Helaas geen Fools Gold.quote:Op maandag 31 december 2007 01:41 schreef Wexy het volgende:
301 Eva Cassidy Fields of gold 1998
266 Sting Fields of gold 1993
ik schrok al dat ik net verkeerde gouden velden had lopen posten!
Ik heb die uitzending op Ned. 1 niet gezien, maar afgelopen zomer heb ik hem dus met eigen ogen en oren gezien met duizenden anderen.quote:Op maandag 31 december 2007 01:42 schreef Wexy het volgende:
ik zal mn vrienden niet vergeten.......
jammer genoeg wordt t moeilijker te onthouden
Maar de paus stierf niet echt in zijn harnas (werd in het ziekenhuis opgenomen), Boudewijn Büch bijvoorbeeld wel (zat thuis).quote:Op maandag 31 december 2007 01:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij is (jammer genoeg) net als de paus, doorgaan tot het gaatje totdat 'ie erbij neervalt . . .![]()
lijkt me geweldig om te zienquote:Op maandag 31 december 2007 01:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending op Ned. 1 niet gezien, maar afgelopen heb ik hem dus met eigen ogen en oren gezien met duizenden anderen.
Staande ovaties en een van oor tot oor grijnzende Ramses (en Liesbeth ook trouwens).
ik zeg niets over ramses. Vind het een topperquote:Op maandag 31 december 2007 01:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending op Ned. 1 niet gezien, maar afgelopen heb ik hem dus met eigen ogen en oren gezien met duizenden anderen.
Staande ovaties en een van oor tot oor grijnzende Ramses (en Liesbeth ook trouwens).
Goeienacht...quote:Op maandag 31 december 2007 01:44 schreef MaJo het volgende:
Wat is dit mooi
En over 3 nummers Norwegian Wood![]()
![]()
quote:
en de laatste peuk te rokenquote:Op maandag 31 december 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
Heyy, mooi moment om de hond z'n laatste poepje te laten doen
Hehe ik wilde al posten 'ben benieuwd wanneer de eerste anti U2 reacties komen'quote:Op maandag 31 december 2007 01:45 schreef Dylanesque het volgende:
Nu wel een klassieke Elvis
Alleen U2 zit ik echt nooit op te wachten
Mag ik je de versie van Willy Nelson dan herinneren?quote:Op maandag 31 december 2007 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Elvis Presley met het inmiddels vaak ge-restylede Always on my mind.
Maar ik vind het niet erg hoe dat liedje gekopieerd wordt voor verschillende doeleinden.
cd's? allemaal bootlegs e.d. neem ik aan?quote:Op maandag 31 december 2007 01:47 schreef MadMaster het volgende:
U2 is mijn bandje, heb ruim 1000 CD's van ze...
Ben alleen minder tevreden met laatste albums, bagger...
Die heb ik nooit gehoord.quote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik je de versie van Willy Nelson dan herinneren?
Contra dus, Beautiful Day zuigt.quote:Op maandag 31 december 2007 01:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik wilde al posten 'ben benieuwd wanneer de eerste anti U2 reacties komen'Vind U2 ook wel zuigend maar Beautiful Day vind ik wel vet
Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...quote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
cd's? allemaal bootlegs e.d. neem ik aan?ik heb zelf 40 gb aan bob dylan
Hehe ik neem mijn woorden ook wel terug, ik vind Beautiful Day eigenlijk niet vet maar best wel te pruimenquote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Contra dus, Beautiful Day zuigt.
Tot en met Achting Baby...
Lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 01:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...
Waar haal je dat allemaal vandaan manquote:Op maandag 31 december 2007 01:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...
Die brand ik niet eens meer...
Is ook mooi, maar straks komt Norwegian Woood en dat heeft U2 ook veelvuldig gebruikt tijdens With Or Without You.quote:Op maandag 31 december 2007 01:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ben niet zo into U2. Vind dit wel een aardig nummer.
Heel mooi vind ik Red Hill Mining Town
All over the world, heb vrijwel elk getaped concert...quote:Op maandag 31 december 2007 01:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar haal je dat allemaal vandaan man![]()
Ook die kan ik makkelijk vinden...quote:zoek zelf nog opnames van van morrison en bruce springsteen van dit jaar
quote:
Inderdaad jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is idd heel mooi, zo puur...
quote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Er zijn van die momenten dat ik een Beatlesnummer hoor dat ik echt al kan dromen, dat er toch een subtiliteit me opvalt in zijn stem waardoor ik weer helemaal kippenvel kan krijgen
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Insider-joke:
Mocht je in Londen op een bus wachten, kijk dan naar de lijst die drie keer gepost werd.
59 minuten niets, in 1 minuut vier op een rij.
hier wel denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
En ben ik de trouwens de enige met chronische hekel aan B de G?
jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Denk het wel jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Daarom was het ook een insider.quote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Misschien omdat dit uurtje volgeboekt zit?quote:Op maandag 31 december 2007 01:58 schreef Dylanesque het volgende:
Aaaaargh afgekapt
Wat is je favoriete muziekgenre dan wel?quote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Mij aan de Blues Brothers, Soul Food, Matt Guitar Murphy en een op de bar dansende Blue Louquote:Op maandag 31 december 2007 01:58 schreef -skippybal- het volgende:
Dit nummer doet mij herrineren aan een té dronken nacht en langs een karaokebar komen
Nopequote:Op maandag 31 december 2007 01:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, geen gezamelijke "Boudewijn" postsessie dus
Je kunt het met Katie Melua proberenquote:Op maandag 31 december 2007 01:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, geen gezamelijke "Boudewijn" postsessie dus
Uhm, uhm, uhm.. Niet echt iets in het bijzonder. Een soort combi tussen punk-, post- en noiserock doet het bij mij meestal wel goedquote:Op maandag 31 december 2007 01:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is je favoriete muziekgenre dan wel?
ik snap t ook echt nietquote:Op maandag 31 december 2007 02:01 schreef qonmann het volgende:
waarom staat avond zo hoog ?
zijn fanclub ofzo ..zo bekend is dat nummer niet
Indiequote:Op maandag 31 december 2007 02:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, uhm, uhm.. Niet echt iets in het bijzonder. Een soort combi tussen punk-, post- en noiserock doet het bij mij meestal wel goed
Da's al jaren zo, na een promo-aktie van Frits Spits of zo destijds...quote:Op maandag 31 december 2007 02:01 schreef qonmann het volgende:
waarom staat avond zo hoog ?
zijn fanclub ofzo ..zo bekend is dat nummer niet
Kan ik ook in meegaan...quote:Op maandag 31 december 2007 02:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, uhm, uhm.. Niet echt iets in het bijzonder. Een soort combi tussen punk-, post- en noiserock doet het bij mij meestal wel goed
Ook ja. Maar wat ik zei is meestal ook Indiequote:
Same herequote:Op maandag 31 december 2007 02:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook ja. Maar wat ik zei is meestal ook Indie
En dan hebben we ook nog alle Metal, singer-songwriter, hiphop, electro und so. Ik luister eigen wel alles, als het maar mooi is
hoeren en sloeren is ook het beste qua muziekquote:Op maandag 31 december 2007 02:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik ook in meegaan...
Ik ben net een hoer wat muziek betreft...
Goeienachtquote:Op maandag 31 december 2007 02:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen lekkere binnenkomer met Bruce uit 85 het jaar waarin ik hem in de Kuip zag optreden
Ontarm me is net geweest...quote:Op maandag 31 december 2007 02:07 schreef tong80 het volgende:
Waarschuwen jullie me als Bloff langskomt. Voel me net zo lekker
Goeienachtquote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ik haak vroeg af vanavond.. ga lekker verder luisteren in bed, zeker nog even Thunder Road meepikken zo. Fijne nacht nog
De oliebollen zijn hier al op, nog 2 sloffen sigaretten resten mij...quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef -skippybal- het volgende:
Top-2000 is niet goed voor je rook- en oliebollenverslaving zeg
quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ik haak vroeg af vanavond.. ga lekker verder luisteren in bed, zeker nog even Thunder Road meepikken zo. Fijne nacht nog
Omarm me? Echtquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ga ook zo plat, morgen een hele lange dag, nacht en weer dag...
Ik zie ook de hele week al allerlei minder leuke gebeurtenissen weer voorbij komen...quote:Op maandag 31 december 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer heeft een speciale betekenis. Werd gedraaid bij de begravenis van mijn beste vriend
Wil je dat even niet doenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |