quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Ja dat klopt......quote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, dat kan natuurlijk..maar dan ondertussen WEL naarUB40
-concerten gaan, tja, dan wordt 't me nèt iets te veel
Ik schaam me er ook helemaal niet voor om bij Neil Young eenquote:Op maandag 31 december 2007 13:24 schreef Jane het volgende:
Kate Bush
Eén van de weinge vrouwen waar ik eenbij gebruik.
erg goed iddquote:Op maandag 31 december 2007 13:24 schreef Jane het volgende:
Kate Bush
Eén van de weinge vrouwen waar ik eenbij gebruik.
Tja, je begrijpt evenveel van de teksten..quote:Op maandag 31 december 2007 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
al is Blof natuurlijk ook niet echt een dialectbandje....
Het verbaasd me wel hoor, want hoe lang ken je haar nu al ??quote:Op maandag 31 december 2007 13:15 schreef peaceman het volgende:
U ziet het... ik heb nog veel werk te doen![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het verbaasd me wel hoor, want hoe lang ken je haar nu al ??![]()
![]()
Ik heb nog altijd een eigen smaakquote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het verbaast me wel hoor, want hoe lang ken je haar nu al ??![]()
![]()
Het leek net wel of de oorlog aanstaande is zo drukquote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef Fred_B het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Zometeen nog even boodschappen doen, ik zal wel niet de enige zijn...
Geen muzikale smaak is ook smaakquote:Op maandag 31 december 2007 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een eigen smaak![]()
'Is bagger' nog wel!quote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef Happel het volgende:
Oh, jawel hoor. Kan niet zonder muziek leven. Het meeste in deze lijst is echter bagger.
STERKTE!!quote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef Fred_B het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Zometeen nog even boodschappen doen, ik zal wel niet de enige zijn...
Mij van een beperkte smaak beschuldigen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
'Is bagger' nog wel!
De top 2000 is idd niet zo heel geschikt voor mensen met een beperkte smaak.
Ze wachten niet tot je dood bent?quote:Op maandag 31 december 2007 13:29 schreef MadMaster het volgende:
En dit wordt gedraaid op mijn begrafenis...
[ afbeelding ]
En daar ging een goed slok sap verloren . . .quote:
Een drummer met een plectrumquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze wachten niet tot je dood bent?
quote:
doei koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |