deze week ergens, ze bellen me nog.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Paladijn het volgende:
De coupe versie van de 200-serie is wel weer fraai. Maar zoals lip al zei, de sedan-versie past wel bij iemand die in een visa reed
Wanneer krijg je'm eigenlijk lexxx?
Harriequote:
hier nu ookquote:Op maandag 14 januari 2008 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zijn die straaljagers allemaal aan het doen?![]()
Het is al 2 dagen af en aan vliegen savonds in woensdrecht
kuren si nogal een algemeen iets ehquote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan iemand me hier helpen? Ik heb kuren met m'n wagen.
Nieuwe kopen. Interesse in een Visa met lichte schade?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nachtvluchten hier de komende tijd waren ivm training Afghanistan voor zover ik begreep. Hoorde ze net ook al overkomenquote:
Misschien moet je erop slaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Afgelopen donderdag heeft de garage de carterpan vervangen (lekte olie) en sindsdien heb ik last van gebonk en met gebonk dan heb ik het over stevig voelbare trillingen, er kleppert echt iets. Hij vertoont het wanneer ik 120km/u rij of bij sommige hobbels of bochten links of rechtsaf. Het lijkt rechtsvoor iets te zijn.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nieuwe kopen. Interesse in een Visa met lichte schade?
Laat hem eens bij een andere garage op de brug zetten en vraag ze er eens naar te kijken of ga meteen terug naar de garage waar je't hebt laten doen (dat zou ik meteen gedaan hebben).quote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag heeft de garage de carterpan vervangen (lekte olie) en sindsdien heb ik last van gebonk en met gebonk dan heb ik het over stevig voelbare trillingen, er kleppert echt iets. Hij vertoont het wanneer ik 120km/u rij of bij sommige hobbels of bochten links of rechtsaf. Het lijkt rechtsvoor iets te zijn.
Enig idee wat het kan zijn?
Op andere momenten hoor je helemaal niks. Het lijkt dus alsof er iets niet goed vast gezet is.
klinkt als een kapotte homokineetquote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag heeft de garage de carterpan vervangen (lekte olie) en sindsdien heb ik last van gebonk en met gebonk dan heb ik het over stevig voelbare trillingen, er kleppert echt iets. Hij vertoont het wanneer ik 120km/u rij of bij sommige hobbels of bochten links of rechtsaf. Het lijkt rechtsvoor iets te zijn.
Enig idee wat het kan zijn?
Op andere momenten hoor je helemaal niks. Het lijkt dus alsof er iets niet goed vast gezet is.
Als Harrie handig was geweest had ie zn ferraries zelf wel onderhoudenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat hem eens bij een andere garage op de brug zetten en vraag ze er eens naar te kijken of ga meteen terug naar de garage waar je't hebt laten doen (dat zou ik meteen gedaan hebben).
Wat voor auto is het eigenlijk, en is het een handige Harrie of een fatsoenlijke garage?
Fiat punto, het is bij een officiele Fiat dealer gedaan. Ik heb de auto sinds donderdag weer en kwam er dit weekend achter... Het irritante is dat hij net z'n grote beurt en APK keurig gehad heeft en daarna ook nog een vervanging van de carterpan..quote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat hem eens bij een andere garage op de brug zetten en vraag ze er eens naar te kijken of ga meteen terug naar de garage waar je't hebt laten doen (dat zou ik meteen gedaan hebben).
Wat voor auto is het eigenlijk, en is het een handige Harrie of een fatsoenlijke garage?
sloomchat...quote:
Nee alleen een brief voor je moeder.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:21 schreef lipje het volgende:
[..]
sloomchat...
en Sjoewe, had je in December nog veel werk mee naar huis genomen?
Een echte schipper bevaart ook de rode zeequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben dinges, dus geen sex.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee
Als Emiel dronken genoeg is stop k hem wel ene pot vaseline in zn handen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef 2cv het volgende:
Jarig zijn = sex hebben ? Ik verheug me nu al
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Emiel dronken genoeg is stop k hem wel ene pot vaseline in zn handen...
Die snappiknie ...quote:
Volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd. Dus, Tjab, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:52 schreef Tjabbo het volgende:
Vandaag was mijn dochter vier weken oud
Wat heb je nu in de garage staan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben op dit moment de trotse bezitter van 4 auto'sNet mn nieuwste aanwisnt opgehaald....
en van mij ook nog feli tjabs
Ik ben al heul lang niet meer bij Suuz geweestquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben op dit moment de trotse bezitter van 4 auto'sNet mn nieuwste aanwisnt opgehaald....
en van mij ook nog feli tjabs
In de garage thuis een blauwe visa en in de garage bij mn ouders een blauwe visa. vlakvoor de garage een rode visa met deuken, en daar weer voor een Citroën Concerto 214i, die ik vandaga op heb gehaald.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat heb je nu in de garage staan?
Je bedoelt Honda concerto?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de garage thuis een blauwe visa en in de garage bij mn ouders een blauwe visa. vlakvoor de garage een rode visa met deuken, en daar weer voor een Citroën Concerto 214i, die ik vandaga op heb gehaald.
Nee. Ik bedoel Rover 214i. Maar dat s een Honda COncerto in verkleedkleren. En als het goed is komt er een Citroën logo op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bedoelt Honda concerto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |