quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef Lyzio het volgende:
Het vermelden waard, vind ik.
[ afbeelding ]
Heb je dan met 9-0 gewonnen ofzo ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is het met Celta de Vigo natuurlijk een knappere prestatie.
Was het beste elftal over een heel seizoen gezien, heb meteen Rio Ferdinand maar gekocht toen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je dan met 9-0 gewonnen ofzo ?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het beste elftal over een heel seizoen gezien, heb meteen Rio Ferdinand maar gekocht toen.
Hehe zeker een finale of een dag waar geen ander team speeldequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is het met Celta de Vigo natuurlijk een knappere prestatie.
WTF?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:23 schreef Jodelaar het volgende:
looolIk had 3 wedstrijden op rij verloren
en moest deze finale winnen, ik weet dat Manchester erg aanvallend is dus ik heb hem op zeer Defensief gezet enzo.. en me tactiek als een weirdo manier aangepast..
3x op rij cl gewonnen
[ afbeelding ]
zo zat ik ook ja toen ik terug kwam van drinken halen en dat het 2-0 stondquote:
Vertel mij wat.quote:
Leuker? Met zulke kut teams? Wat is je transferbudget?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Zoals verwacht ontslagen bij Neurepinn (contract liep ook af).
Nu een contract aangenomen bij TSG Wörsdorf. Nou ja, contract. Ik verdien er niks.
[ afbeelding ]
Zitten maar vijf actieve (aanklikbare) spelers in.
Maar ga er serieus wat van proberen te maken. Begin dit spel ook steeds leuker te vinden.
0, evenals mijn wagebudget zie ik net.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Leuker? Met zulke kut teams? Wat is je transferbudget?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
0, evenals mijn wagebudget zie ik net.
Kan niks worden. Zit overigens in seizoen 2011 / 2012.
edit: Zulte Waregem is mijn parent club, misschien dat die nog wat leuke spelers uit zullen lenen.
Moet je hem eerder een nieuw contract biedenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeefuik weg via Bosman transfer. De hond
wow alles gewonnen in je 3 jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:02 schreef Jodelaar het volgende:
Wat resultaten op een rijtje, ik ga nu stoppen met real madrid waarschijnlijk
Heul in het begin 2007/08
[ afbeelding ]
2e seizoen 2008/09
[ afbeelding ]
3e seizoen 2009/10
[ afbeelding ]
Geld in kas: 78 mil
Aankopen:
Igor Akinfeev - 18 mil - Keeper - Zeer moeilijk te handelen heeft ruzie met meerdere spelersMaar is net zo goed als Casillas
Santiago Canizares - Keeper - Oud maar was transfer vrij, heeft een aantal wedstrijden gekeept bij het b elftal en toen Akinfeev en Casillas beide een blessure hadden mocht hij bij het grote real mee doen. Wat hij erg goed deed!
Arturo Vidal - 15 mil - LM, V LC, VM, M LC - Je kan hem overal zeggen en wat een goede speler, super aankoop en kan het met elke speler vinden!
David Luiz - 31 mil - VC - Duur gekocht en niet heel veel plezier van gehad, 4 maanden blessure en niet echt heel goed geweest. Kan nog wel komen gezien zijn leeftijd.
Javier Mascherano - VM - Gratis - Kwam transfervrij naar ons toe en heeft ons veel plezier beleeft, betere speler dan Diarra en Gago
Joaquin AM R - 48 mil - Was een dure speler maar echt een topper, erg veel assists en goals. Onmisbaar voor het team
Pedro Leon AM RC - Transfer vrij - Groot talent!
Gomes - 38 mil - Keeper - Ja de keeper van psv, had meer van hem verwacht maar na 3x niet de nul te houden en een score van 5/ 6 krijgen heb ik hem in het 2e elftal laten keepen, veel spijt van deze aankoop;.
Andres Guardado - Transfer vrij - VV/AM L - Super talent net zo goed als robben.
Verder: Feyenoord, Castellon, Villareal en Deportivo zitten diep in de schulden
Spanje: WK Kwalificatiewedstrijden - Groep 4 1e door, 0 wedstrijden verloren. nu het wk
Ja heel vaak, zelfs Cambuur benaderde me nu. Ik ben nu benaderd door Palermo en dat lijkt me wel leuk. Maar ik ga eerst het WK met Spanje doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wow alles gewonnen in je 3 jaar.
als je dit bereikt, benaderen clubs je dan vaak ?
Morgen eens hele nieuwe game beginnen in een vreemd land ofzo![]()
Heb hem 36 nieuwe contracten aangeboden. En hij is 50 keer niet komen opdagen voor de training.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:08 schreef Jodelaar het volgende:
Moet je hem eerder een nieuw contract bieden
dus hij heeft 100 weken boete gehad?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb hem 36 nieuwe contracten aangeboden. En hij is 50 keer niet komen opdagen voor de training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |