Welke club ben je dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef VoreG het volgende:
4e geworden, CL voorrondes
en 25.5 miljoen, omdat ik 4e ben geworden. Dat zijn bedragen!
Geef nu spelers rust in de laatste wedstrijd van het seizoen om voor te bereieden op de FA Cup finale tegen Liverpool.
Leuk berichtje net:
Lucas Neill has been called up for the Australia under 23 squad to replace ...
Lucas Neill is 30 en de aanvoerder van het gewone Australié (en mijn team uiteraard
En de FA Cup is binnen
Ik ben een wondermaker, er wordt overal voor mij gezongen. Ah heerlijk virtueel succes.
I'm forever blowing bubbles!quote:
Alweer, met een prachtige kopbal!quote:
1-1 thuis, 0-0 uit, uitgeschakeld op uitdoelpuntenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:10 schreef Biels het volgende:
Valencia in de kwartfinale CL. Benieuwd of mijn Ajax dat ondertussen al kan trekken.
Je kiest ze wel uit hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:22 schreef Happel het volgende:
Ik heb nu echt een schijtploeg, werkelijk ongelooflijk.
Stonden al laatste in de competitie toen ik er begon. Inmiddels ook gedegradeerd en volgens mij komt er niks meer onder die competitie, dus is het gelijk het einde van mijn carriere daar.
[ afbeelding ]
Zelfs FM doet het dan nog beter dan ik met Eindhoven..quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:54 schreef Ordinair het volgende:
Er waren verdomme penalty's voor nodig om Eindhoven te verslaan in de beker.
En nu verlies ik ook nog eens van Excelsior, net nadat je AZ met 2-0 hebt ingemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zelfs FM doet het dan nog beter dan ik met Eindhoven..![]()
Ik krijg mn ploeg maar niet aan de praat.. mede dankzij de vele blessures die ik heb.. Mn volledige middenveld en aanval speel ik momenteel met spelers uit de reserves..
De enige ploeg die ik met 2 - 0 heb ingemaakt was een amateurclubje in de beker.. Verder gaat het bagger..quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En nu verlies ik ook nog eens van Excelsior, net nadat je AZ met 2-0 hebt ingemaakt.
Godverdomme. Volgende wedstrijd sta ik 1-0 achter tegen PSV kom ik 1-3 voor word het alsnog 4-3.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:59 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
De enige ploeg die ik met 2 - 0 heb ingemaakt was een amateurclubje in de beker.. Verder gaat het bagger..
Edit:
Het is een wonder.. Ik heb meer dan 2 keer gescoord in een wedstrijd en zowaar nog gewonnen ook..De 2de competitie overwinning van het seizoen..
![]()
Daarom moet je ook met Celta spelen. Gegarandeerde Angstgegner voor Valencia.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:46 schreef Biels het volgende:
[..]
1-1 thuis, 0-0 uit, uitgeschakeld op uitdoelpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |