kom maar een paar duizend euro tekort voor die niva ondertussenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:54 schreef Fugie het volgende:
moeten we niet een giro openemen voor alexxx ?
Geen letsel, veul schade.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
Lex aanrijdsel gehad? Letsel? Schade?
Mja, best harde klap,ondanks dat ik schat dat ik maar20 ging.. Remmen deden niet zo gek veel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Harde klap geweest? En zo'n Visa is nogal snel stuk natuurlijk...
Paal komt hier niet binnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
En Paal, ga eens bij Lex z'n loket langs, hij verveelt zich.
Zuur, maar te verwachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja, best harde klap,ondanks dat ik schat dat ik maar20 ging.. Remmen deden niet zo gek veel.
Dat is helemaal kutquote:
Danwas ik haske dood geweest...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zuur, maar te verwachten. Kun je nagaan wat voor klap je krijgt als je 100+ rijdt
[..]
Dat is helemaal kutEn je kunt niet iets anders gaan doen ofzo?
* ook_gek gaat eind feb skiën. Deze keer Frankrijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej dwaas, wanneer ga jij skiën? Ik wil weerHet was fantastisch
![]()
Waar in Frankrijk? Die muur rot me niet, die B&Oquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek gaat eind feb skiën. Deze keer Frankrijk.
[ afbeelding ]
Betere foto van mijn muur
Ik was aan't werk, niet bepaald in de buurt van Leeuwardenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
En Paal, ga eens bij Lex z'n loket langs, hij verveelt zich.
Werk je niet ergens in die buurt dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik was aan't werk, niet bepaald in de buurt van Leeuwarden
Gezien ik ~50k km/jaar rij regelmatig nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werk je niet ergens in die buurt dan?
Huizen? De keren dat ik daar geweest ben reed er regelmatig leuk spul rond (diverse AM's o.a.).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:31 schreef Fugie het volgende:
boehoewoehoe, wie is dat dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |