quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Ja dat klopt......quote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, dat kan natuurlijk..maar dan ondertussen WEL naarUB40
-concerten gaan, tja, dan wordt 't me nèt iets te veel
Ik schaam me er ook helemaal niet voor om bij Neil Young eenquote:Op maandag 31 december 2007 13:24 schreef Jane het volgende:
Kate Bush
Eén van de weinge vrouwen waar ik eenbij gebruik.
erg goed iddquote:Op maandag 31 december 2007 13:24 schreef Jane het volgende:
Kate Bush
Eén van de weinge vrouwen waar ik eenbij gebruik.
Tja, je begrijpt evenveel van de teksten..quote:Op maandag 31 december 2007 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
al is Blof natuurlijk ook niet echt een dialectbandje....
Het verbaasd me wel hoor, want hoe lang ken je haar nu al ??quote:Op maandag 31 december 2007 13:15 schreef peaceman het volgende:
U ziet het... ik heb nog veel werk te doen![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het verbaasd me wel hoor, want hoe lang ken je haar nu al ??![]()
![]()
Ik heb nog altijd een eigen smaakquote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het verbaast me wel hoor, want hoe lang ken je haar nu al ??![]()
![]()
Het leek net wel of de oorlog aanstaande is zo drukquote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef Fred_B het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Zometeen nog even boodschappen doen, ik zal wel niet de enige zijn...
Geen muzikale smaak is ook smaakquote:Op maandag 31 december 2007 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een eigen smaak![]()
'Is bagger' nog wel!quote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef Happel het volgende:
Oh, jawel hoor. Kan niet zonder muziek leven. Het meeste in deze lijst is echter bagger.
STERKTE!!quote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef Fred_B het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Zometeen nog even boodschappen doen, ik zal wel niet de enige zijn...
Mij van een beperkte smaak beschuldigen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
'Is bagger' nog wel!
De top 2000 is idd niet zo heel geschikt voor mensen met een beperkte smaak.
Ze wachten niet tot je dood bent?quote:Op maandag 31 december 2007 13:29 schreef MadMaster het volgende:
En dit wordt gedraaid op mijn begrafenis...
[ afbeelding ]
En daar ging een goed slok sap verloren . . .quote:
Een drummer met een plectrumquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze wachten niet tot je dood bent?
quote:
doei koffiequote:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En daar ging een goed slok sap verloren . . .![]()
![]()
Hmmm, wat mij betreft nog net niet...quote:Op maandag 31 december 2007 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hier begon 't aftakelen van U2..
quote:U2 One 1992 8
U2 With or without you 1987 48
U2 Sunday bloody sunday 1985 65
U2 I still haven't found what I'm looking for 1987 73
Ja, Larry Mullen is de drummer, en die werd genoemd als gever. Kan goed dat hij bij concerten ook af en toe gitaar speelt, maar die kans acht ik niet groot.quote:
quote:Lekker onbezorgd meezingend met alle liedjes van U2. Dan overkomt mij een U2 gevoel, wat nooit meer is weggegaan. U2 kwam naar Nederland, naar de Amsterdam RAI. Bono verliest zijn stem die avond en als goedmaker krijg ik een nieuwe kaart toegestuurd voor het concert in de Ahoy. Mijn neven Robert en Harry gaan ook, maar dan een andere avond. Ik mag niet alleen van mijn moeder. Wanneer ik een andere kaart kan krijgen mag ik mee. Ik zet mijn naam op Teletekst en ja hoor...iemand wil zijn kaart ruilen met mij.
Ik moet de kaart ruilen op het treinstation bij Ahoy. In mijn eentje, vlak voor aanvang ga ik naar het station. Zoekend naar die man, die mij kan helpen. Na vele mannen te hebben aangeklampt, kwam ik hem tegen. Mijn neven waren reeds in de Ahoy. In een hoge adreline-toestand verliet ik het station en liep richting de Ahoy waar U2 aan het inspelen was ''Where the streets have no name''.
De tranen biggelden over mijn wangen. Onbeschrijfelijk. Nu nog mijn neven zien te vinden tussen de tienduizenden mensen. Ik liep en liep als een kip zonder kop, niet wetende waar ik heen moest. Totdat Robert mijn naam riep en mijn hand vast pakte. Trok me mee naar de ''arena''. De portier wist meteen dat ik het verloren nichtje was. We mochten snel doorlopen.
Helemaal mee naar voren op de nek van Harry heb ik één van de mooiste avonden van mijn leven beleefd!! Iedere keer als ik dit nummer hoor, krijg ik weer die adrenaline-kick van toen. Geweldig. Dit gevoel kan niemand mij ooit af pakken. Ook dit jaar weer in de Amsterdam Arena, was het zo fantastisch. U2 en lieve neven: bedankt !
Werkelijk? Bij welk nummer was dat?quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Jane het volgende:
Btw, ik luister pas weer sinds 12.00 uur, maar er is zeker niks meer gezegd over het feit dat ze vannacht een compleet verkeerd nummer hebben gedraaid en daardoor ook een (het goede) nummer hebben overgeslagen?
quote:
Nee ik las al dat 't jou t/m Achtung baby goed kon bekoren..maar ik vond The Joshua Tree al minder dan The Unforgettable Fire en Rattle & Hum vind ik, met uitzondering van 't slotnummer, behoorlijk slecht eigenlijk.quote:Op maandag 31 december 2007 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, wat mij betreft nog net niet...
Larry op gitaar, no way...quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Larry Mullen is de drummer, en die werd genoemd als gever. Kan goed dat hij bij concerten ook af en toe gitaar speelt, maar die kans acht ik niet groot.
I want you van Costello....ze draaiden die van Dylanquote:Op maandag 31 december 2007 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij welk nummer was dat?
Ze draaiden 'I Want You' van Bob Dylan (die al geweest was) i.p.v. die van Elvis Costello.quote:Op maandag 31 december 2007 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij welk nummer was dat?
Het zou niet best zijn als we allemaal hetzelfde goed zouden vinden (op een flink aantal platen na die gewoon niemand goed mag vinden)...quote:Op maandag 31 december 2007 13:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee ik las al dat 't jou t/m Achtung baby goed kon bekoren..maar ik vond The Joshua Tree al minder dan The Unforgettable Fire en Rattle & Hum vind ik, met uitzondering van 't slotnummer, behoorlijk slecht eigenlijk.
toch doorgestoken kaart dus, die hele top 2000quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze draaiden 'I Want You' van Bob Dylan (die al geweest was) i.p.v. die van Elvis Costello.
Schande!quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze draaiden 'I Want You' van Bob Dylan (die al geweest was) i.p.v. die van Elvis Costello.
Blunder van jewelstequote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Norrage het volgende:
I want you van Costello....ze draaiden die van Dylan![]()
Ouch.. alhoewel het allebei supernummers zijn is die van Costello toch wel iets mooierquote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
I want you van Costello....ze draaiden die van Dylan
Echt waar?quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Net toen ik naar bed ging. Zie je, ik kan die gasten ook geen moment alleen laten...quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd, zijn m'n cd's te snel uitverkocht en m'n concertjes te drukquote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als we allemaal hetzelfde goed zouden vinden (op een flink aantal platen na die gewoon niemand goed mag vinden)...
Hey Stranger!quote:Op maandag 31 december 2007 13:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ouch.. alhoewel het allebei supernummers zijn is die van Costello toch wel iets mooier
Dit nummer is ongeveer het enige nummer van Acda en de Munnik die ik niet zo mooi vind trouwens
I.p.v. Queen wat mij betreft....quote:Op maandag 31 december 2007 13:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Dan hebben ze gewoon een fantastisch nummer overgeslagenVoor straf moeten ze hem vanavond na Queen draaien
quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Roi het volgende:
Waar haalt die presentator dat trouwens vandaan, dat hij als 12 jarige het podium op mocht ?? Op de site staat dit verhaal?!
[..]
Hoi Jane!quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Norrage het volgende:
Geweldig nummer!samen met Angie de beste van de Stones bij uitstek!
NOG HARDER?quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef ThunderChild het volgende:
KUNNEN JULLIE IETS HARDER PRATEN ?? RADIO STAAT EEN BEETJE HARD HIER . . .
Ik heb ze 1 keer gezien en het was toch geweldig.quote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Ook met de Stones heb ik niks, heb ze nog nooit live willen aanschouwen...
ik heb net als vorig jaar niet het idee dat we het heel vaak eens zijn...wat vind je van de stones beter dan???quote:
Dat dusquote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef Stranger het volgende:
En toch denk ik aan Tour of Duty bij dit nummer, als 10-jarig jochie een te toffe serie
Mij viel het wel opquote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie lezen de songteksten niet eens......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sympathy for the devil, You can't always get what you want om er 2 te noemen....quote:Op maandag 31 december 2007 13:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik heb net als vorig jaar niet het idee dat we het heel vaak eens zijn...wat vind je van de stones beter dan???
nee tot 4 uur vannacht geen woord... wel een mail... ik zal hem even plakken.....quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Jane het volgende:
Btw, ik luister pas weer sinds 12.00 uur, maar er is zeker niks meer gezegd over het feit dat ze vannacht een compleet verkeerd nummer hebben gedraaid en daardoor ook een (het goede) nummer hebben overgeslagen?
Ah, Acda & de Munnik.Ik vind dit lekker wel mooi!
![]()
daar heb ik verder geen antwoord op gekregen.....quote:Goedennacht
Zo net zou Elvis Colstello gedraaid worden met I want you. En we
krijgen Bob Dylan te horen met I want you?
Krijgen we de goede versie ook nog??
groet
--------------
Goedenacht,
Bedankt voor je mailtje. Het was een fout die er tijdens de
voorbereidingen is ingeslopen. We merkten de fout helaas te laat op.
Excuses
Met groet, Radio 2 Top 2000
---------
Nogmaals goedennacht,
Misschien netjes om er een opmerking over te maken tijdens de
uitzending dat het perongeluk fout is gegaan..
Er zijn meerderen met mij die het ook erg raar hebben gevonden.
Groeten
quote:
Maar vooral Gimme Shelter en Under My Thumbquote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sympathy for the devil, You can't always get what you want om er 2 te noemen....
Ik vind (vooral de oudere) Stones geweldig (zei de Beatlesfanquote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Ook met de Stones heb ik niks, heb ze nog nooit live willen aanschouwen...
Ik vind when the music's over eigenlijk nog beterquote:
Dat mag hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Jane het volgende:
Ah, Acda & de Munnik.Ik vind dit lekker wel mooi!
![]()
Helaas zullen ze hem niet helemaal draaienquote:
Sympathy for the devil, geniale tekst...maar het nummer kan me niet bekoren...You cant always get what you want is wel aardigquote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sympathy for the devil, You can't always get what you want om er 2 te noemen....
Blijven mailen.... als je nog antwoord wilt...quote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee tot 4 uur vannacht geen woord... wel een mail... ik zal hem even plakken.....
[..]
daar heb ik verder geen antwoord op gekregen.....
Zag het staan, gaf het niet veel aandacht. Jullie vrouwmensjes willen nog wel eens dubieus vreemd uit de hoek komen . . .quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You can't always get what you want is echt zo een boutnummerquote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met People Are Strange...
Street Fighting Manquote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
You can't always get what you want is echt zo een boutnummerSympathy is wel vet
En Paint it Black ook
Ik vind het eigenlijk zo kinderachtig dat ze niks zeiden. Oké, foutje, kan gebeuren. Maar zeg het dan ook gewoon.quote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee tot 4 uur vannacht geen woord... wel een mail... ik zal hem even plakken.....
[..]
daar heb ik verder geen antwoord op gekregen.....
Dat is gewoon een leugenquote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
You can't always get what you want is echt zo een boutnummer![]()
vind ik ook..quote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zo kinderachtig dat ze niks zeiden. Oké, foutje, kan gebeuren. Maar zeg het dan ook gewoon.
Idd...quote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Vandaag de dag zou je naar de Doors kunnen, ik vrees dat de taferelen met Led Zeppelin dan in veelvoud overtroffen zouden worden...
haha, nou ik zat laatst nog met Jim Morisson in de nachttrein. Tenminste hij leek er wel verdacht veel op. Dus het kan nogquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Vandaag de dag zou je naar de Doors kunnen, ik vrees dat de taferelen met Led Zeppelin dan in veelvoud overtroffen zouden worden...
die vergelijking is niet te makenquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Da's toch gewoon kinderachtig?quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Wexy het volgende:
[..]
vind ik ook..
Maar ach ja.. Radio 2 he...... die zullen niet toegeven... net als dat ze niet toegeven hoe Katie zo hoog in de lijst komt.
Ja maar daar noem je dan wel een nog erger nummer jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is gewoon een leugen![]()
![]()
Het is een beter nummer dan Yellow Submarine
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Lowquote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan de beste van The Doors niet kiezen..vind ze bijna allemaal kut
Behalve Touch Me misschien
quote:Op maandag 31 december 2007 13:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zag het staan, gaf het niet veel aandacht. Jullie vrouwmensjes willen nog wel eens dubieus vreemd uit de hoek komen . . .![]()
o so truequote:
Zou best wel eens kunnen jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Daar ben ik ook wel blij omquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Low
Godzijdank!!!
quote:Katie Melua If you were a sailboat
Fleetwood Mac Go your own way
Rowwen Hèze Limburg ('t is een kwestie van geduld)
Bløf Aan de kust
Haha ik ben met jullie allebei lowquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Low
Godzijdank!!!
Bluf moet het zijn..quote:
Ik kan idd makkelijk even douchen, zie ik.quote:
Dat én nummers van de laatste 10 jaar, heb ik de indruk wel eens..quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
I'm Still Alive....quote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daar ben ik ook wel blij om
Anders zou ik waarschijnlijk ook 51e worden..
Ik vind Bløf ook tof hoorquote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
Nah meer tegen Blof. Ik vindt dit trouwens wel een goed nummer van ze.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Your musical compatibility rating with Peace_man is:quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef peaceman het volgende:
Your musical compatibility rating with snarenplukker is:
Medium
nix mis meequote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Norrage het volgende:
Fleetwood Mac is straks wel leuk toch?????
Ik doe niet mee aan het zielige achter elkaar aanloop gedrag op fok wat Bløf betreft, sorryquote:
Fantastisch nummerquote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Norrage het volgende:
ja word er een beetje moe van...zeker op dit forum....als ik met mijn vrienden luister kunnen we allemaal echt die Nederlandse nummers waarderen!! (Behalve Rood)quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat én nummers van de laatste 10 jaar, heb ik de indruk wel eens..
Ik heb niks tegen nederlandse muziek, naar heb niks met bluf. ik hou wel van Shaffy, Boudewijn de Groot, De Dijk etc. En vannacht op bed hoorde ik Vluchten Kan Niet Meer Van Halsema en Arean, die vind ik zo mooiquote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
HEILIGSCHENNIS !!!quote:
Dan moet je wel een goede smaak hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with Peace_man is:
Super
Nee hoor, ik heb genoten van Acda & de Munnik net, en ook de nummers van De Dijk en Hazes het vorige uur.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Top Artists Overall (see more)quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een goede smaak hebben
Die is wel oké, ja. Niet mijn favo Fleetwood Mac, maar wel goed.quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Norrage het volgende:
Jullie zijn dan ook net een paar uitzonderingen...dan is het een combinatie van nieuwe en nederlandse nummers...alles uit deze eeuw is gewoon bij voorbaat slecht geloof ikquote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoten van Acda & de Munnik net, en ook de nummers van De Dijk en Hazes het vorige uur.
Dan snap je toch wel dat ze niet Limburg hadden moeten kiezen als beste nummer, maar toch echt Eiland in de regen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is lid van de fanclub van Rowwen Hèze...
je kan ook TE VER gaan he!!quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Ja dat vond ik ook onbegrijpelijk... blijkbaar is de rest wél beter...quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Top Artists Overall (see more)
Generated: 30 Dec 2007
1 Jan Smit
Ik ben juist helemaal niet tegen Nederlandse nummers hoor. Maar met bepaalde bandjes/artiesten heb ik veel moeite. Zoals dit.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Your musical compatibility rating with Peace_man is:quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef peaceman het volgende:
Your musical compatibility rating with snarenplukker is:
Medium
Tja, het is dat lijfstraffen zijn afgeschaft . . .quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga voor de Heilige Anthonius, maar dit is gewoon chauvinistischer voor die Limbo's...quote:Op maandag 31 december 2007 13:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan snap je toch wel dat ze niet Limburg hadden moeten kiezen als beste nummer, maar toch echt Eiland in de regen.
die indruk wordt inderdaad wel eens gewekt inderdaad, terwijl dat natuurlijk grote onzin is.quote:Op maandag 31 december 2007 13:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook net een paar uitzonderingen...dan is het een combinatie van nieuwe en nederlandse nummers...alles uit deze eeuw is gewoon bij voorbaat slecht geloof iken als het dan ook nog eens Nederlands is......
Dat zou wel eens kunnen jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook net een paar uitzonderingen...dan is het een combinatie van nieuwe en nederlandse nummers...alles uit deze eeuw is gewoon bij voorbaat slecht geloof iken als het dan ook nog eens Nederlands is......
Dat bedoel ik, de reden om lid van de fanclub te worden.quote:
Samen zingen van 'Time To Say Goodbye', één van de hoogst genoteerden in de 'alle 13 dood' lijst...quote:
Omdat het een echt radio 2 nummer is.quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Happel het volgende:
En weer maar drie goede nummers in het volgende uur.
Wie kan mij bijvoorbeeld uitleggen, waarom Blof & Counting Crows zo hoog staat? Begrijp dat niet, maar zal wel aan mij liggen.
Ik wel, een Nederlands bandje met wazige teksten zoekt z'n gelijke in het buitenland.quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Happel het volgende:
Wie kan mij bijvoorbeeld uitleggen, waarom Blof & Counting Crows zo hoog staat? Begrijp dat niet, maar zal wel aan mij liggen.
ja laat ze lekker in die lijst blijven in plaats van hier!!quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen zingen van 'Time To Say Goodbye', één van de hoogst genoteerden in de 'alle 13 dood' lijst...
Tot laterquote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
wij moeten gaanmisschien tot later!!
Aan jou zal het niet liggen.blijkbaar heeft de Bløf Fanclub massal lijstjes ingestuurdquote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Happel het volgende:
Nee hoor, dat is onzin. Alleen staat 3/4 van de Nederlandstalige nrs veel te hoog.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Hehequote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's goed voor de Radio 2 street-credibility
Ik vind deze versie beter klinken dan hun beide solo versies . . .quote:Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef MadMaster het volgende:
Samen zingen van 'Time To Say Goodbye', één van de hoogst genoteerden in de 'alle 13 dood' lijst...
doeggiesquote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
wij moeten gaanmisschien tot later!!
Wat tof dat je die tof vindt!quote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef Stranger het volgende:
95 Alphaville - Forever young (1984) 131(mijn begrafenisnummer)
quote:Op maandag 31 december 2007 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind deze versie beter klinken dan hun beide solo versies . . .![]()
Maar ja, ik heb ook een zwak voor dit soort muziek
jazzpolitie vond ik zozo, maar 'Recht Uit Het Hart' van voorganger Splitsing mag echt wel in de lijstquote:Op maandag 31 december 2007 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin. Alleen staat 3/4 van de Nederlandstalige nrs veel te hoog.
Ik draai genoeg Nederlandstalige muziek. Bijv. Stef Bos is prachtig, maar niemand komt verder dan Is dit nu later en Papa. Dat is pas triest!
Jazzpolitie is al helemaal onbekend....
fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik moet er helaas vandoorDenk niet dat ik nog op fok kom vandaag dus ik wens iedereen al vast een fijne jaarwisseling en nog veel plezier met de top2000
![]()
Wind en Zeilen ook, alleen al voor de opbouw van dat nummer...quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jazzpolitie vond ik zozo, maar 'Recht Uit Het Hart' van voorganger Splitsing mag echt wel in de lijst
Doei...quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik moet er helaas vandoorDenk niet dat ik nog op fok kom vandaag dus ik wens iedereen al vast een fijne jaarwisseling en nog veel plezier met de top2000
![]()
Idem!quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
Van Jazzpolitie ken ik alleen Liefdesliedjes maar die vind ik echt geweldigquote:Op maandag 31 december 2007 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin. Alleen staat 3/4 van de Nederlandstalige nrs veel te hoog.
Ik draai genoeg Nederlandstalige muziek. Bijv. Stef Bos is prachtig, maar niemand komt verder dan Is dit nu later en Papa. Dat is pas triest!
Jazzpolitie is al helemaal onbekend....
toedels en zelfde!quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
Alvast een gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Ik kan hier echt niet tegen hoor, die tekstquote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Norrage het volgende:
En ook Blof en Counting Crows is dit uur echt erg goed hoor!!!!!
quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
das ook de enige die ik ken geloof ik....quote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Van Jazzpolitie ken ik alleen Liefdesliedjes maar die vind ik echt geweldig
Het laatste nummer uit 2007 in de lijst..quote:Op maandag 31 december 2007 14:03 schreef Roi het volgende:
Die titel alleen al, If you were a sailboat !![]()
!
quote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan hier echt niet tegen hoor, die tekst
Ze heeft flessen vol tequila en flessen vol gin
en dan neem ik mijn gitaar mee en mijn gouden ring
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling
en bovendien zijn er limousines
en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
Mijn schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat
Ik neem Spanje als besluit en laat mijn schepen achter
Ik ga er stiekem tussen uit
Een vluchtweg naar een nieuw begin
En dat alles in een stem van 'oh ik ben zo gevoeling en poetisch!'
Ze Zijn Terug is ook van hun, met Hitler toespraak er in verwerkt...quote:Op maandag 31 december 2007 14:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
das ook de enige die ik ken geloof ik....
Ah, hij staat op YouTube..misschien iets voor tijdens Katiequote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jazzpolitie vond ik zozo, maar 'Recht Uit Het Hart' van voorganger Splitsing mag echt wel in de lijst
Ga je Sing Starren?quote:Op maandag 31 december 2007 14:06 schreef Stranger het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen die nu weg gaat.
Ik ga zelf ook ergens tijdens dit uur weg. Moet nog wat dingen regelen voor vanavond. (sing star wegbrengen naar de plek waar ik oud en nieuw ga regelen, borrelen bij de mensen die me ook hebben uitgenodigd)
Ik zing wel weer uit volle borst mee met de top 10 vanavond, dus zal nog wel even aan jullie denken
jij ookquote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
Dat is inderdaad vrij triest. Dan doet Katie Melua het nog beterquote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn gejat
Ze zijn terug maar niet terug geschoten ofzo???quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze Zijn Terug is ook van hun, met Hitler toespraak er in verwerkt...
tekst is echt verschrikkelijk...maar als je daar niet op let wel heel mooiquote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn gejat
quote:Op maandag 31 december 2007 14:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ze zijn terug maar niet terug geschoten ofzo???
nee, da's Over de Muur van Klein orkestquote:Op maandag 31 december 2007 14:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ze zijn terug maar niet terug geschoten ofzo???
Huh, en jij was 2e...????quote:Op maandag 31 december 2007 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, da's Over de Muur van Klein orkest
Ah, nevermindquote:Op maandag 31 december 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Geschoten = gefloten...
Die ja...
Zo'n teks verpest het voor mijquote:Op maandag 31 december 2007 14:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
tekst is echt verschrikkelijk...maar als je daar niet op let wel heel mooi
oke gefloten mag ookquote:Op maandag 31 december 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Geschoten = gefloten...
Die ja...
jammer dat ze pot is.quote:
Zet er volgende keer een smiley bij...quote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
"worden niet teruggefloten, ook niet neergeschoten"
quote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jammer dat ze pot is.
ik heb dit werkelijk nog nooit eerder gehoord.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
De mooiste Dylan nummers worden gezonden door anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |