Is ook niks mis mee hoor, ben zelf ook een ABBA liefhebberquote:Op maandag 31 december 2007 02:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben een hoer qua muziek en ook ABBA staat bij mij in veelvoud in de kast.
OMG...quote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
owww dus niet serieus....
nou dan kunnen die 2 plaatjes van mij van eerder vanmiddag best wel!!!!
google maar eens op 'kleine jongen'
ps plaatjesgooglenquote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
owww dus niet serieus....
nou dan kunnen die 2 plaatjes van mij van eerder vanmiddag best wel!!!!
google maar eens op 'kleine jongen'
Kijk dit geeft al aan dat je me gewoon niet begrijpt, ik ben zelf een grote ABBA liefhebberquote:Op maandag 31 december 2007 02:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
kwam jij hier niet om serieus over muziek te praten?
Hehequote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot 'I Wanna Hold Your Hand' voorbij komt...
had je die eerder vandaag gemist????????quote:Op maandag 31 december 2007 02:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OMG...
Die Google ik niet meer, die kan ik me nog wel herinneren...
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef MaJo het volgende:
Vet nummerJezus dit is echt een trip van alleen maar goede nummers
![]()
Ik wíl NIET slapen
Nee, daarom Google ik hem niet meer...quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
had je die eerder vandaag gemist????????
lama fout gelezenquote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
had je die eerder vandaag gemist????????
ff zoeken welk nummer die andere ook alweer was......quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom Google ik hem niet meer...
Hoewel dit nummer wel een mooie gelegenheid is om de radio uit te zetten...quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeIk wil echt naar bed gaan met het oog op morgen, maar steeds zit ik weer van "Ach, één nummertje nog".
En dit topic is ook liev
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeIk wil echt naar bed gaan met het oog op morgen, maar steeds zit ik weer van "Ach, één nummertje nog".
En dit topic is ook liev
Ik vind het stiekem best mooiquote:Op maandag 31 december 2007 02:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoewel dit nummer wel een mooie gelegenheid is om de radio uit te zetten...
Die had ik gemist...quote:Op maandag 31 december 2007 02:23 schreef Wexy het volgende:
'i am i said'
google plaatje.. eerste plaatje......
en echt ik kon er nix aan doen dat t net van te voren ging over http://www.waterboys.com/
dat verwacht je toch niet als je plaatjes zoekt?????quote:Op maandag 31 december 2007 02:24 schreef -skippybal- het volgende:
Lol @ dat kleine jongen op Google
Twee zelfs !?!?!?quote:Op maandag 31 december 2007 02:16 schreef Wexy het volgende:
zal ik het weer doen????
durf ik wel!!
welke van de 2 trouwens???????????????????
Nope, niet vroeg op ofzo. Alleen heb ik vannacht nauwelijks geslapen omdat ik pas om 10.00 thuis wasquote:Op maandag 31 december 2007 02:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat schiet niet op neeMoet je vroeg op morgen? Ik eigenlijk pas om 9 uur maar morgen is wel een lange dag natuurlijk...
Ik vind het topic ook liev
ze staan er allebei om zelf te googlenquote:Op maandag 31 december 2007 02:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Twee zelfs !?!?!?![]()
Maar doe maar niet . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |