quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
200 euro?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:53 schreef BoJo het volgende:
Gelukkig heb je zelf niks Lex. Niksan kopen?
Gijs!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
kreeg trouwens niet zoveel medelijden toen ik mijn opel op een paaltje kachelde ?
en hij leeft nog steeds!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja maar dat was een opel
![]()
Citroen is nog erger eigenlijk
Kolere, moet je daar elke keer naar toe lopen/fietsen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
en hij leeft nog steeds!
tenminste, als hij niet is gejat ofzoBeetje lastig je auto 5km van je huis parkeren
ja fietsenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere, moet je daar elke keer naar toe lopen/fietsen?
Die reed nog na afloopquote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
kreeg trouwens niet zoveel medelijden toen ik mijn opel op een paaltje kachelde ?
hehe ja, moet je wel gordel aandoen anders maakt het in die opel niet zovele uitquote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die reed nog na afloop
Belangrijkste is sowieso dat je heel uit je auto stapt, dat gaat bij jouw opeltje ook wat makkelijker dan dat citroen koekblik
true, true...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe ja, moet je wel gordel aandoen anders maakt het in die opel niet zovele uit
kom maar een paar duizend euro tekort voor die niva ondertussenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:54 schreef Fugie het volgende:
moeten we niet een giro openemen voor alexxx ?
Geen letsel, veul schade.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
Lex aanrijdsel gehad? Letsel? Schade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |