quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
200 euro?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:53 schreef BoJo het volgende:
Gelukkig heb je zelf niks Lex. Niksan kopen?
Gijs!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
kreeg trouwens niet zoveel medelijden toen ik mijn opel op een paaltje kachelde ?
en hij leeft nog steeds!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja maar dat was een opel
![]()
Citroen is nog erger eigenlijk
Kolere, moet je daar elke keer naar toe lopen/fietsen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
en hij leeft nog steeds!
tenminste, als hij niet is gejat ofzoBeetje lastig je auto 5km van je huis parkeren
ja fietsenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere, moet je daar elke keer naar toe lopen/fietsen?
Die reed nog na afloopquote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
kreeg trouwens niet zoveel medelijden toen ik mijn opel op een paaltje kachelde ?
hehe ja, moet je wel gordel aandoen anders maakt het in die opel niet zovele uitquote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die reed nog na afloop
Belangrijkste is sowieso dat je heel uit je auto stapt, dat gaat bij jouw opeltje ook wat makkelijker dan dat citroen koekblik
true, true...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe ja, moet je wel gordel aandoen anders maakt het in die opel niet zovele uit
kom maar een paar duizend euro tekort voor die niva ondertussenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:54 schreef Fugie het volgende:
moeten we niet een giro openemen voor alexxx ?
Geen letsel, veul schade.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
Lex aanrijdsel gehad? Letsel? Schade?
Mja, best harde klap,ondanks dat ik schat dat ik maar20 ging.. Remmen deden niet zo gek veel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Harde klap geweest? En zo'n Visa is nogal snel stuk natuurlijk...
Paal komt hier niet binnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
En Paal, ga eens bij Lex z'n loket langs, hij verveelt zich.
Zuur, maar te verwachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja, best harde klap,ondanks dat ik schat dat ik maar20 ging.. Remmen deden niet zo gek veel.
Dat is helemaal kutquote:
Danwas ik haske dood geweest...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zuur, maar te verwachten. Kun je nagaan wat voor klap je krijgt als je 100+ rijdt
[..]
Dat is helemaal kutEn je kunt niet iets anders gaan doen ofzo?
* ook_gek gaat eind feb skiën. Deze keer Frankrijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej dwaas, wanneer ga jij skiën? Ik wil weerHet was fantastisch
![]()
Waar in Frankrijk? Die muur rot me niet, die B&Oquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek gaat eind feb skiën. Deze keer Frankrijk.
[ afbeelding ]
Betere foto van mijn muur
Ik was aan't werk, niet bepaald in de buurt van Leeuwardenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
En Paal, ga eens bij Lex z'n loket langs, hij verveelt zich.
Werk je niet ergens in die buurt dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik was aan't werk, niet bepaald in de buurt van Leeuwarden
Gezien ik ~50k km/jaar rij regelmatig nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werk je niet ergens in die buurt dan?
Huizen? De keren dat ik daar geweest ben reed er regelmatig leuk spul rond (diverse AM's o.a.).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:31 schreef Fugie het volgende:
boehoewoehoe, wie is dat dan ?
Levensgevaarlijk die gepeumpte peu's:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:35 schreef lipje het volgende:
Auto ontploft in Delft... en dit keer geen RR
val thorans ga ik heen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar in Frankrijk? Die muur rot me niet, die B&O
Aha. Vind je dat leuk ja? Al dat rijden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezien ik ~50k km/jaar rij regelmatig niet
Zit deze week grotendeels in Groningen, vrijdag richting Huizen - autogespot boys platrijden. En misschien het komende jaar wel wat meer op lokatie in Leeuwarden, maar dat zien we nog wel.
Welke heb je nu dan? De 6000? De 8000 heeft iedereen toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
val thorans ga ik heen.
En betreft de B&O ik ga sparen voor de beolab 8000
Dat boeit me echt niet zolang ik niet in een van de vele files sta. Radiootje aan en lekker door Nederland rijdenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aha. Vind je dat leuk ja? Al dat rijden?
Wat voor werk ben je nu van plan te gaan doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
Tweede keer dat ik een intakegesprek heb moeten verzetten.
Dat ze überhaupt nog met me willen afspreken!
Ze beweegt continu met d'r kop van links naar rechts en weer terug. Dát vond ik er irritant aanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is die reclame toch enorm kut waar dat wijf 100 verschillende koffies op noemt
Geen idee eigenlijk. Ik ben een beetje aan het rondneuzen. Ik heb er niet zo'n haast mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat voor werk ben je nu van plan te gaan doen?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk, die fijne file'squote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat boeit me echt niet zolang ik niet in een van de vele files sta. Radiootje aan en lekker door Nederland rijdenDaarbij wordt al mijn reistijd > 2 uur als werkuur gerekend, dus zo'n ramp is het nou ook weer niet.
PeuCuda of BaraRac?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
binnenkort komt er eindelijk een S60 D5 voor papa
Randstad valt doorgaans erg mee, zolang ik maar > 09:00 aanwezig hoef te zijn. Den Haag is nog goed te doen vanaf Leeuwarden, alleen Alphen is k*tquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:40 schreef Fugie het volgende:
int noorden doen ze niet echt aan files eh
heb nu de 4000 en de 6000. De 4000 staan op mijn slaapkamer. En ik wil in mijn huiskamer de 6000 en de 8000 hebben. Dat model van de 8000 vind ik zo extreem mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aha. Vind je dat leuk ja? Al dat rijden?
[..]
Welke heb je nu dan? De 6000? De 8000 heeft iedereen toch?![]()
Ik ga sparen voor m'n half jaartje Australie (of whatever er op m'n pad komt)
En je ziet die teef met der ogen links en rechts langs de camera kijken zodat ze niks vergeetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze beweegt continu met d'r kop van links naar rechts en weer terug. Dát vond ik er irritant aan.
100 eurosquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:44 schreef Bullebak het volgende:
Hier dan maar even, zonde om voor zo'n korte simpele vraag een topic te openen.
Iemand enig idee wat het kost om een nieuwe accu te laten inbouwen door de garage? (Mazda323 '95)
Zeker mooi, alleen vraag ik me af wanneer ze eens met nieuwe modellen komen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb nu de 4000 en de 6000. De 4000 staan op mijn slaapkamer. En ik wil in mijn huiskamer de 6000 en de 8000 hebben. Dat model van de 8000 vind ik zo extreem mooi
die zijn er al een tijdjequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeker mooi, alleen vraag ik me af wanneer ze eens met nieuwe modellen komen...
geldquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:44 schreef Bullebak het volgende:
Hier dan maar even, zonde om voor zo'n korte simpele vraag een topic te openen.
Iemand enig idee wat het kost om een nieuwe accu te laten inbouwen door de garage? (Mazda323 '95)
Die 3 is lelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die zijn er al een tijdje![]()
Beolab 3
[ afbeelding ]
En de opvolger van de beolab 5
[ afbeelding ]
beolab 9
in het echt ziet die beolab 3 vierkantjes er mooi uit.quote:
Bij dezequote:
Hoe zit het eigenlijk met jouw 'nieuwe' auto na het Avensis probleempje?quote:
ik rijd al een tijdje met een Golf 5 dieselquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw 'nieuwe' auto na het Avensis probleempje?
En nog steeds op zoek naar een MX?
http://link.marktplaats.nl/137735708 niet wat voor je dan? In de regio en prijs lijkt mee te vallen. Kleur moet je van houden (vind zelf deze kleur blauw niet zo mooiquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik rijd al een tijdje met een Golf 5 diesel
en nogsteeds opzoek naar een MX ja
Geen idee, hoe houd ik 500 topics bij?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Huh. Wat doet dat tagje achter mijn naam.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Huh. Wat doet dat tagje achter mijn naam.
Ik ben speciaal met krasvakanties opp vakantie geweest om hun naamquote:
Ontslag nemen of op je werk internetten ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geen idee, hoe houd ik 500 topics bij?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
Blijkbaar zit ik in dezelfde 'groep' als Dubbeldrank.
Het is een vriendin en je weet niet eens hoe oud ze precies is. Goede vriend ben jij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Heuy, weer een +/- 20jarige vriendin van me wie gaat trouwenZe kent hem al wel 2 maanden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |