Oudjes. But still going strong.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie weet er nog goede verdedigers?
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Starten jullie nooit eens stiekem opnieuw op?![]()
Welk jaar?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie weet er nog goede verdedigers?
Jesus Navas.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:24 schreef huijs het volgende:
zoek nog een rechter (aanvallende) middenvelder. moet Hleb op gaan volgen, het liefst volgend seizoen al ('09/'10). iemand een tip?
Coritiba, in 2007-2008 gekocht door Standard voor 1.7 miljoen. Database size is large.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Keirrison welke club ?
vind hem niet met database groot
1e seizoen, 2007-2008quote:
Heb nu die Kaludjerovic, 6 wedstrijden maar nog 0 goals.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Coritiba, in 2007-2008 gekocht door Standard voor 1.7 miljoen. Database size is large.
Agger is toch een verdediger?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Agger 2 wedstrijden 0 goals
Leuke tactiek! Lijkt me wel dat je buitenspelers op het middenveld vrij verdedigend zijn ingesteld. Want die driemansverdediging lijkt me broos als de slag op het middenveld verloren gaat...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foto-verslag van heb ik jou daar.
Nicolaj (?) Agger -> aanvaller/spits (waarschijnlijk broer van Daniel Agger, gezien zijn favoriete personeel)quote:
Ah. Wat kost ie en doet ie 't een beetje leuk?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nicolaj (?) Agger -> aanvaller/spits (waarschijnlijk broer van Daniel Agger, gezien zijn favoriete personeel)
Geen idee, heb 'm zelf niet gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah. Wat kost ie en doet ie 't een beetje leuk?
Was wel een optie ja maar PSV heeft zojuist zijn huurcontract verlengd, ik zal Jack Hobbs maar proberen te huren want ik zou hem toch echt graag aan m'n selectie toevoegen. Miles Addison heeft vorig seizoen verdedigend ook weinig vooruitgang geboekt, ik zal hem wat meer aan spelen toe laten komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
Mancienne geen optie mordradead?
Jammer, hij is echt een goede aankoop hier vind ik. Alleen pakt die veels te veel gele kaarten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:58 schreef mordradead het volgende:
Torres komt dus definitief niet, zelfde geldt voor Walcott. Waarschijnlijk komt Menda da Silva wel en heel misschien Jack Hobbs al heb ik daar weinig vertrouwen in.
Zojuist ook 20 miljoen geboden op Wijnaldum en 20 miljoen op Carrol, ik denk het niet... Kightly vertrekt waarschijnlijk wel voor 7 miljoen. Dan zijn er dus minder Engelsen dan Nederlanders in m'n selectie
Ik heb een keer m'n hele elftal daar gehad, was ook niet zo lastig als er maar 1 wedstrijd werd gespeeld in die weekquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef Lyzio het volgende:
Het vermelden waard, vind ik.
[ afbeelding ]
Ik had eens dat alleen de linker verdediger van een ander team was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef Lyzio het volgende:
Het vermelden waard, vind ik.
[ afbeelding ]
Spelercommunicatie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook de eerste wedstrijd van het seizoen gespeeld, uit 3-2 gewonnen van de Spurs, Carrol met 2 doelpunten Man van de wedstrijd geworden.
Kon je trouwens ook iemand een weekje vakantie geven oidIk meende dat dit mogelijk was maar ik kan het niet terugvinden.
Anders verlies je daarna even met 0-1 van Sparta.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik had eens dat alleen de linker verdediger van een ander team was.
Ik ben toch maar weer bij Ajax begonnen. JC Schaal met 1-0 gewonnen van PSV en daarna Defour aangetrokken. Wel klote is dat ik Delorge, Colin, Krohn Dehli en Luque niet kwijt raak.Dat zijn toch overbodige spelers in mijn team nu. CL kwalificatie moet ik tegen Sparta Praag. Thuis wedstrijd gewonnen met 4-0 dankzij 2 doelpunten van Huntelaar, 1 van Suarez en 1 van Defour.
Er is al wel geboden op Vermealen maar die raak ik liever nu nog niet kwijt.
[ afbeelding ]
Mijn huidige selectie.. Kennedy is mijn beste speler van dit moment volgens Spijkerman dus vandaar Gabri als vleugel verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |