Jegaat teveel om met christenenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Heuy, weer een +/- 20jarige vriendin van me wie gaat trouwenZe kent hem al wel 2 maanden!
Ze is niet eens Christen, ze kent em pas 6 maandenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jegaat teveel om met christenen
Mn ouders vonden de Vitara van je vader btw niet eens zon heel gek idee Anne
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet eens Christen, ze kent em pas 6 maanden
Dus.......quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Heuy, weer een +/- 20jarige vriendin van me wie gaat trouwenZe kent hem al wel 2 maanden!
Te weinig ruimte... moet flink wat zut achterin kwijt kunnen als het ff kanquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef Paladijn het volgende:
Waarom trouwens geen cabrio lexxx? Bang voor een Molotov![]()
geen opmerkingen over de Golf 5?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/137735708 niet wat voor je dan? In de regio en prijs lijkt mee te vallen. Kleur moet je van houden (vind zelf deze kleur blauw niet zo mooi) en gezien de hoeveelheid interieur'tuning' is deze van een kale 40er/liefhebber geweest.
En de velgen verpats je aan Peu waarna je er betere onder zet
quote:
Een mustang...........quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[..]
Dus.......
Dan is http://www.youtube.com/watch?v=7e9wgshS0qI toch wat boeiender
Ik heb zelf verplicht in twee crappy voorloopauto's moeten rijden, dus wat voor hypocriet commentaar zou ik er op moeten geven?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen opmerkingen over de Golf 5?
ik kom hier te weinig denk ik![]()
het is niet eens een voorloop autoquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb zelf verplicht in twee crappy voorloopauto's moeten rijden, dus wat voor hypocriet commentaar zou ik er op moeten geven?
Schaam je.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is niet eens een voorloop auto
Ik mocht idd een ambu kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:48 schreef lipje het volgende:
kan je geen busje van de zaak lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |