ik heb net als vorig jaar niet het idee dat we het heel vaak eens zijn...wat vind je van de stones beter dan???quote:
Dat dusquote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef Stranger het volgende:
En toch denk ik aan Tour of Duty bij dit nummer, als 10-jarig jochie een te toffe serie
Mij viel het wel opquote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie lezen de songteksten niet eens......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sympathy for the devil, You can't always get what you want om er 2 te noemen....quote:Op maandag 31 december 2007 13:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik heb net als vorig jaar niet het idee dat we het heel vaak eens zijn...wat vind je van de stones beter dan???
nee tot 4 uur vannacht geen woord... wel een mail... ik zal hem even plakken.....quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Jane het volgende:
Btw, ik luister pas weer sinds 12.00 uur, maar er is zeker niks meer gezegd over het feit dat ze vannacht een compleet verkeerd nummer hebben gedraaid en daardoor ook een (het goede) nummer hebben overgeslagen?
Ah, Acda & de Munnik.Ik vind dit lekker wel mooi!
![]()
daar heb ik verder geen antwoord op gekregen.....quote:Goedennacht
Zo net zou Elvis Colstello gedraaid worden met I want you. En we
krijgen Bob Dylan te horen met I want you?
Krijgen we de goede versie ook nog??
groet
--------------
Goedenacht,
Bedankt voor je mailtje. Het was een fout die er tijdens de
voorbereidingen is ingeslopen. We merkten de fout helaas te laat op.
Excuses
Met groet, Radio 2 Top 2000
---------
Nogmaals goedennacht,
Misschien netjes om er een opmerking over te maken tijdens de
uitzending dat het perongeluk fout is gegaan..
Er zijn meerderen met mij die het ook erg raar hebben gevonden.
Groeten
quote:
Maar vooral Gimme Shelter en Under My Thumbquote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sympathy for the devil, You can't always get what you want om er 2 te noemen....
Ik vind (vooral de oudere) Stones geweldig (zei de Beatlesfanquote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Ook met de Stones heb ik niks, heb ze nog nooit live willen aanschouwen...
Ik vind when the music's over eigenlijk nog beterquote:
Dat mag hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Jane het volgende:
Ah, Acda & de Munnik.Ik vind dit lekker wel mooi!
![]()
Helaas zullen ze hem niet helemaal draaienquote:
Sympathy for the devil, geniale tekst...maar het nummer kan me niet bekoren...You cant always get what you want is wel aardigquote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sympathy for the devil, You can't always get what you want om er 2 te noemen....
Blijven mailen.... als je nog antwoord wilt...quote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee tot 4 uur vannacht geen woord... wel een mail... ik zal hem even plakken.....
[..]
daar heb ik verder geen antwoord op gekregen.....
Zag het staan, gaf het niet veel aandacht. Jullie vrouwmensjes willen nog wel eens dubieus vreemd uit de hoek komen . . .quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You can't always get what you want is echt zo een boutnummerquote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met People Are Strange...
Street Fighting Manquote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
You can't always get what you want is echt zo een boutnummerSympathy is wel vet
En Paint it Black ook
Ik vind het eigenlijk zo kinderachtig dat ze niks zeiden. Oké, foutje, kan gebeuren. Maar zeg het dan ook gewoon.quote:Op maandag 31 december 2007 13:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee tot 4 uur vannacht geen woord... wel een mail... ik zal hem even plakken.....
[..]
daar heb ik verder geen antwoord op gekregen.....
Dat is gewoon een leugenquote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
You can't always get what you want is echt zo een boutnummer![]()
vind ik ook..quote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zo kinderachtig dat ze niks zeiden. Oké, foutje, kan gebeuren. Maar zeg het dan ook gewoon.
Idd...quote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Vandaag de dag zou je naar de Doors kunnen, ik vrees dat de taferelen met Led Zeppelin dan in veelvoud overtroffen zouden worden...
haha, nou ik zat laatst nog met Jim Morisson in de nachttrein. Tenminste hij leek er wel verdacht veel op. Dus het kan nogquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Vandaag de dag zou je naar de Doors kunnen, ik vrees dat de taferelen met Led Zeppelin dan in veelvoud overtroffen zouden worden...
die vergelijking is niet te makenquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Da's toch gewoon kinderachtig?quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Wexy het volgende:
[..]
vind ik ook..
Maar ach ja.. Radio 2 he...... die zullen niet toegeven... net als dat ze niet toegeven hoe Katie zo hoog in de lijst komt.
Ja maar daar noem je dan wel een nog erger nummer jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is gewoon een leugen![]()
![]()
Het is een beter nummer dan Yellow Submarine
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Lowquote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan de beste van The Doors niet kiezen..vind ze bijna allemaal kut
Behalve Touch Me misschien
quote:Op maandag 31 december 2007 13:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zag het staan, gaf het niet veel aandacht. Jullie vrouwmensjes willen nog wel eens dubieus vreemd uit de hoek komen . . .![]()
o so truequote:
Zou best wel eens kunnen jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Stel, ik zeg 'stel':
Daar ben ik ook wel blij omquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Low
Godzijdank!!!
quote:Katie Melua If you were a sailboat
Fleetwood Mac Go your own way
Rowwen Hèze Limburg ('t is een kwestie van geduld)
Bløf Aan de kust
Haha ik ben met jullie allebei lowquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with snarenplukker is: Very Low
Godzijdank!!!
Bluf moet het zijn..quote:
Ik kan idd makkelijk even douchen, zie ik.quote:
Dat én nummers van de laatste 10 jaar, heb ik de indruk wel eens..quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
I'm Still Alive....quote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daar ben ik ook wel blij om
Anders zou ik waarschijnlijk ook 51e worden..
Ik vind Bløf ook tof hoorquote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
ZIjn jullie gewoon uit principe tegen Nederlandse nummers???Vind dat best wel triest...Ik kan ze echt wel waarderen hoor..... ook dit nummer!
Nah meer tegen Blof. Ik vindt dit trouwens wel een goed nummer van ze.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Your musical compatibility rating with Peace_man is:quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef peaceman het volgende:
Your musical compatibility rating with snarenplukker is:
Medium
nix mis meequote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Norrage het volgende:
Fleetwood Mac is straks wel leuk toch?????
Ik doe niet mee aan het zielige achter elkaar aanloop gedrag op fok wat Bløf betreft, sorryquote:
Fantastisch nummerquote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Norrage het volgende:
ja word er een beetje moe van...zeker op dit forum....als ik met mijn vrienden luister kunnen we allemaal echt die Nederlandse nummers waarderen!! (Behalve Rood)quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat én nummers van de laatste 10 jaar, heb ik de indruk wel eens..
Ik heb niks tegen nederlandse muziek, naar heb niks met bluf. ik hou wel van Shaffy, Boudewijn de Groot, De Dijk etc. En vannacht op bed hoorde ik Vluchten Kan Niet Meer Van Halsema en Arean, die vind ik zo mooiquote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
HEILIGSCHENNIS !!!quote:
Dan moet je wel een goede smaak hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with Peace_man is:
Super
Nee hoor, ik heb genoten van Acda & de Munnik net, en ook de nummers van De Dijk en Hazes het vorige uur.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Top Artists Overall (see more)quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een goede smaak hebben
Die is wel oké, ja. Niet mijn favo Fleetwood Mac, maar wel goed.quote:Op maandag 31 december 2007 13:51 schreef Norrage het volgende:
Jullie zijn dan ook net een paar uitzonderingen...dan is het een combinatie van nieuwe en nederlandse nummers...alles uit deze eeuw is gewoon bij voorbaat slecht geloof ikquote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoten van Acda & de Munnik net, en ook de nummers van De Dijk en Hazes het vorige uur.
Dan snap je toch wel dat ze niet Limburg hadden moeten kiezen als beste nummer, maar toch echt Eiland in de regen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is lid van de fanclub van Rowwen Hèze...
je kan ook TE VER gaan he!!quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is lid van de fanclub van Rowwen Hèze...
Ja dat vond ik ook onbegrijpelijk... blijkbaar is de rest wél beter...quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Top Artists Overall (see more)
Generated: 30 Dec 2007
1 Jan Smit
Ik ben juist helemaal niet tegen Nederlandse nummers hoor. Maar met bepaalde bandjes/artiesten heb ik veel moeite. Zoals dit.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Your musical compatibility rating with Peace_man is:quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef peaceman het volgende:
Your musical compatibility rating with snarenplukker is:
Medium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |