Jegaat teveel om met christenenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Heuy, weer een +/- 20jarige vriendin van me wie gaat trouwenZe kent hem al wel 2 maanden!
Ze is niet eens Christen, ze kent em pas 6 maandenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jegaat teveel om met christenen
Mn ouders vonden de Vitara van je vader btw niet eens zon heel gek idee Anne
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet eens Christen, ze kent em pas 6 maanden
Dus.......quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Heuy, weer een +/- 20jarige vriendin van me wie gaat trouwenZe kent hem al wel 2 maanden!
Te weinig ruimte... moet flink wat zut achterin kwijt kunnen als het ff kanquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef Paladijn het volgende:
Waarom trouwens geen cabrio lexxx? Bang voor een Molotov![]()
geen opmerkingen over de Golf 5?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/137735708 niet wat voor je dan? In de regio en prijs lijkt mee te vallen. Kleur moet je van houden (vind zelf deze kleur blauw niet zo mooi) en gezien de hoeveelheid interieur'tuning' is deze van een kale 40er/liefhebber geweest.
En de velgen verpats je aan Peu waarna je er betere onder zet
quote:
Een mustang...........quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[..]
Dus.......
Dan is http://www.youtube.com/watch?v=7e9wgshS0qI toch wat boeiender
Ik heb zelf verplicht in twee crappy voorloopauto's moeten rijden, dus wat voor hypocriet commentaar zou ik er op moeten geven?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen opmerkingen over de Golf 5?
ik kom hier te weinig denk ik![]()
het is niet eens een voorloop autoquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb zelf verplicht in twee crappy voorloopauto's moeten rijden, dus wat voor hypocriet commentaar zou ik er op moeten geven?
Schaam je.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is niet eens een voorloop auto
Ik mocht idd een ambu kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:48 schreef lipje het volgende:
kan je geen busje van de zaak lenen?
ik heb'm nog steeds niet gezienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef BoJo het volgende:
Ik zeg net pas voor het eerst dat koffie meisje reclame... echt fucking irritant inderdaad![]()
Vandaag op m'n werk zag ik hem weer, en heleboel collega's waren het ook met me eensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef BoJo het volgende:
Ik zeg net pas voor het eerst dat koffie meisje reclame... echt fucking irritant inderdaad![]()
Ik betwijfel of dat ding geschiedenis gaat schrijven. In elk geval niet zoals de Eend. Daarbij heeft het ding een 30PK motor van 650 (of 660, dat weet ik niet meer) cc. Dus het rendement is lager dan bij een Eend ! Hoewel, hij stookt zuiniger ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:35 schreef Dangel het volgende:
Opvolger van de 2cv, in mijn ogenDeze auto gaat geschiedenis schrijven...
Op moet vanmiddag mn cuore weer inleveren
wel een lief meisjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vandaag op m'n werk zag ik hem weer, en heleboel collega's waren het ook met me eens
in Berlikum?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:16 schreef Paladijn het volgende:
lexxx is vanmorgen bij Van Schaik geweest geloof ik
Dat is Rinsmaquote:
Stropdasmeisjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:49 schreef lipje het volgende:
er zijn ergere:
http://www.youtube.com/watch?v=T5lwtFB64SI&feature=related
ze ziet er wel leuk uit, maar ze mag van mij stoppen met zingenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Stropdasmeisje
Vind deze toch wat minder erg, hoewel het ook best slecht is
Afgelopen week nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:01 schreef Paladijn het volgende:
Bo: Heb je je kabelgootje nou al opgehangen?
Ja, waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:11 schreef lipje het volgende:
Kom jij morgen nog naar de nieuwjaarsparty?
ah dit betekend dus toch dat we gaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel
alleen wel die van de SCARB
Neequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:01 schreef Paladijn het volgende:
Bo: Heb je je kabelgootje nou al opgehangen?
Heb je ook zo'n houten stuur erin? Die zat in de 156 waar ik ooit in proef heb gereden met houten middenconsole.. echt iets voor mensen met slechte smaakquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen idee.......
Houten middenconsole is gister verruild voor een carbon exemplaar trouwens
* Alfisti heeft slechte smaakquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n houten stuur erin? Die zat in de 156 waar ik ooit in proef heb gereden met houten middenconsole.. echt iets voor mensen met slechte smaak
nopequote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:16 schreef Paladijn het volgende:
lexxx is vanmorgen bij Van Schaik geweest geloof ik
Die VOlvo bij RInsma was wel ERG grootquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is Rinsma
Van Schaik is een leaseschuivert, kreeg vanmorgen een smsje van lexxx of de R200 wat is. Toevallig staat er daar een te koop voor een redelijke prijs terwijl me bijstond dat er ook een saab 900 aangeboden werd
En de MX reed weer lekker, kwam zelfs nog wat brommerrijder/Vlads tegen na Bartlehiem.
De was vandaag! Van Citroën danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:11 schreef lipje het volgende:
Kom jij morgen nog naar de nieuwjaarsparty?
Wat is er mis met 'erg' groot?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die VOlvo bij RInsma was wel ERG groot
En ik dnek dat het die rover word ja
De maandelijkse lastenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'erg' groot?
Die Rover 214 (een met platte, vierkante neus neem ik aan? die zien er niet uit) is op zich een prima autootje, zolang je'm maar goed warm rijdt.
Euj, zelfs mensen van 65 durven zich niet te vertonen in die met de platte neusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef Alfisti het volgende:
Niet die RoverSjezus wat een saaie graftakke bak
Je bent toch nog geen 65?
Ja supersaai, superlelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef Alfisti het volgende:
Niet die RoverSjezus wat een saaie graftakke bak
Je bent toch nog geen 65?
Al zet je er een V12 van Ferrari motor en 26" spinners onder blijft het gewoon een kut hok.:Nquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja supersaai, superlelijkIk ken werkelijkwaar niemand die het GEEN kuthok vind... Nou ja, Paladijn misschien...
Maar daarom juist veel auto voor weiniggeld.... En je kent me, ik maar er zelf wel wat leuks van....
ook 2 BXen bekekn vandaag.. nou ja, wel meer, was bij een Citroen meeting, maar om te kopen... En het blijft ook een kut hokquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Al zet je er een V12 van Ferrari motor en 26" spinners onder blijft het gewoon een kut hok.:N
Dan zelfs nog liever een BX...........
jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef lipje het volgende:
Die Concerto/Rover past uitermate bij iemand die voorheen in Citroën Visa's reed
Klopt:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:42 schreef Fugie het volgende:
v126 en spinners is nou ook niet echt een goede combinatie eh
Ik heb gister serieus naar een Carisma gekekenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb nog een mitsubishi carisma in de aanbieding lex voor 3500
Dan wassie vast niet uit 2001quote:Op zondag 13 januari 2008 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb gister serieus naar een Carisma gekekenDie was eenstuk goedkoper btw
1997 geloof ikquote:
V16? :xquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1997 geloof ik
maar goed, een carisma is nog saaier dan een concerto
zit nu al te bedenken hoe ik hem aan mijn smaak aan moet passen... ik overweeg halfords plakletters
Dat kan ook natuurlijk.. Heb al een stcker voorhet achterraam togezegd gekregenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
V16? :x
Vraag gewoon aan Bo waar hij zijn stickers weg heeft en maak er iets fraais van
Supercars.netquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef M5 het volgende:
Carimsa? gewoon verbouwen tot een Evo VI maar dan met 1.4 onder de kap(of wel blokje er ook in mag liggen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je toch geld aan het weggooien bent mag je ook wel wat naar mij sturenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
jaquote:
sterkte!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
pics!quote:
Kan je nog op tijd voor taxi spelenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef Dangel het volgende:
Rover gekocht.
Wel een groene, heb niet op lijntjes gelet. Heb geen fotos.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pics!
Toch niet een groene met rode lijntjes?
en ruitjesinterieur?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pics!
Toch niet een groene met rode lijntjes?
nu nog blauwe platen en een ster op de motorkap plakkenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee wat voor interieuer ook... wel notenhout op het dahsboard iig, dat weet ik nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |