Jammer, Grax is een redelijke spits..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
In de categorie: wuzzefuck?
Ik krijg een speler van Sochaux aangboden met een marktwaarde van 4,3 miljoen euro. Ik bied 1,5 miljoen euro op de speler (Grax-spits). De volgende dag verneem ik dat meerdere clubs interesse hebben in de speler, maar zij bieden hoogstens 500,000 euro.
Wat doet die mafketel nou uiteindelijk? Hij vertrekt naar FC Schubbekutteveen voor 100,000 euro?
I'm like, dude...
De tweede betapatch is de laatste patch voor de officiele 8.0.1 patch. Er zitten dus wat meer foutjes in, maar de matchengine is stukken beter, waar het spel uitiendelijk om draait natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:41 schreef Happel het volgende:
Is die betapatch hier in het topic nu een tweede beta na de verschijning van de eerste officiële of is het gewoon de allereerste betapatch? Kan er namelijk niks over vinden op SI.
Je kan hem over 8.0.1 gooien ja, maar niet verder met je huidige spel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef VoreG het volgende:
Kan je die betapatch geowon over de 8.0.1 heengooien en verder gaan met je huidige spel?
Laat dan maar zittenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je kan hem over 8.0.1 gooien ja, maar niet verder met je huidige spel.
De speler maakt het niet uit hoeveel jij aan die club betaalt...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg een speler van Sochaux aangboden met een marktwaarde van 4,3 miljoen euro. Ik bied 1,5 miljoen euro op de speler (Grax-spits). De volgende dag verneem ik dat meerdere clubs interesse hebben in de speler, maar zij bieden hoogstens 500,000 euro.
Wat doet die mafketel nou uiteindelijk? Hij vertrekt naar FC Schubbekutteveen voor 100,000 euro?
I'm like, dude...
Wat hierboven gezegd werd, het kan de speler natuurlijk niks schelen hoeveel er voor hem betaald wordt. Wat ik soms wel heb, is dat mijn bod van 1.5mln wordt afgewezen, terwijl een AI bod van 500k wordt aanvaard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
I'm like, dude...
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat hierboven gezegd werd, het kan de speler natuurlijk niks schelen hoeveel er voor hem betaald wordt. Wat ik soms wel heb, is dat mijn bod van 1.5mln wordt afgewezen, terwijl een AI bod van 500k wordt aanvaard.
Da's wel kut ja, IRL zou zijn club jouw bod accepteren, en de andere wellicht weigeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Lyzio het volgende:
I'm like, dude...
Dat kan je wel zien, of tenminste schatten, omdat er dan 4m + clauses bij komt te staanquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.
Leeds is 3e divisie Engeland. Waarschijnlijk was dat andere contract gewoon beter.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Da's wel kut ja, IRL zou zijn club jouw bod accepteren, en de andere wellicht weigeren.
Zelfde idee: Dado Prso, bij de start van het spel clubloos, kiest voor een Schotse 2e divisieclub i.p.v. mijn Leeds United...
Volgens mij kan je die clausule wel zien. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een bod gehad op de Guzman, dan staat er in het nieuwsbericht dat er 22.5mln wordt geboden, maar als je het bekijkt blijkt het 15mln plus 50% te zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je best dat ze bijvoorbeeld nog een 50% clausule of andere clausules er neer zetten want dat kan je niet aan het bod zien.
Klopt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die clausule wel zien. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een bod gehad op de Guzman, dan staat er in het nieuwsbericht dat er 22.5mln wordt geboden, maar als je het bekijkt blijkt het 15mln plus 50% te zijn
Bij mij staat er dan altijd een sterretje, maar ik speel dan ook FM07quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in het transferschermpje staan bij boden met clausules ... + clausules
Klopt inderdaad ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij staat er dan altijd een sterretje, maar ik speel dan ook FM07
Echte toppers gaan natuurlijk liever naar Engeland of Spanje ofzo... net als in het echt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben jullie het ook zo vaak, dat spelers uit buitenland niet naar nederland willen komen pff
Heb ik ook al een paar keer gehad ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ook vervelend is bij FM07: als je bied op een speler waar niemand in is geinteresseerd, komen er na jouw bod ineens tientallen clubs om de hoek kijken die ook gaan bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |