quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
en dit slaat op???quote:Op maandag 31 december 2007 01:22 schreef MadMaster het volgende:
Aan de rand van Mokum:
Aan de rand van Mokum, aan de Middenweg,
stond een stadion zo sfeervol, het is gesloopt en dat is pech...
Nu in de Arena veel bobo's weinig sfeer,
het vuurwerk is verdwenen 'k heb heimwee naar de Meer...
Maar de echte fans die blijven die houden zich niet tam...
Het zijn de Ajax diehards
het zijn de bhooooooys
Uit AMSTERDAM
AJAX
UIT AMSTERDAM (etc.)
Mijn tekst die regelmatig door het stadion schalt...
O ja ?? Damn, wist ik niet eens . . .quote:Op maandag 31 december 2007 01:22 schreef borisz het volgende:
van de mamma's en de pappa's leeft er nog maar 1
Betwijfel ik, die man heeft zoveel geschreven...quote:Op maandag 31 december 2007 01:23 schreef FritsFlits het volgende:
Enige nummer 1 hit voor Lennaert Nijgh ook denk?
hoe sterk is de eenzame fietser.......... heerlijkquote:Op maandag 31 december 2007 01:23 schreef Dylanesque het volgende:
Toch is Jimmi beter straks
maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman..
quote:Op maandag 31 december 2007 01:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoe sterk is de eenzame fietser.......... heerlijk
denk dat er ook wel een paar andere nummer 1s bij zijn iddquote:Op maandag 31 december 2007 01:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Betwijfel ik, die man heeft zoveel geschreven...
'Land van Maas en Waal' is Boudjes enige nummer 1 hit. Rob de Nijs enige nummer 1 hit is 'Banger Hart', maar niet geschreven door Lennaert. Volgens mij heeft de rest waarvoor Lennaert wat heeft geschreven ook geen nummer 1 positite weten te halen.quote:Op maandag 31 december 2007 01:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Betwijfel ik, die man heeft zoveel geschreven...
quote:
oke dan snap ik hem/.. gelukkigquote:Op maandag 31 december 2007 01:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zingen op de melodie van Maas en Waal...
Tegenwoordig niet meer toch?quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef qonmann het volgende:
Nederlandstalige plaat en nummer één zijn zeldzaam, vppr zover ik weet
Ik zoek het na oud en nieuw wel ff opquote:Op maandag 31 december 2007 01:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
'Land van Maas en Waal' is Boudjes enige nummer 1 hit. Rob de Nijs enige nummer 1 hit is 'Banger Hart', maar niet geschreven door Lennaert. Volgens mij heeft de rest waarvoor Lennaert wat heeft geschreven ook geen nummer 1 positite weten te halen.
Hoeveel wil je er horen?quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef qonmann het volgende:
Dat nummer waarbij jan Smit zijn oma stalkt stond uit niets op nummer 1.quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef qonmann het volgende:
Helaas, het lukt nietquote:
Marcoquote:
We zitten al in de nacht.quote:Op maandag 31 december 2007 01:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Nu ik het hoor ken ik dit weer. De titel zei me niks.
Mooi hoor zo 's avonds laat
Frans Bauer.quote:Op maandag 31 december 2007 01:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
Marco
Jeroen van der boom
jan smit
hoe heet die kwal
frans de bosbouer
euhm weet ik veel wie allemaal meer
guus meeuwis
ja de bosbouerquote:
ok ..maar toch over een periode van 50 jaar is dat niet veel ..quote:Op maandag 31 december 2007 01:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er horen?
Zijn er tientallen...
Sttt geen heiligenschennis!!!!!quote:Op maandag 31 december 2007 01:32 schreef qonmann het volgende:
Door André van Duin in een nieuw jasje gestoken .
Kopspijkers had ook een parodie waarin het graaigedrag van de politici aan de kaak gesteld wordt.quote:Op maandag 31 december 2007 01:32 schreef qonmann het volgende:
Door André van Duin in een nieuw jasje gestoken .
de dwarsliggers slapen inmiddels alquote:Op maandag 31 december 2007 01:33 schreef MadMaster het volgende:
Wat zijn we het hier ineens eens...
istie nep?quote:Op maandag 31 december 2007 01:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij fop je niet met een nep-foto van Sinead...
Als die man komt te overlijden, ga ik een enorme bos rozen op z'n graf leggen...quote:Op maandag 31 december 2007 01:32 schreef -skippybal- het volgende:
Dat optreden van 'm laatst op Ned1![]()
Heb ik gemist, was het zo hopeloos ??quote:Op maandag 31 december 2007 01:32 schreef -skippybal- het volgende:
Dat optreden van 'm laatst op Ned1![]()
![]()
Ik ga met je meequote:Op maandag 31 december 2007 01:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als die man komt te overlijden, ga ik een enorme bos rozen op z'n graf leggen...
Hij kon in ieder geval zijn tekst vaak niet vinden.quote:Op maandag 31 december 2007 01:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik gemist, was het zo hopeloos ??![]()
Het zag eruit alsof 'ie tien spuiten had gekregen om die paar minuutjes vol te houdenquote:Op maandag 31 december 2007 01:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik gemist, was het zo hopeloos ??![]()
What the fuck, die man moet een monument krijgen naast die van Hazes, maar dan wel zo dat dat ding van Hazes niet meer terug te vinden is...quote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij kon in ieder geval zijn tekst vaak niet vinden.
Ik dacht al, ik herken die kop ergens van . . .quote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef MadMaster het volgende:
In ieder geval geen foto van Sinead, dit was Demi Moore als GI Jane...
[ afbeelding ]
Jij weet niet veel van Ramses, he?quote:Op maandag 31 december 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
Het zag eruit alsof 'ie tien spuiten had gekregen om die paar minuutjes vol te houden
Zo zonde vind ik dat toch . . .quote:Op maandag 31 december 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
Het zag eruit alsof 'ie tien spuiten had gekregen om die paar minuutjes vol te houden![]()
geef die vent n break johquote:Op maandag 31 december 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het zag eruit alsof 'ie tien spuiten had gekregen om die paar minuutjes vol te houden
Ennnn, ze kan nog steeds goed optreden. Dit jaar op Sziget gezien, en dat was voor mij als anti-SC ook leuk.quote:Op maandag 31 december 2007 01:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan is deze de echte Sinead:
[ afbeelding ]
Als 2 druppels waterquote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ieder geval geen foto van Sinead, dit was Demi Moore als GI Jane...
[ afbeelding ]
Maar goed, Demi Moore had zo'n kapsel een tijdje geleden.quote:Op maandag 31 december 2007 01:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik herken die kop ergens van . . .![]()
Yup, en t boek gelezenquote:Op maandag 31 december 2007 01:39 schreef ThunderChild het volgende:
En dan nu the White Rabbit, het lijfleid van mij en een maat van me![]()
Iemand toevallig Fear and loathing in Las Vegas gezien ??
Het boek ken ik niet, alleen de filmquote:
Niet helemaal mee eens hoor.. Als je mensen een plezier doet door ze in staat te stellen je te zien optreden vind ik het mooi dat je blijft optreden, ook al is het voor jezelf steeds moeilijker aan het wordenquote:Op maandag 31 december 2007 01:39 schreef -skippybal- het volgende:
Boeiend, wat 'ie heeft en al niet heeft bereikt. Als je niet meer kan optreden, moet je het gewoon niet doen.
Legende of niet, kut is kut.
quote:Op maandag 31 december 2007 01:39 schreef -skippybal- het volgende:
Boeiend, wat 'ie heeft en al niet heeft bereikt. Als je niet meer kan optreden, moet je het gewoon niet doen.
Hij is (jammer genoeg) net als de paus, doorgaan tot het gaatje totdat 'ie erbij neervalt . . .quote:Op maandag 31 december 2007 01:39 schreef -skippybal- het volgende:
Helaas geen Fools Gold.quote:Op maandag 31 december 2007 01:41 schreef Wexy het volgende:
301 Eva Cassidy Fields of gold 1998
266 Sting Fields of gold 1993
ik schrok al dat ik net verkeerde gouden velden had lopen posten!
Ik heb die uitzending op Ned. 1 niet gezien, maar afgelopen zomer heb ik hem dus met eigen ogen en oren gezien met duizenden anderen.quote:Op maandag 31 december 2007 01:42 schreef Wexy het volgende:
ik zal mn vrienden niet vergeten.......
jammer genoeg wordt t moeilijker te onthouden
Maar de paus stierf niet echt in zijn harnas (werd in het ziekenhuis opgenomen), Boudewijn Büch bijvoorbeeld wel (zat thuis).quote:Op maandag 31 december 2007 01:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij is (jammer genoeg) net als de paus, doorgaan tot het gaatje totdat 'ie erbij neervalt . . .![]()
lijkt me geweldig om te zienquote:Op maandag 31 december 2007 01:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending op Ned. 1 niet gezien, maar afgelopen heb ik hem dus met eigen ogen en oren gezien met duizenden anderen.
Staande ovaties en een van oor tot oor grijnzende Ramses (en Liesbeth ook trouwens).
ik zeg niets over ramses. Vind het een topperquote:Op maandag 31 december 2007 01:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending op Ned. 1 niet gezien, maar afgelopen heb ik hem dus met eigen ogen en oren gezien met duizenden anderen.
Staande ovaties en een van oor tot oor grijnzende Ramses (en Liesbeth ook trouwens).
Goeienacht...quote:Op maandag 31 december 2007 01:44 schreef MaJo het volgende:
Wat is dit mooi
En over 3 nummers Norwegian Wood![]()
![]()
quote:
en de laatste peuk te rokenquote:Op maandag 31 december 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
Heyy, mooi moment om de hond z'n laatste poepje te laten doen
Hehe ik wilde al posten 'ben benieuwd wanneer de eerste anti U2 reacties komen'quote:Op maandag 31 december 2007 01:45 schreef Dylanesque het volgende:
Nu wel een klassieke Elvis
Alleen U2 zit ik echt nooit op te wachten
Mag ik je de versie van Willy Nelson dan herinneren?quote:Op maandag 31 december 2007 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Elvis Presley met het inmiddels vaak ge-restylede Always on my mind.
Maar ik vind het niet erg hoe dat liedje gekopieerd wordt voor verschillende doeleinden.
cd's? allemaal bootlegs e.d. neem ik aan?quote:Op maandag 31 december 2007 01:47 schreef MadMaster het volgende:
U2 is mijn bandje, heb ruim 1000 CD's van ze...
Ben alleen minder tevreden met laatste albums, bagger...
Die heb ik nooit gehoord.quote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik je de versie van Willy Nelson dan herinneren?
Contra dus, Beautiful Day zuigt.quote:Op maandag 31 december 2007 01:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik wilde al posten 'ben benieuwd wanneer de eerste anti U2 reacties komen'Vind U2 ook wel zuigend maar Beautiful Day vind ik wel vet
Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...quote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
cd's? allemaal bootlegs e.d. neem ik aan?ik heb zelf 40 gb aan bob dylan
Hehe ik neem mijn woorden ook wel terug, ik vind Beautiful Day eigenlijk niet vet maar best wel te pruimenquote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Contra dus, Beautiful Day zuigt.
Tot en met Achting Baby...
Lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 01:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...
Waar haal je dat allemaal vandaan manquote:Op maandag 31 december 2007 01:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...
Die brand ik niet eens meer...
Is ook mooi, maar straks komt Norwegian Woood en dat heeft U2 ook veelvuldig gebruikt tijdens With Or Without You.quote:Op maandag 31 december 2007 01:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ben niet zo into U2. Vind dit wel een aardig nummer.
Heel mooi vind ik Red Hill Mining Town
All over the world, heb vrijwel elk getaped concert...quote:Op maandag 31 december 2007 01:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar haal je dat allemaal vandaan man![]()
Ook die kan ik makkelijk vinden...quote:zoek zelf nog opnames van van morrison en bruce springsteen van dit jaar
quote:
Inderdaad jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is idd heel mooi, zo puur...
quote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Er zijn van die momenten dat ik een Beatlesnummer hoor dat ik echt al kan dromen, dat er toch een subtiliteit me opvalt in zijn stem waardoor ik weer helemaal kippenvel kan krijgen
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Insider-joke:
Mocht je in Londen op een bus wachten, kijk dan naar de lijst die drie keer gepost werd.
59 minuten niets, in 1 minuut vier op een rij.
hier wel denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
En ben ik de trouwens de enige met chronische hekel aan B de G?
jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Denk het wel jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Daarom was het ook een insider.quote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Misschien omdat dit uurtje volgeboekt zit?quote:Op maandag 31 december 2007 01:58 schreef Dylanesque het volgende:
Aaaaargh afgekapt
Wat is je favoriete muziekgenre dan wel?quote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Mij aan de Blues Brothers, Soul Food, Matt Guitar Murphy en een op de bar dansende Blue Louquote:Op maandag 31 december 2007 01:58 schreef -skippybal- het volgende:
Dit nummer doet mij herrineren aan een té dronken nacht en langs een karaokebar komen
Nopequote:Op maandag 31 december 2007 01:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, geen gezamelijke "Boudewijn" postsessie dus
Je kunt het met Katie Melua proberenquote:Op maandag 31 december 2007 01:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, geen gezamelijke "Boudewijn" postsessie dus
Uhm, uhm, uhm.. Niet echt iets in het bijzonder. Een soort combi tussen punk-, post- en noiserock doet het bij mij meestal wel goedquote:Op maandag 31 december 2007 01:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is je favoriete muziekgenre dan wel?
ik snap t ook echt nietquote:Op maandag 31 december 2007 02:01 schreef qonmann het volgende:
waarom staat avond zo hoog ?
zijn fanclub ofzo ..zo bekend is dat nummer niet
Indiequote:Op maandag 31 december 2007 02:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, uhm, uhm.. Niet echt iets in het bijzonder. Een soort combi tussen punk-, post- en noiserock doet het bij mij meestal wel goed
Da's al jaren zo, na een promo-aktie van Frits Spits of zo destijds...quote:Op maandag 31 december 2007 02:01 schreef qonmann het volgende:
waarom staat avond zo hoog ?
zijn fanclub ofzo ..zo bekend is dat nummer niet
Kan ik ook in meegaan...quote:Op maandag 31 december 2007 02:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, uhm, uhm.. Niet echt iets in het bijzonder. Een soort combi tussen punk-, post- en noiserock doet het bij mij meestal wel goed
Ook ja. Maar wat ik zei is meestal ook Indiequote:
Same herequote:Op maandag 31 december 2007 02:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook ja. Maar wat ik zei is meestal ook Indie
En dan hebben we ook nog alle Metal, singer-songwriter, hiphop, electro und so. Ik luister eigen wel alles, als het maar mooi is
hoeren en sloeren is ook het beste qua muziekquote:Op maandag 31 december 2007 02:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik ook in meegaan...
Ik ben net een hoer wat muziek betreft...
Goeienachtquote:Op maandag 31 december 2007 02:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen lekkere binnenkomer met Bruce uit 85 het jaar waarin ik hem in de Kuip zag optreden
Ontarm me is net geweest...quote:Op maandag 31 december 2007 02:07 schreef tong80 het volgende:
Waarschuwen jullie me als Bloff langskomt. Voel me net zo lekker
Goeienachtquote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ik haak vroeg af vanavond.. ga lekker verder luisteren in bed, zeker nog even Thunder Road meepikken zo. Fijne nacht nog
De oliebollen zijn hier al op, nog 2 sloffen sigaretten resten mij...quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef -skippybal- het volgende:
Top-2000 is niet goed voor je rook- en oliebollenverslaving zeg
quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ik haak vroeg af vanavond.. ga lekker verder luisteren in bed, zeker nog even Thunder Road meepikken zo. Fijne nacht nog
Omarm me? Echtquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ga ook zo plat, morgen een hele lange dag, nacht en weer dag...
Ik zie ook de hele week al allerlei minder leuke gebeurtenissen weer voorbij komen...quote:Op maandag 31 december 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer heeft een speciale betekenis. Werd gedraaid bij de begravenis van mijn beste vriend
Wil je dat even niet doenquote:
quote:
vooral dat puntje tussen de benen... vergeet niet er een regenjas om te doen!!quote:
Geloof me, een nog smeriger plaatje heeft de revue al gepasseerd . . .quote:
Woooeeeww, hoge broeken ftwquote:
Vind ik niet zo tof, kom hier om over mooie muziek te praten en niet om allemaal ranzige plaatjes te zienquote:Op maandag 31 december 2007 02:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geloof me, een nog smeriger plaatje heeft de revue al gepasseerd . . .![]()
zal ik het weer doen????quote:Op maandag 31 december 2007 02:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geloof me, een nog smeriger plaatje heeft de revue al gepasseerd . . .![]()
Ja was er al achter, hoopte dat niemand het gelezen hadquote:
oeps moeten we serieus?quote:Op maandag 31 december 2007 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind ik niet zo tof, kom hier om over mooie muziek te praten en niet om allemaal ranzige plaatjes te zien
Sommige mensen houden niet van dit soort plaatjes en het heeft niks met de muziek te maken. Wat heeft dat met serieus te maken? Als iemand er niet serieus is ben ik het welquote:Op maandag 31 december 2007 02:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
oeps moeten we serieus?
de zondag is voorbij hoor.........
Zoals ik al zei, ik ben een hoer qua muziek en ook ABBA staat bij mij in veelvoud in de kast.quote:Op maandag 31 december 2007 02:17 schreef MaJo het volgende:
Mag ik je trouwens wel even uitlachen dat je het oeuvre van ABBA zo goed kent![]()
![]()
kwam jij hier niet om serieus over muziek te praten?quote:Op maandag 31 december 2007 02:17 schreef MaJo het volgende:
Mag ik je trouwens wel even uitlachen dat je het oeuvre van ABBA zo goed kent![]()
![]()
Wacht maar tot 'I Wanna Hold Your Hand' voorbij komt...quote:Op maandag 31 december 2007 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige mensen houden niet van dit soort plaatjes en het heeft niks met de muziek te maken. Wat heeft dat met serieus te maken? Als iemand er niet serieus is ben ik het welVind het alleen eng die plaatjes
![]()
owww dus niet serieus....quote:Op maandag 31 december 2007 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige mensen houden niet van dit soort plaatjes en het heeft niks met de muziek te maken. Wat heeft dat met serieus te maken? Als iemand er niet serieus is ben ik het welVind het alleen eng die plaatjes
![]()
hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahah oepsquote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot 'I Wanna Hold Your Hand' voorbij komt...
Is ook niks mis mee hoor, ben zelf ook een ABBA liefhebberquote:Op maandag 31 december 2007 02:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben een hoer qua muziek en ook ABBA staat bij mij in veelvoud in de kast.
OMG...quote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
owww dus niet serieus....
nou dan kunnen die 2 plaatjes van mij van eerder vanmiddag best wel!!!!
google maar eens op 'kleine jongen'
ps plaatjesgooglenquote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
owww dus niet serieus....
nou dan kunnen die 2 plaatjes van mij van eerder vanmiddag best wel!!!!
google maar eens op 'kleine jongen'
Kijk dit geeft al aan dat je me gewoon niet begrijpt, ik ben zelf een grote ABBA liefhebberquote:Op maandag 31 december 2007 02:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
kwam jij hier niet om serieus over muziek te praten?
Hehequote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot 'I Wanna Hold Your Hand' voorbij komt...
had je die eerder vandaag gemist????????quote:Op maandag 31 december 2007 02:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OMG...
Die Google ik niet meer, die kan ik me nog wel herinneren...
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef MaJo het volgende:
Vet nummerJezus dit is echt een trip van alleen maar goede nummers
![]()
Ik wíl NIET slapen
Nee, daarom Google ik hem niet meer...quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
had je die eerder vandaag gemist????????
lama fout gelezenquote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
had je die eerder vandaag gemist????????
ff zoeken welk nummer die andere ook alweer was......quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom Google ik hem niet meer...
Hoewel dit nummer wel een mooie gelegenheid is om de radio uit te zetten...quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeIk wil echt naar bed gaan met het oog op morgen, maar steeds zit ik weer van "Ach, één nummertje nog".
En dit topic is ook liev
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeIk wil echt naar bed gaan met het oog op morgen, maar steeds zit ik weer van "Ach, één nummertje nog".
En dit topic is ook liev
Ik vind het stiekem best mooiquote:Op maandag 31 december 2007 02:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoewel dit nummer wel een mooie gelegenheid is om de radio uit te zetten...
Die had ik gemist...quote:Op maandag 31 december 2007 02:23 schreef Wexy het volgende:
'i am i said'
google plaatje.. eerste plaatje......
en echt ik kon er nix aan doen dat t net van te voren ging over http://www.waterboys.com/
dat verwacht je toch niet als je plaatjes zoekt?????quote:Op maandag 31 december 2007 02:24 schreef -skippybal- het volgende:
Lol @ dat kleine jongen op Google
Twee zelfs !?!?!?quote:Op maandag 31 december 2007 02:16 schreef Wexy het volgende:
zal ik het weer doen????
durf ik wel!!
welke van de 2 trouwens???????????????????
Nope, niet vroeg op ofzo. Alleen heb ik vannacht nauwelijks geslapen omdat ik pas om 10.00 thuis wasquote:Op maandag 31 december 2007 02:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat schiet niet op neeMoet je vroeg op morgen? Ik eigenlijk pas om 9 uur maar morgen is wel een lange dag natuurlijk...
Ik vind het topic ook liev
ze staan er allebei om zelf te googlenquote:Op maandag 31 december 2007 02:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Twee zelfs !?!?!?![]()
Maar doe maar niet . . .![]()
Dat the Velvet Underground er niet in staat is inderdaad belachelijk maar dan hoeven the Beatles er nog niet meteen uitquote:Op maandag 31 december 2007 02:27 schreef -skippybal- het volgende:
Steeds als ik The Beatles hoor, vind ik dat ze die wel twee keer mochten ruilen voor The Velvet Underground. Grootste schande van de hele top-2000, dat die er niet in staan
Ja van muziek heb ik geen verstand..quote:Op maandag 31 december 2007 02:27 schreef Wexy het volgende:
volgens mij is iedereen ff gaan googlen .... tis ineens zo stilletjes.......
ahaa vandaarquote:Op maandag 31 december 2007 02:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja van muziek heb ik geen verstand..
Maar die staan er toch al een dikke 50 keer inquote:Op maandag 31 december 2007 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat the Velvet Underground er niet in staat is inderdaad belachelijk maar dan hoeven the Beatles er nog niet meteen uit
nee, eerst via Zeeland.quote:Op maandag 31 december 2007 02:30 schreef qonmann het volgende:
van de Beatles naar Bruce ..gaat via road dus
Dat geeft alleen maar aan hoe veelzijdig ze zijn, en dat er niet 1 nummer als beste te kiezen isquote:Op maandag 31 december 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar die staan er toch al een dikke 50 keer in
En stiekem vind ik de The Velvet Underground beter dan The Beatles, maat dat zeg ik maar niet te hard...
heb ik gedaan!quote:
doei doeiquote:Op maandag 31 december 2007 02:32 schreef Dylanesque het volgende:
AAAHH wat een lul, maakt ie me helemaal lekker met mooie verhalen.. Maar nu eerst Blof! Ik kreeg nieteens de tijd m zachter te zetten op tijd! En dan zingt die lul als eerst dat niet alles kan zijn wat je verwacht ofzo!!
Maar thunder road is t waard.. ajuus weer!
en dan ons op de kop geven... die is leuk.... ja ja ja ja ja jaquote:Op maandag 31 december 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
Ok sorry heb ik over het hoofd gezien.
Net tijdens Thunderroad ????quote:Op maandag 31 december 2007 02:34 schreef ThunderChild het volgende:
Mensen, ik verdwijn ook maar es naar m'n bedje. Val zowat in slaap hier . . .![]()
Welterusten
thunderroad en thunderchild gaat slapen... najaquote:Op maandag 31 december 2007 02:34 schreef ThunderChild het volgende:
Mensen, ik verdwijn ook maar es naar m'n bedje. Val zowat in slaap hier . . .![]()
Welterusten
Mijn echtgenote vroeg zich af wat ik in hemelsnaam nog aan het doen was?quote:Op maandag 31 december 2007 02:27 schreef Wexy het volgende:
volgens mij is iedereen ff gaan googlen .... tis ineens zo stilletjes.......
hmz das geen toevalquote:Op maandag 31 december 2007 02:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Net tijdens Thunderroad ????
Slaap ze
Jaquote:Op maandag 31 december 2007 02:36 schreef MaJo het volgende:
Is het heel raar dat ik dit nummer niet ken
wat zei je?quote:Op maandag 31 december 2007 02:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote vroeg zich af wat ik in hemelsnaam nog aan het doen was?
Ik had om 12 uur gezegd dat ik ook zo naar bed zou gaan...
Hahaquote:Op maandag 31 december 2007 02:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote vroeg zich af wat ik in hemelsnaam nog aan het doen was?
Ik had om 12 uur gezegd dat ik ook zo naar bed zou gaan...
Mijn moeder komt net vragen van wie dat nummer was. Ze is zelf Bruce Springsteen fanquote:
Alsof dat bij bloff hielpquote:Op maandag 31 december 2007 02:39 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dit nummer wel tof alleen haar engels is zo tenenkrommend slechtAls je geen engels kunt zing dan Nederlands...
Ik vind het wel een lekker wijfquote:Op maandag 31 december 2007 02:40 schreef MadMaster het volgende:
Raar wijf vind ik dat, die Jacqueline...
Er klopt iets niet aan haar, weet alleen niet wat?
Zou ze veel 'vriendinnen' hebben?
Blof is tofquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 02:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind het wel een lekker wijf
Nu dan he, niet in deze clip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |