Als je nou wat voorbeelden geef kunnen we je misschien helpenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt gewoon geen flikker van heel dat tering spel niet. Schijtziek word ik ervan
Realistisch mn reet.
sinds wanneer kun je voetbal als realistisch definieren?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt gewoon geen flikker van heel dat tering spel niet. Schijtziek word ik ervan
Realistisch mn reet.
Nee hoor. Was een regular speelrondequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:25 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hehe zeker een finale of een dag waar geen ander team speelde
[ afbeelding ]
Vind het eigenlijk zo gek nog niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef Lyzio het volgende:
Die trainerswisselingen in het spel zeggen nou niet bepaald "realisme"![]()
Sevilla: Arséne Wenger
Arsenal: Fabio Cappelo
Manchester United: Co Adriaanse
AZ: Willem van Hanegem
Ajax: Louis van Gaal
Barcelona: Ronald Koeman
AC Milan: Guus Hiddink
Internazionale: Mourinho
Op papier niet nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk zo gek nog niet?
kan prima tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef Lyzio het volgende:
Loisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef Lyzio het volgende:
Dat was de 3-1 tegen Haarlem en daarna ook nog een 0 - 1 overwinning tegen AGOVV en toen stond ik ineens 8ste met nog maar 6 punten achterstand op de nr1. Maar goed een kampioenschap of play-offs zit er zeer waarschijnlijk toch niet in. Ik speel veel te wisselvallig, door mn gebrek aan scorend vermogen. Het is wel lekker om PSV als je parentclub te hebben. Ik heb op die manier mooi Zeefuik nog kunnen lenen, hij is nu mn topscorer met drie doelpunten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:59 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
De enige ploeg die ik met 2 - 0 heb ingemaakt was een amateurclubje in de beker.. Verder gaat het bagger..
Edit:
Het is een wonder.. Ik heb meer dan 2 keer gescoord in een wedstrijd en zowaar nog gewonnen ook..De 2de competitie overwinning van het seizoen..
![]()
het spel is gewoon goed, NAC wint in echt met 4-2 van ajax, kan in fm ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:34 schreef markthemen het volgende:
begin dit spel wel zat te worden onderhand... ben nu man utd ff en ik heb regelmatig dat ik 30 schoten richting goal heb(waarvan echt 10 1000% kansen) dat ik er dan 2 scoor.De tegenstander heeft dan rond 5-7 schoten richting gohttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/sub.gif
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/sub.gifal en scoort er 3.Als mijn spelers een 1 op 1 kans krijgen schieten ze 9 vd 10 keer naast of recht op de keeper.. echt een nep spel gewoon.Misschien dat ik fm07 maar weer eens ga doen. fm08
lul je nou kneusje, wij staan gewoon boven jullie..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het spel is gewoon goed, NAC wint in echt met 4-2 van ajax, kan in fm ook
zo stil ben je in jaren niet geweest
En Ajax wint ook echt met 5-2 van Feyenoord!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het spel is gewoon goed, NAC wint in echt met 4-2 van ajax, kan in fm ook
zo stil ben je in jaren niet geweest
Bij in het spel zitten de volgende managers:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef Lyzio het volgende:
Als je AMC (#10) aanvallend is ingesteld en hij ziet een ideale kans om eens uit te halen, gaat ie echt niet denken van: "Verhip, dat mag niet van mijn trainer"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:44 schreef markthemen het volgende:
[..]
lul je nou kneusje, wij staan gewoon boven jullie..![]()
![]()
maar was nog ff vergeten te vertellen over de instellingen die je je speler meegeeft.Ik zeg dus bijvoorbeeld tegen mn AMC dat hij zelden van afstand op goal moet schieten.Toch doet hij dat zeker 4 a 5 keer per wedstrijd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Abel_Resinoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij in het spel zitten de volgende managers:
Arsenal: Rui Barros
Man United: Josep Guardiola
AZ:Michael Buskermolen
Ajax:Gerald Vanenburg
Barcelona:Abel Resino
AC Milan: Johan Neeskens
Internazionale: Lothar Mattheus
hij staat niet echt superaanvallend ingesteld en heeft ook niet superveel creatieve vrijheid ofzo..maja vind dit spel gewoon veel minder dan fm07.. maar volgens mij komt er binnekort weer een patchquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je AMC (#10) aanvallend is ingesteld en hij ziet een ideale kans om eens uit te halen, gaat ie echt niet denken van: "Verhip, dat mag niet van mijn trainer"
Het blijft een AMC...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:57 schreef markthemen het volgende:
[..]
hij staat niet echt superaanvallend ingesteld en heeft ook niet superveel creatieve vrijheid ofzo..maja vind dit spel gewoon veel minder dan fm07.. maar volgens mij komt er binnekort weer een patch
2017quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Abel_Resino
Voor de rest leuke lijst, welk jaar zit je?
Materazzi zit regelmatig op de tribune zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
2017
Bij RBC is Jelle ten Rouwelaar de manager met Jerrel Hasselbaink als assistent
Bij Modena is Marco Materazzi trainer
Frank Lampard heeft de leiding bij portsmouth.
Best grappig om allemaal te zien.
ja dat zal best maar dan moet ie ook eens fatsoenlijk gaan schieten.. 1 op de 25 zit eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het blijft een AMC...
Hoeft ook niet. Als de kans zich voordoet schiet een verdediger ook.
je kunt ook anders zien...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:04 schreef markthemen het volgende:
[..]
ja dat zal best maar dan moet ie ook eens fatsoenlijk gaan schieten.. 1 op de 25 zit eens
Ghehe. Jij bent de manager dude. Je team reflecteert je (on)kunde.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:04 schreef markthemen het volgende:
[..]
ja dat zal best maar dan moet ie ook eens fatsoenlijk gaan schieten.. 1 op de 25 zit eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |