ik heb'm nog steeds niet gezienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef BoJo het volgende:
Ik zeg net pas voor het eerst dat koffie meisje reclame... echt fucking irritant inderdaad![]()
Vandaag op m'n werk zag ik hem weer, en heleboel collega's waren het ook met me eensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef BoJo het volgende:
Ik zeg net pas voor het eerst dat koffie meisje reclame... echt fucking irritant inderdaad![]()
Ik betwijfel of dat ding geschiedenis gaat schrijven. In elk geval niet zoals de Eend. Daarbij heeft het ding een 30PK motor van 650 (of 660, dat weet ik niet meer) cc. Dus het rendement is lager dan bij een Eend ! Hoewel, hij stookt zuiniger ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:35 schreef Dangel het volgende:
Opvolger van de 2cv, in mijn ogenDeze auto gaat geschiedenis schrijven...
Op moet vanmiddag mn cuore weer inleveren
wel een lief meisjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vandaag op m'n werk zag ik hem weer, en heleboel collega's waren het ook met me eens
in Berlikum?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:16 schreef Paladijn het volgende:
lexxx is vanmorgen bij Van Schaik geweest geloof ik
Dat is Rinsmaquote:
Stropdasmeisjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:49 schreef lipje het volgende:
er zijn ergere:
http://www.youtube.com/watch?v=T5lwtFB64SI&feature=related
ze ziet er wel leuk uit, maar ze mag van mij stoppen met zingenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Stropdasmeisje
Vind deze toch wat minder erg, hoewel het ook best slecht is
Afgelopen week nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:01 schreef Paladijn het volgende:
Bo: Heb je je kabelgootje nou al opgehangen?
Ja, waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:11 schreef lipje het volgende:
Kom jij morgen nog naar de nieuwjaarsparty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |