Wat tof dat je die tof vindt!quote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef Stranger het volgende:
95 Alphaville - Forever young (1984) 131(mijn begrafenisnummer)
quote:Op maandag 31 december 2007 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind deze versie beter klinken dan hun beide solo versies . . .![]()
Maar ja, ik heb ook een zwak voor dit soort muziek
jazzpolitie vond ik zozo, maar 'Recht Uit Het Hart' van voorganger Splitsing mag echt wel in de lijstquote:Op maandag 31 december 2007 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin. Alleen staat 3/4 van de Nederlandstalige nrs veel te hoog.
Ik draai genoeg Nederlandstalige muziek. Bijv. Stef Bos is prachtig, maar niemand komt verder dan Is dit nu later en Papa. Dat is pas triest!
Jazzpolitie is al helemaal onbekend....
fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik moet er helaas vandoorDenk niet dat ik nog op fok kom vandaag dus ik wens iedereen al vast een fijne jaarwisseling en nog veel plezier met de top2000
![]()
Wind en Zeilen ook, alleen al voor de opbouw van dat nummer...quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jazzpolitie vond ik zozo, maar 'Recht Uit Het Hart' van voorganger Splitsing mag echt wel in de lijst
Doei...quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik moet er helaas vandoorDenk niet dat ik nog op fok kom vandaag dus ik wens iedereen al vast een fijne jaarwisseling en nog veel plezier met de top2000
![]()
Idem!quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
Van Jazzpolitie ken ik alleen Liefdesliedjes maar die vind ik echt geweldigquote:Op maandag 31 december 2007 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin. Alleen staat 3/4 van de Nederlandstalige nrs veel te hoog.
Ik draai genoeg Nederlandstalige muziek. Bijv. Stef Bos is prachtig, maar niemand komt verder dan Is dit nu later en Papa. Dat is pas triest!
Jazzpolitie is al helemaal onbekend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |