Supercars.netquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef M5 het volgende:
Carimsa? gewoon verbouwen tot een Evo VI maar dan met 1.4 onder de kap(of wel blokje er ook in mag liggen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je toch geld aan het weggooien bent mag je ook wel wat naar mij sturenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
jaquote:
sterkte!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
pics!quote:
Kan je nog op tijd voor taxi spelenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
Wel een groene, heb niet op lijntjes gelet. Heb geen fotos.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pics!
Toch niet een groene met rode lijntjes?
en ruitjesinterieur?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pics!
Toch niet een groene met rode lijntjes?
nu nog blauwe platen en een ster op de motorkap plakkenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee wat voor interieuer ook... wel notenhout op het dahsboard iig, dat weet ik nog
deze week ergens, ze bellen me nog.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Paladijn het volgende:
De coupe versie van de 200-serie is wel weer fraai. Maar zoals lip al zei, de sedan-versie past wel bij iemand die in een visa reed
Wanneer krijg je'm eigenlijk lexxx?
Harriequote:
hier nu ookquote:Op maandag 14 januari 2008 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zijn die straaljagers allemaal aan het doen?![]()
Het is al 2 dagen af en aan vliegen savonds in woensdrecht
kuren si nogal een algemeen iets ehquote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan iemand me hier helpen? Ik heb kuren met m'n wagen.
Nieuwe kopen. Interesse in een Visa met lichte schade?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nachtvluchten hier de komende tijd waren ivm training Afghanistan voor zover ik begreep. Hoorde ze net ook al overkomenquote:
Misschien moet je erop slaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Afgelopen donderdag heeft de garage de carterpan vervangen (lekte olie) en sindsdien heb ik last van gebonk en met gebonk dan heb ik het over stevig voelbare trillingen, er kleppert echt iets. Hij vertoont het wanneer ik 120km/u rij of bij sommige hobbels of bochten links of rechtsaf. Het lijkt rechtsvoor iets te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |