quote:
vooral dat puntje tussen de benen... vergeet niet er een regenjas om te doen!!quote:
Geloof me, een nog smeriger plaatje heeft de revue al gepasseerd . . .quote:
Woooeeeww, hoge broeken ftwquote:
Vind ik niet zo tof, kom hier om over mooie muziek te praten en niet om allemaal ranzige plaatjes te zienquote:Op maandag 31 december 2007 02:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geloof me, een nog smeriger plaatje heeft de revue al gepasseerd . . .![]()
zal ik het weer doen????quote:Op maandag 31 december 2007 02:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geloof me, een nog smeriger plaatje heeft de revue al gepasseerd . . .![]()
Ja was er al achter, hoopte dat niemand het gelezen hadquote:
oeps moeten we serieus?quote:Op maandag 31 december 2007 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind ik niet zo tof, kom hier om over mooie muziek te praten en niet om allemaal ranzige plaatjes te zien
Sommige mensen houden niet van dit soort plaatjes en het heeft niks met de muziek te maken. Wat heeft dat met serieus te maken? Als iemand er niet serieus is ben ik het welquote:Op maandag 31 december 2007 02:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
oeps moeten we serieus?
de zondag is voorbij hoor.........
Zoals ik al zei, ik ben een hoer qua muziek en ook ABBA staat bij mij in veelvoud in de kast.quote:Op maandag 31 december 2007 02:17 schreef MaJo het volgende:
Mag ik je trouwens wel even uitlachen dat je het oeuvre van ABBA zo goed kent![]()
![]()
kwam jij hier niet om serieus over muziek te praten?quote:Op maandag 31 december 2007 02:17 schreef MaJo het volgende:
Mag ik je trouwens wel even uitlachen dat je het oeuvre van ABBA zo goed kent![]()
![]()
Wacht maar tot 'I Wanna Hold Your Hand' voorbij komt...quote:Op maandag 31 december 2007 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige mensen houden niet van dit soort plaatjes en het heeft niks met de muziek te maken. Wat heeft dat met serieus te maken? Als iemand er niet serieus is ben ik het welVind het alleen eng die plaatjes
![]()
owww dus niet serieus....quote:Op maandag 31 december 2007 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige mensen houden niet van dit soort plaatjes en het heeft niks met de muziek te maken. Wat heeft dat met serieus te maken? Als iemand er niet serieus is ben ik het welVind het alleen eng die plaatjes
![]()
hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahah oepsquote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot 'I Wanna Hold Your Hand' voorbij komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |