Jammer, Grax is een redelijke spits..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
In de categorie: wuzzefuck?
Ik krijg een speler van Sochaux aangboden met een marktwaarde van 4,3 miljoen euro. Ik bied 1,5 miljoen euro op de speler (Grax-spits). De volgende dag verneem ik dat meerdere clubs interesse hebben in de speler, maar zij bieden hoogstens 500,000 euro.
Wat doet die mafketel nou uiteindelijk? Hij vertrekt naar FC Schubbekutteveen voor 100,000 euro?
I'm like, dude...
De tweede betapatch is de laatste patch voor de officiele 8.0.1 patch. Er zitten dus wat meer foutjes in, maar de matchengine is stukken beter, waar het spel uitiendelijk om draait natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:41 schreef Happel het volgende:
Is die betapatch hier in het topic nu een tweede beta na de verschijning van de eerste officiële of is het gewoon de allereerste betapatch? Kan er namelijk niks over vinden op SI.
Je kan hem over 8.0.1 gooien ja, maar niet verder met je huidige spel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef VoreG het volgende:
Kan je die betapatch geowon over de 8.0.1 heengooien en verder gaan met je huidige spel?
Laat dan maar zittenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je kan hem over 8.0.1 gooien ja, maar niet verder met je huidige spel.
De speler maakt het niet uit hoeveel jij aan die club betaalt...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg een speler van Sochaux aangboden met een marktwaarde van 4,3 miljoen euro. Ik bied 1,5 miljoen euro op de speler (Grax-spits). De volgende dag verneem ik dat meerdere clubs interesse hebben in de speler, maar zij bieden hoogstens 500,000 euro.
Wat doet die mafketel nou uiteindelijk? Hij vertrekt naar FC Schubbekutteveen voor 100,000 euro?
I'm like, dude...
Wat hierboven gezegd werd, het kan de speler natuurlijk niks schelen hoeveel er voor hem betaald wordt. Wat ik soms wel heb, is dat mijn bod van 1.5mln wordt afgewezen, terwijl een AI bod van 500k wordt aanvaard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
I'm like, dude...
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat hierboven gezegd werd, het kan de speler natuurlijk niks schelen hoeveel er voor hem betaald wordt. Wat ik soms wel heb, is dat mijn bod van 1.5mln wordt afgewezen, terwijl een AI bod van 500k wordt aanvaard.
Da's wel kut ja, IRL zou zijn club jouw bod accepteren, en de andere wellicht weigeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
I'm like, dude...
Dat kan je wel zien, of tenminste schatten, omdat er dan 4m + clauses bij komt te staanquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.
Leeds is 3e divisie Engeland. Waarschijnlijk was dat andere contract gewoon beter.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Da's wel kut ja, IRL zou zijn club jouw bod accepteren, en de andere wellicht weigeren.
Zelfde idee: Dado Prso, bij de start van het spel clubloos, kiest voor een Schotse 2e divisieclub i.p.v. mijn Leeds United...
Volgens mij kan je die clausule wel zien. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een bod gehad op de Guzman, dan staat er in het nieuwsbericht dat er 22.5mln wordt geboden, maar als je het bekijkt blijkt het 15mln plus 50% te zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.
Klopt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die clausule wel zien. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een bod gehad op de Guzman, dan staat er in het nieuwsbericht dat er 22.5mln wordt geboden, maar als je het bekijkt blijkt het 15mln plus 50% te zijn
Bij mij staat er dan altijd een sterretje, maar ik speel dan ook FM07quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in het transferschermpje staan bij boden met clausules ... + clausules
Klopt inderdaad ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij staat er dan altijd een sterretje, maar ik speel dan ook FM07
Echte toppers gaan natuurlijk liever naar Engeland of Spanje ofzo... net als in het echt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben jullie het ook zo vaak, dat spelers uit buitenland niet naar nederland willen komen pff
Heb ik ook al een paar keer gehad ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ook vervelend is bij FM07: als je bied op een speler waar niemand in is geinteresseerd, komen er na jouw bod ineens tientallen clubs om de hoek kijken die ook gaan bieden
Doe dat dan. Stel je DMF zeer verededigend in + korte mandekking en hard tackelen. Je backs laat je opkomen. Je buitenspelers moeten alleen maar meters maken dus DEF en ATT trainen. Je #10 moet je spelmaker maken en je twee spitsen instellen als targetmen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Crack_david het volgende:
Ik zie hier heel veel mensen die 4-4-2 met een ruit op het middenveld spelen. Ik speel echter niet met zo'n goede ploeg dat ik constant het spel kan dicteren en ik merk in de verdediging heel vaak dat als de tegenstander met een vlakke 4-4-2 speelt de centrale middenvelders zich er heel gemakkelijk door heen combineren.
hoe kan ik dat een beetje opvangen, want ik vind een ruit aanvallend wel heersen
Je schijnt dit te kunnen voorkomen door na het uitbrengen van een bod op die speler, hem gelijk van je shortlist af te halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ook vervelend is bij FM07: als je bied op een speler waar niemand in is geinteresseerd, komen er na jouw bod ineens tientallen clubs om de hoek kijken die ook gaan bieden
Hier ook al. Hij is nu trainer(t) bij AZ. Van Gaal zit bij Ajax.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja Willem is ontslagen bij Utrecht
Ga hem proberen als assistent hier heen te halen volgend seizoen, maar is ook al zo lastig, nooit wilt iemand komenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hier ook al. Hij is nu trainer(t) bij AZ. Van Gaal zit bij Ajax.
En Ronald Koeman bij Barcelona
Daarom moet je die speler ook gelijk van je shortlist halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Altidore, kost geen drol en scoort er lustig op los. Alleen in het 2e seizoen wel vaak kwijt aan interland wedstrijden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is een haalbare spits voor feyenoord tot 12 miljoen euro ofzo die echt veel scoort
Stancu scoort bij mij redelijk veel, althans voor z'n blessure op dit moment rijg ik de enige dikke verliespartij aan de andere, daar word ik niet blij van.... Chelsea heeft me ook een contract aangeboden met bedenktijd tot het einde van het seizoen, nou dat wordt afwachtenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is een haalbare spits voor feyenoord tot 12 miljoen euro ofzo die echt veel scoort
het probleem is dus dat de DMC zn werk wel probeert te doen, maar constant tegen over de 2 centrale middenvelders van de tegenstander komt. Doordat de amc en dmc op verschillende momenten opjagen is dat makkelijk weg te tikken. Aanvallend vind ik een ruit top, maar verdedigend mist er van allesquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe dat dan. Stel je DMF zeer verededigend in + korte mandekking en hard tackelen. Je backs laat je opkomen. Je buitenspelers moeten alleen maar meters maken dus DEF en ATT trainen. Je #10 moet je spelmaker maken en je twee spitsen instellen als targetmen.
Je kan eventueel ook je DMF spelmaker maken. Mits hij een beetje een pass in huis heeft en verstand heeft van positiespel.
Binnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:06 schreef Lyzio het volgende:
Momenteel in onderhandeling met Groningen over Nevland.
Wat is redelijk veel ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Stancu scoort bij mij redelijk veel, althans voor z'n blessure op dit moment rijg ik de enige dikke verliespartij aan de andere, daar word ik niet blij van.... Chelsea heeft me ook een contract aangeboden met bedenktijd tot het einde van het seizoen, nou dat wordt afwachten
Ook van de nummer 3 Mainz 05 gewonnen. Dit maal met 1-3. Ik sta nu 7e met nog 2 wedstrijden te gaan en het is mogelijk om 4e te worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Ordinair het volgende:
Net van de koploper Kaiserlautern gewonnen met 1-0!
nu in 38 wedstrijden 24 goals en 9 assists, de laatste 6 wedstrijden (dus na z'n blessure) geen enkele goal meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |