quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
200 euro?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:53 schreef BoJo het volgende:
Gelukkig heb je zelf niks Lex. Niksan kopen?
Gijs!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
kreeg trouwens niet zoveel medelijden toen ik mijn opel op een paaltje kachelde ?
en hij leeft nog steeds!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja maar dat was een opel
![]()
Citroen is nog erger eigenlijk
Kolere, moet je daar elke keer naar toe lopen/fietsen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
en hij leeft nog steeds!
tenminste, als hij niet is gejat ofzoBeetje lastig je auto 5km van je huis parkeren
ja fietsenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere, moet je daar elke keer naar toe lopen/fietsen?
Die reed nog na afloopquote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
kreeg trouwens niet zoveel medelijden toen ik mijn opel op een paaltje kachelde ?
hehe ja, moet je wel gordel aandoen anders maakt het in die opel niet zovele uitquote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die reed nog na afloop
Belangrijkste is sowieso dat je heel uit je auto stapt, dat gaat bij jouw opeltje ook wat makkelijker dan dat citroen koekblik
true, true...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe ja, moet je wel gordel aandoen anders maakt het in die opel niet zovele uit
kom maar een paar duizend euro tekort voor die niva ondertussenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:54 schreef Fugie het volgende:
moeten we niet een giro openemen voor alexxx ?
Geen letsel, veul schade.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
Lex aanrijdsel gehad? Letsel? Schade?
Mja, best harde klap,ondanks dat ik schat dat ik maar20 ging.. Remmen deden niet zo gek veel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Harde klap geweest? En zo'n Visa is nogal snel stuk natuurlijk...
Paal komt hier niet binnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
En Paal, ga eens bij Lex z'n loket langs, hij verveelt zich.
Zuur, maar te verwachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja, best harde klap,ondanks dat ik schat dat ik maar20 ging.. Remmen deden niet zo gek veel.
Dat is helemaal kutquote:
Danwas ik haske dood geweest...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zuur, maar te verwachten. Kun je nagaan wat voor klap je krijgt als je 100+ rijdt
[..]
Dat is helemaal kutEn je kunt niet iets anders gaan doen ofzo?
* ook_gek gaat eind feb skiën. Deze keer Frankrijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej dwaas, wanneer ga jij skiën? Ik wil weerHet was fantastisch
![]()
Waar in Frankrijk? Die muur rot me niet, die B&Oquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek gaat eind feb skiën. Deze keer Frankrijk.
[ afbeelding ]
Betere foto van mijn muur
Ik was aan't werk, niet bepaald in de buurt van Leeuwardenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
En Paal, ga eens bij Lex z'n loket langs, hij verveelt zich.
Werk je niet ergens in die buurt dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik was aan't werk, niet bepaald in de buurt van Leeuwarden
Gezien ik ~50k km/jaar rij regelmatig nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werk je niet ergens in die buurt dan?
Huizen? De keren dat ik daar geweest ben reed er regelmatig leuk spul rond (diverse AM's o.a.).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:31 schreef Fugie het volgende:
boehoewoehoe, wie is dat dan ?
Levensgevaarlijk die gepeumpte peu's:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:35 schreef lipje het volgende:
Auto ontploft in Delft... en dit keer geen RR
val thorans ga ik heen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar in Frankrijk? Die muur rot me niet, die B&O
Aha. Vind je dat leuk ja? Al dat rijden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezien ik ~50k km/jaar rij regelmatig niet
Zit deze week grotendeels in Groningen, vrijdag richting Huizen - autogespot boys platrijden. En misschien het komende jaar wel wat meer op lokatie in Leeuwarden, maar dat zien we nog wel.
Welke heb je nu dan? De 6000? De 8000 heeft iedereen toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
val thorans ga ik heen.
En betreft de B&O ik ga sparen voor de beolab 8000
Dat boeit me echt niet zolang ik niet in een van de vele files sta. Radiootje aan en lekker door Nederland rijdenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aha. Vind je dat leuk ja? Al dat rijden?
Wat voor werk ben je nu van plan te gaan doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
Tweede keer dat ik een intakegesprek heb moeten verzetten.
Dat ze überhaupt nog met me willen afspreken!
Ze beweegt continu met d'r kop van links naar rechts en weer terug. Dát vond ik er irritant aanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is die reclame toch enorm kut waar dat wijf 100 verschillende koffies op noemt
Geen idee eigenlijk. Ik ben een beetje aan het rondneuzen. Ik heb er niet zo'n haast mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat voor werk ben je nu van plan te gaan doen?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk, die fijne file'squote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat boeit me echt niet zolang ik niet in een van de vele files sta. Radiootje aan en lekker door Nederland rijdenDaarbij wordt al mijn reistijd > 2 uur als werkuur gerekend, dus zo'n ramp is het nou ook weer niet.
PeuCuda of BaraRac?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
binnenkort komt er eindelijk een S60 D5 voor papa
Randstad valt doorgaans erg mee, zolang ik maar > 09:00 aanwezig hoef te zijn. Den Haag is nog goed te doen vanaf Leeuwarden, alleen Alphen is k*tquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:40 schreef Fugie het volgende:
int noorden doen ze niet echt aan files eh
heb nu de 4000 en de 6000. De 4000 staan op mijn slaapkamer. En ik wil in mijn huiskamer de 6000 en de 8000 hebben. Dat model van de 8000 vind ik zo extreem mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aha. Vind je dat leuk ja? Al dat rijden?
[..]
Welke heb je nu dan? De 6000? De 8000 heeft iedereen toch?![]()
Ik ga sparen voor m'n half jaartje Australie (of whatever er op m'n pad komt)
En je ziet die teef met der ogen links en rechts langs de camera kijken zodat ze niks vergeetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze beweegt continu met d'r kop van links naar rechts en weer terug. Dát vond ik er irritant aan.
100 eurosquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:44 schreef Bullebak het volgende:
Hier dan maar even, zonde om voor zo'n korte simpele vraag een topic te openen.
Iemand enig idee wat het kost om een nieuwe accu te laten inbouwen door de garage? (Mazda323 '95)
Zeker mooi, alleen vraag ik me af wanneer ze eens met nieuwe modellen komen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb nu de 4000 en de 6000. De 4000 staan op mijn slaapkamer. En ik wil in mijn huiskamer de 6000 en de 8000 hebben. Dat model van de 8000 vind ik zo extreem mooi
die zijn er al een tijdjequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeker mooi, alleen vraag ik me af wanneer ze eens met nieuwe modellen komen...
geldquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:44 schreef Bullebak het volgende:
Hier dan maar even, zonde om voor zo'n korte simpele vraag een topic te openen.
Iemand enig idee wat het kost om een nieuwe accu te laten inbouwen door de garage? (Mazda323 '95)
Die 3 is lelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die zijn er al een tijdje![]()
Beolab 3
[ afbeelding ]
En de opvolger van de beolab 5
[ afbeelding ]
beolab 9
in het echt ziet die beolab 3 vierkantjes er mooi uit.quote:
Bij dezequote:
Hoe zit het eigenlijk met jouw 'nieuwe' auto na het Avensis probleempje?quote:
ik rijd al een tijdje met een Golf 5 dieselquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw 'nieuwe' auto na het Avensis probleempje?
En nog steeds op zoek naar een MX?
http://link.marktplaats.nl/137735708 niet wat voor je dan? In de regio en prijs lijkt mee te vallen. Kleur moet je van houden (vind zelf deze kleur blauw niet zo mooiquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik rijd al een tijdje met een Golf 5 diesel
en nogsteeds opzoek naar een MX ja
Geen idee, hoe houd ik 500 topics bij?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Huh. Wat doet dat tagje achter mijn naam.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Huh. Wat doet dat tagje achter mijn naam.
Ik ben speciaal met krasvakanties opp vakantie geweest om hun naamquote:
Ontslag nemen of op je werk internetten ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geen idee, hoe houd ik 500 topics bij?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
Blijkbaar zit ik in dezelfde 'groep' als Dubbeldrank.
Het is een vriendin en je weet niet eens hoe oud ze precies is. Goede vriend ben jij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Heuy, weer een +/- 20jarige vriendin van me wie gaat trouwenZe kent hem al wel 2 maanden!
Jegaat teveel om met christenenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Heuy, weer een +/- 20jarige vriendin van me wie gaat trouwenZe kent hem al wel 2 maanden!
Ze is niet eens Christen, ze kent em pas 6 maandenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jegaat teveel om met christenen
Mn ouders vonden de Vitara van je vader btw niet eens zon heel gek idee Anne
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet eens Christen, ze kent em pas 6 maanden
Dus.......quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Te weinig ruimte... moet flink wat zut achterin kwijt kunnen als het ff kanquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef Paladijn het volgende:
Waarom trouwens geen cabrio lexxx? Bang voor een Molotov![]()
geen opmerkingen over de Golf 5?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/137735708 niet wat voor je dan? In de regio en prijs lijkt mee te vallen. Kleur moet je van houden (vind zelf deze kleur blauw niet zo mooi) en gezien de hoeveelheid interieur'tuning' is deze van een kale 40er/liefhebber geweest.
En de velgen verpats je aan Peu waarna je er betere onder zet
quote:
Een mustang...........quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[..]
Dus.......
Dan is http://www.youtube.com/watch?v=7e9wgshS0qI toch wat boeiender
Ik heb zelf verplicht in twee crappy voorloopauto's moeten rijden, dus wat voor hypocriet commentaar zou ik er op moeten geven?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen opmerkingen over de Golf 5?
ik kom hier te weinig denk ik![]()
het is niet eens een voorloop autoquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb zelf verplicht in twee crappy voorloopauto's moeten rijden, dus wat voor hypocriet commentaar zou ik er op moeten geven?
Schaam je.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is niet eens een voorloop auto
Ik mocht idd een ambu kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:48 schreef lipje het volgende:
kan je geen busje van de zaak lenen?
ik heb'm nog steeds niet gezienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef BoJo het volgende:
Ik zeg net pas voor het eerst dat koffie meisje reclame... echt fucking irritant inderdaad![]()
Vandaag op m'n werk zag ik hem weer, en heleboel collega's waren het ook met me eensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef BoJo het volgende:
Ik zeg net pas voor het eerst dat koffie meisje reclame... echt fucking irritant inderdaad![]()
Ik betwijfel of dat ding geschiedenis gaat schrijven. In elk geval niet zoals de Eend. Daarbij heeft het ding een 30PK motor van 650 (of 660, dat weet ik niet meer) cc. Dus het rendement is lager dan bij een Eend ! Hoewel, hij stookt zuiniger ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:35 schreef Dangel het volgende:
Opvolger van de 2cv, in mijn ogenDeze auto gaat geschiedenis schrijven...
Op moet vanmiddag mn cuore weer inleveren
wel een lief meisjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vandaag op m'n werk zag ik hem weer, en heleboel collega's waren het ook met me eens
in Berlikum?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:16 schreef Paladijn het volgende:
lexxx is vanmorgen bij Van Schaik geweest geloof ik
Dat is Rinsmaquote:
Stropdasmeisjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:49 schreef lipje het volgende:
er zijn ergere:
http://www.youtube.com/watch?v=T5lwtFB64SI&feature=related
ze ziet er wel leuk uit, maar ze mag van mij stoppen met zingenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Stropdasmeisje
Vind deze toch wat minder erg, hoewel het ook best slecht is
Afgelopen week nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:01 schreef Paladijn het volgende:
Bo: Heb je je kabelgootje nou al opgehangen?
Ja, waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:11 schreef lipje het volgende:
Kom jij morgen nog naar de nieuwjaarsparty?
ah dit betekend dus toch dat we gaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel
alleen wel die van de SCARB
Neequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:01 schreef Paladijn het volgende:
Bo: Heb je je kabelgootje nou al opgehangen?
Heb je ook zo'n houten stuur erin? Die zat in de 156 waar ik ooit in proef heb gereden met houten middenconsole.. echt iets voor mensen met slechte smaakquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen idee.......
Houten middenconsole is gister verruild voor een carbon exemplaar trouwens
* Alfisti heeft slechte smaakquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n houten stuur erin? Die zat in de 156 waar ik ooit in proef heb gereden met houten middenconsole.. echt iets voor mensen met slechte smaak
nopequote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:16 schreef Paladijn het volgende:
lexxx is vanmorgen bij Van Schaik geweest geloof ik
Die VOlvo bij RInsma was wel ERG grootquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is Rinsma
Van Schaik is een leaseschuivert, kreeg vanmorgen een smsje van lexxx of de R200 wat is. Toevallig staat er daar een te koop voor een redelijke prijs terwijl me bijstond dat er ook een saab 900 aangeboden werd
En de MX reed weer lekker, kwam zelfs nog wat brommerrijder/Vlads tegen na Bartlehiem.
De was vandaag! Van Citroën danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:11 schreef lipje het volgende:
Kom jij morgen nog naar de nieuwjaarsparty?
Wat is er mis met 'erg' groot?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die VOlvo bij RInsma was wel ERG groot
En ik dnek dat het die rover word ja
De maandelijkse lastenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'erg' groot?
Die Rover 214 (een met platte, vierkante neus neem ik aan? die zien er niet uit) is op zich een prima autootje, zolang je'm maar goed warm rijdt.
Euj, zelfs mensen van 65 durven zich niet te vertonen in die met de platte neusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef Alfisti het volgende:
Niet die RoverSjezus wat een saaie graftakke bak
Je bent toch nog geen 65?
Ja supersaai, superlelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef Alfisti het volgende:
Niet die RoverSjezus wat een saaie graftakke bak
Je bent toch nog geen 65?
Al zet je er een V12 van Ferrari motor en 26" spinners onder blijft het gewoon een kut hok.:Nquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja supersaai, superlelijkIk ken werkelijkwaar niemand die het GEEN kuthok vind... Nou ja, Paladijn misschien...
Maar daarom juist veel auto voor weiniggeld.... En je kent me, ik maar er zelf wel wat leuks van....
ook 2 BXen bekekn vandaag.. nou ja, wel meer, was bij een Citroen meeting, maar om te kopen... En het blijft ook een kut hokquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Al zet je er een V12 van Ferrari motor en 26" spinners onder blijft het gewoon een kut hok.:N
Dan zelfs nog liever een BX...........
jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef lipje het volgende:
Die Concerto/Rover past uitermate bij iemand die voorheen in Citroën Visa's reed
Klopt:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:42 schreef Fugie het volgende:
v126 en spinners is nou ook niet echt een goede combinatie eh
Ik heb gister serieus naar een Carisma gekekenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb nog een mitsubishi carisma in de aanbieding lex voor 3500
Dan wassie vast niet uit 2001quote:Op zondag 13 januari 2008 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb gister serieus naar een Carisma gekekenDie was eenstuk goedkoper btw
1997 geloof ikquote:
V16? :xquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1997 geloof ik
maar goed, een carisma is nog saaier dan een concerto
zit nu al te bedenken hoe ik hem aan mijn smaak aan moet passen... ik overweeg halfords plakletters
Dat kan ook natuurlijk.. Heb al een stcker voorhet achterraam togezegd gekregenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
V16? :x
Vraag gewoon aan Bo waar hij zijn stickers weg heeft en maak er iets fraais van
Supercars.netquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef M5 het volgende:
Carimsa? gewoon verbouwen tot een Evo VI maar dan met 1.4 onder de kap(of wel blokje er ook in mag liggen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je toch geld aan het weggooien bent mag je ook wel wat naar mij sturenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
jaquote:
sterkte!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
pics!quote:
Kan je nog op tijd voor taxi spelenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
Wel een groene, heb niet op lijntjes gelet. Heb geen fotos.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pics!
Toch niet een groene met rode lijntjes?
en ruitjesinterieur?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pics!
Toch niet een groene met rode lijntjes?
nu nog blauwe platen en een ster op de motorkap plakkenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee wat voor interieuer ook... wel notenhout op het dahsboard iig, dat weet ik nog
deze week ergens, ze bellen me nog.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Paladijn het volgende:
De coupe versie van de 200-serie is wel weer fraai. Maar zoals lip al zei, de sedan-versie past wel bij iemand die in een visa reed
Wanneer krijg je'm eigenlijk lexxx?
Harriequote:
hier nu ookquote:Op maandag 14 januari 2008 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zijn die straaljagers allemaal aan het doen?![]()
Het is al 2 dagen af en aan vliegen savonds in woensdrecht
kuren si nogal een algemeen iets ehquote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan iemand me hier helpen? Ik heb kuren met m'n wagen.
Nieuwe kopen. Interesse in een Visa met lichte schade?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nachtvluchten hier de komende tijd waren ivm training Afghanistan voor zover ik begreep. Hoorde ze net ook al overkomenquote:
Misschien moet je erop slaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Afgelopen donderdag heeft de garage de carterpan vervangen (lekte olie) en sindsdien heb ik last van gebonk en met gebonk dan heb ik het over stevig voelbare trillingen, er kleppert echt iets. Hij vertoont het wanneer ik 120km/u rij of bij sommige hobbels of bochten links of rechtsaf. Het lijkt rechtsvoor iets te zijn.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nieuwe kopen. Interesse in een Visa met lichte schade?
Laat hem eens bij een andere garage op de brug zetten en vraag ze er eens naar te kijken of ga meteen terug naar de garage waar je't hebt laten doen (dat zou ik meteen gedaan hebben).quote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag heeft de garage de carterpan vervangen (lekte olie) en sindsdien heb ik last van gebonk en met gebonk dan heb ik het over stevig voelbare trillingen, er kleppert echt iets. Hij vertoont het wanneer ik 120km/u rij of bij sommige hobbels of bochten links of rechtsaf. Het lijkt rechtsvoor iets te zijn.
Enig idee wat het kan zijn?
Op andere momenten hoor je helemaal niks. Het lijkt dus alsof er iets niet goed vast gezet is.
klinkt als een kapotte homokineetquote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag heeft de garage de carterpan vervangen (lekte olie) en sindsdien heb ik last van gebonk en met gebonk dan heb ik het over stevig voelbare trillingen, er kleppert echt iets. Hij vertoont het wanneer ik 120km/u rij of bij sommige hobbels of bochten links of rechtsaf. Het lijkt rechtsvoor iets te zijn.
Enig idee wat het kan zijn?
Op andere momenten hoor je helemaal niks. Het lijkt dus alsof er iets niet goed vast gezet is.
Als Harrie handig was geweest had ie zn ferraries zelf wel onderhoudenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat hem eens bij een andere garage op de brug zetten en vraag ze er eens naar te kijken of ga meteen terug naar de garage waar je't hebt laten doen (dat zou ik meteen gedaan hebben).
Wat voor auto is het eigenlijk, en is het een handige Harrie of een fatsoenlijke garage?
Fiat punto, het is bij een officiele Fiat dealer gedaan. Ik heb de auto sinds donderdag weer en kwam er dit weekend achter... Het irritante is dat hij net z'n grote beurt en APK keurig gehad heeft en daarna ook nog een vervanging van de carterpan..quote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat hem eens bij een andere garage op de brug zetten en vraag ze er eens naar te kijken of ga meteen terug naar de garage waar je't hebt laten doen (dat zou ik meteen gedaan hebben).
Wat voor auto is het eigenlijk, en is het een handige Harrie of een fatsoenlijke garage?
sloomchat...quote:
Nee alleen een brief voor je moeder.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:21 schreef lipje het volgende:
[..]
sloomchat...
en Sjoewe, had je in December nog veel werk mee naar huis genomen?
Een echte schipper bevaart ook de rode zeequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben dinges, dus geen sex.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee
Als Emiel dronken genoeg is stop k hem wel ene pot vaseline in zn handen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef 2cv het volgende:
Jarig zijn = sex hebben ? Ik verheug me nu al
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Emiel dronken genoeg is stop k hem wel ene pot vaseline in zn handen...
Die snappiknie ...quote:
Volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd. Dus, Tjab, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:52 schreef Tjabbo het volgende:
Vandaag was mijn dochter vier weken oud
Wat heb je nu in de garage staan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben op dit moment de trotse bezitter van 4 auto'sNet mn nieuwste aanwisnt opgehaald....
en van mij ook nog feli tjabs
Ik ben al heul lang niet meer bij Suuz geweestquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben op dit moment de trotse bezitter van 4 auto'sNet mn nieuwste aanwisnt opgehaald....
en van mij ook nog feli tjabs
In de garage thuis een blauwe visa en in de garage bij mn ouders een blauwe visa. vlakvoor de garage een rode visa met deuken, en daar weer voor een Citroën Concerto 214i, die ik vandaga op heb gehaald.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat heb je nu in de garage staan?
Je bedoelt Honda concerto?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de garage thuis een blauwe visa en in de garage bij mn ouders een blauwe visa. vlakvoor de garage een rode visa met deuken, en daar weer voor een Citroën Concerto 214i, die ik vandaga op heb gehaald.
Nee. Ik bedoel Rover 214i. Maar dat s een Honda COncerto in verkleedkleren. En als het goed is komt er een Citroën logo op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bedoelt Honda concerto?
Ik wil het Rover-logo hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel Rover 214i. Maar dat s een Honda COncerto in verkleedkleren. En als het goed is komt er een Citroën logo op.
Straks iig even naar de Halfords voor een plakletter "G"![]()
Paal, wat is HET roverforum?
Die blijft er ook opquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik wil het Rover-logo hebben
En pics!!!111 - forum is www.mg-r.nl/club/ was je al lid van geloof ik
Rover logo erop geplakt?quote:
Geen idee wat het waren aangezien ik er zelf niet bij was. Hij belde gisteravond, vandaag wezen kijken en gelijk meegenomen. M'n moeder heeft de bezichtiging etc. geregeld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rover logo erop geplakt?
Scheelt weer dat je'm zo snel kwijt bent, dit keer niet aan foute negers die met horloges wilden betalen?
Via http://www.mg-r.nl/ staat wel een linkje naar http://www.mg-r.nl/club/profile.php?mode=registerquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.mg-r.nl/club/registreren.html doet het niet
Je bent geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Via http://www.mg-r.nl/ staat wel een linkje naar http://www.mg-r.nl/club/profile.php?mode=register
Ze hebben nogal last gehad van spammers bij een goedkope host, dus gok dat de pagina daarom uitstaat.
Hmmm, slecht teken dat zelfs een sloperij'm niet wil hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Geen idee wat het waren aangezien ik er zelf niet bij was. Hij belde gisteravond, vandaag wezen kijken en gelijk meegenomen. M'n moeder heeft de bezichtiging etc. geregeld.![]()
Wel voor een spot prijsje verkocht maar ik wilde er echt van af. En ik had een sloperij gebelt eergisteren en die had helemaal geen interesse. Dus zag het somber in
Vergeet niet woonplaats en interesses in te vullen anders heb je kans dat ze je account spontaan verwijderen (ivm. de spammersquote:
Al lang en breed gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vergeet niet woonplaats en interesses in te vullen anders heb je kans dat ze je account spontaan verwijderen (ivm. de spammers)
nu nog leren parkerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit is m. [ [url=http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif]afbeelding ][/url]
Ik was m aan het overladen, en mn buren wonen er tcoh niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef lipje het volgende:
[..]
nu nog leren parkeren
Maar Feli
en ook voor Bojo
Zet Emiel eens aan het werkquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:06 schreef Dangel het volgende:
Was een hele goede visa ja...
Emiel moet eerst toestemmimg van zn vrouw krijgen om dat ding te kopenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Zet Emiel eens aan het werk[ afbeelding ]
quote:
kom je ook in het 156 striptopic? zitten weer geniale opmerkingen tussenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:36 schreef lipje het volgende:
[..]
kom je ook in het 156 striptopic? zitten weer geniale opmerkingen tussen
Inderdaad en dat is best jammer, soms is het best boeiend alleen dat constante geneuzel tussendoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:14 schreef lipje het volgende:
nee in chit chat.
in bijna elk topic wordt wel offtopic gegaan
daar moet je wel een beetje doorheen lezenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is best jammer, soms is het best boeiend alleen dat constante geneuzel tussendoor
Er is een lampje gaan branden.quote:
Grover rijdt heerlijk... En dat Citroën is zelfspotquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:39 schreef 2cv het volgende:
Alex ? Hoe rijdt dat roverding ? Enneh, toch Citrofiel omdat je het ding Citroën noemt ?Waarom die G trouwens ?
Ik zal zometeen trouwens even verder aan mijn 2cv camper.
mja iest meer dan datquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:43 schreef lipje het volgende:
certificaat verplicht aanwezig zijn en koffie leuten en oefeningen uit een boek nadoen?
ja man saai zo'n weekend op Fok....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef vlad het volgende:
Goddomme, was het maar weer maandagochtend 8 uur zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |