doet Inter een bod van 20 miljoen. Ik wil graag accepteren maar ik zou niet weten welke spits ik er voor terug moet halen en die net zoveel scoort.
Berg is net met een vrijetransfer naar Derby gegaan en Kardec doet het nooit zo goed bij mij het eerste seizoen. Ik zal eens verder kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Berg, Alex Teixeira, Alan Kardec, Tim Matavz, Kaludjerovic.
Ziet er wel goed uitquote:
Bojan of Higuin?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Berg is net met een vrijetransfer naar Derby gegaan en Kardec doet het nooit zo goed bij mij het eerste seizoen. Ik zal eens verder kijken.
----------------------
Blegh, ik zit in het eerste seizoen heh, en in het eerste seizoen voldoen deze spelers niet aan mijn eisen. Mijn spits moet minstens net zo goed zijn als KJH.
PSG heeft van zichzelf al een aardig team. Laatst een game mee gehad 2e geworden achter Lyon. Je moet in ieder geval zorgen dat je Sakho (uit de jeugd) behoud!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik begin weer eens ff ergens anders.
Paris Saint Germain terug succes bezorgen. Volgens de media gaan ze 10e worden.
Eens ff wat spelers kopenVooral scorend vermogen
Waar spelen Lulinha, Piatti en dergelijke?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:34 schreef AminBen het volgende:
2011, ik zoek een spelmaker van wereldklasse die mijn Villarreal naar grote hoogte kan schieten. Riquelme gaat weg en Ozil acht ik daartoe niet in staat.
Anderson en Aissati wegplukken bij respectievelijk Barca en ManU, waar ze weinig spelen, is niet gelukt.
Lulinha : Lyon. Ik kon hem halen toen hij al hij bij Fluminense zat, maar niet goed genoeg. Zelfde geld voor Piatti.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Waar spelen Lulinha, Piatti en dergelijke?
Ik denk ook dat het voor een groot deel bij de creativiteit ligt. Maar misschien niet alleen van de spitsen zelf, maar ook van de spelers om hen heen. Want misschien willen die ook te veel, geven ze wel voorzetten, maar zijn die te mooi/moeilijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me nog eens verdiept in dat scoringsprobleem en als ik hier rondlees heeft lang niet iedereen er last van, zou het misschien met de instellingen van de teamcreativiteit te maken kunnen hebben, ik las ergens dat met een te hoge teamcreativiteit spelers te mooi een goal willen maken en als zij deze kwaliteit niet genoeg beschikken ook vaker missen.
Hoe hebben jullie je teamcreativiteit staan? De mijne staat altijd hoog maar ik denk dat hem daar wel eens de kneep kan zitten omdat ik teveel van mijn spelers vraag, mijn spitsen hebben creativiteit 13,14.
Oke dan, psg heeft geen geldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
PSG heeft van zichzelf al een aardig team. Laatst een game mee gehad 2e geworden achter Lyon. Je moet in ieder geval zorgen dat je Sakho (uit de jeugd) behoud!
Torje was bij mij DE aankoop bij PSG. En Altidore.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke dan, psg heeft geen geld![]()
Steinsson en Wasyl komen niet omdat ik maar 900.000 salaris kan bieden![]()
Alleen Stancu gehaald![]()
En nog Alex van vasco in januari 2008
Is bij mij in het spel toch al gauw de 3e spits van PAOK Salonikiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Parez Karim (14 jaar bij start spel) voor nop aangetrokken en hij wordt na nog geen half seizoen in de jeugd bij Man U al de nieuwe Ruud v Nistelrooij genoemd
Hij scoort ook behoorlijk bij me in de jeugd
Serieus?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is bij mij in het spel toch al gauw de 3e spits van PAOK Saloniki
Als ik Wijnaldum had aangetrokken hadden de fans me nooit meer aangekeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Serieus?
Ik denk ik contracteer 'm, dan kan ie bij mij in de jeugd optimaal rijpen (net als Wijnaldum overigens, ook aangetrokken). We zien wel wat ervan komt, hij kostte me niet zóveel
In welk seizoen zit je? Want ik heb Zeefuik in mijn beginjaar bij Celta ook direct aangetrokken. Hij heeft concurrentie van Vladimir Manchev en Erik Nevalnd. Scoren doet ie wel, maar niet zoals in jouw verhaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef Wurdsje het volgende:
Damn wat ben ik blij met Zeefuik.. echt een doelpuntenmachine momenteel.. Het ene doelpunt na het andere.. hij wint echt wedstrijden voor me.. Ik vrees al voor het volgende seizoen, als ik em niet meer heb.. Maar goed ik heb nog een half seizoen om em te kunnen gebruiken..
Ik sta inmiddels 4de en draai mooi mee in de top van de Jupiler League.. Het zou mooi zijn om volgend seizoen 2 ploegen uit Eindhoven in de Eredivisie te hebben..
Huntelaar is bij mij in 2010 pas vertrokken naar Arsenal, voor 38 miljoen en een hele dikke doorverkoopclausulequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:08 schreef Ordinair het volgende:
Geen van de goede spitsen wilde komen. Toen besloten Huntelaar te houden. Wel Altidore alvast aangetrokken omdat ik een serieus spitsen tekort heb. Vooruit, hij mag meteen beginnen in de basis en scoort ook dan al in de 2e minuut. Als in: "Dank je wel Ordinair!"
Vidal, Richardson, Daniel Alvesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef Leonos het volgende:
Wat is nou een verdediger van wereldklasse in FM voor Barcalona?
Real Madrid en Inter willen niks aan me verkopen.
Heb een transferbudget van 168 miljoen
Eerste seizoen.. HIj loopt praktisch 1 op 1..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In welk seizoen zit je? Want ik heb Zeefuik in mijn beginjaar bij Celta ook direct aangetrokken. Hij heeft concurrentie van Vladimir Manchev en Erik Nevalnd. Scoren doet ie wel, maar niet zoals in jouw verhaal.
Huh je promoveert met een Blue Square North team en je krijgt een baan aangeboden bij Man U?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:30 schreef davidore het volgende:
Kheb net een geweldig seizoen met Harrogate Town(BSN) gehad en ben nu bezig in BSP. Ik verwacht niet dit seizoen maar volgens seizoen weer te promoveren!
Baantje bij Man Utd, Haïti(Nationaal Manager) en Charlton afgewezen. Ik wil me concentreren op Harrogate en de CL uiteindelijk winnen!
Begonnen met fantastische reputatie denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Huh je promoveert met een Blue Square North team en je krijgt een baan aangeboden bij Man U?
Micah Richards wordt vast bedoeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welke Richardson ?
Dale of Dean
Ik bedoel Micah Richardsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welke Richardson ?
Dale of Dean
Emiliano Insúa, ik vind dat een erg leuk talentje heb hem nu ook rondlopen bij man utd strijdt samen met maxwell om de linksback positie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef Leonos het volgende:
Wat is nou een verdediger van wereldklasse in FM voor Barcalona?
Real Madrid en Inter willen niks aan me verkopen.
Heb een transferbudget van 168 miljoen
of mensen die je op je verlanglijst hebt staan.. krijg je elke week fokking veel vragen over enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef TerroRobbie het volgende:
En al die controversiele doelpunten, tis net the X-files.
Zeefuik is mijn minst scorende spits. Ketola en Lindado scoren meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef Wurdsje het volgende:
Eerste seizoen.. HIj loopt praktisch 1 op 1..
Hij deed het in het begin inderdaad niet echt super, maar na een paar wedstrijden ging ie ineens scoren..
Wat heeft Afonso Alves met Groningen te maken?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef andre347 het volgende:
Groningen!![]()
Speelt bij mij in mijn Sheffield United game
Ja.. vaag dat de link het niet doetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft Afonso Alves met Groningen te maken?
Ik neem aan dat je de vermeende transfer van Cahais naar Groningen bedoelt
Tim de Meersman.. da's mijn vaste linkbackquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef AminBen het volgende:
Alexis Sanchez komt transfervrij over van de CL finalist UdineseOscar Trejo ook van Mallorca. Ondertussen zoek ik nog de spelmaker en een linksback. De bekendere Taiwo en Bale wil ik wel, maar zijn niet haalbaar. Ook Jose Enrique terughalen uit Newcastle wordt een moeilijk verhaal. Ik ben nu bezig met Cristian Pulhac van Parma, maar die willen zelfs 8 miljoen niet accepteren. Drenthe kan ik halen voor 5 miljoen maar die zie ik niet als linksback.
In de zoektocht naar toppers die het Barca en Real moeilijk kunnen maken kwam ik bij deze bankzitter van Stuttgart:
[ afbeelding ]
niet slecht toch? of heeft iemand nog suggesties
http://www.2shared.com/fi(...)_Hull_Sep_2016_.htmlquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Jimmy, kun jij als succestrainer niet ff je tacktiek uploaden?
Speelt in mijn Telstar-game bij Ajax, maar is ook daar meestal wisselspeler (achter Supusepa).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef AminBen het volgende:
Alexis Sanchez komt transfervrij over van de CL finalist UdineseOscar Trejo ook van Mallorca. Ondertussen zoek ik nog de spelmaker en een linksback. De bekendere Taiwo en Bale wil ik wel, maar zijn niet haalbaar. Ook Jose Enrique terughalen uit Newcastle wordt een moeilijk verhaal. Ik ben nu bezig met Cristian Pulhac van Parma, maar die willen zelfs 8 miljoen niet accepteren. Drenthe kan ik halen voor 5 miljoen maar die zie ik niet als linksback.
In de zoektocht naar toppers die het Barca en Real moeilijk kunnen maken kwam ik bij deze bankzitter van Stuttgart:
[ afbeelding ]
niet slecht toch? of heeft iemand nog suggesties
Hoe vaak begin jij wel niet met ManUquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die gast verkoop ik standaard na 'n half seizoen
Rafael Forsterquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hou 't telkens maar 'n seizoen of 5 volquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hoe vaak begin jij wel niet met ManU
Dan is er waarschijnlijk geld gestoken in sanering/trainginscomplex/stadion/aandeelhouders/salarisbudget etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef AminBen het volgende:
[ afbeelding ]
Edit; Wat is dit voor scheitzooi.Ik heb een transferbudget van 40 miljoen overgehouden aan vorig seizoen en de verkoop van spelers, krijg ik nu (begin juli dus) het bericht dat ik de verwachtingen vor het seizoen mag instellen en het daarbij behorende budget. Ik kies voor Europees voetbal halen en 21 M, ervan uitgaande dat die 21 miljoen bij die 40 miljoen komt, maar nu is het 21 miljoen terwijl ik mijn grote aankopen nog wilde gaan doen
![]()
![]()
Lekker kut dan, ook niet met een dbeditor of weet ik het, geen zin om weer opnieuw te beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee, kan niet.
Tsja.. Als je eenmaal begonnen bent, zijn alle variabelen/spelers etc ook veranderd in de landen die je zou willen toevoegen. Logisch dus dat het niet kan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:47 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Lekker kut dan, ook niet met een dbeditor of weet ik het, geen zin om weer opnieuw te beginnen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:19 schreef Happel het volgende:
Een record, 69 seizoenskaarten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |