Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...quote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
cd's? allemaal bootlegs e.d. neem ik aan?ik heb zelf 40 gb aan bob dylan
Hehe ik neem mijn woorden ook wel terug, ik vind Beautiful Day eigenlijk niet vet maar best wel te pruimenquote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Contra dus, Beautiful Day zuigt.
Tot en met Achting Baby...
Lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 01:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...
Waar haal je dat allemaal vandaan manquote:Op maandag 31 december 2007 01:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merendeel uiteraard wel, heb nog zo'n 320 Gb van de laatste tour aan opname's staan...
Die brand ik niet eens meer...
Is ook mooi, maar straks komt Norwegian Woood en dat heeft U2 ook veelvuldig gebruikt tijdens With Or Without You.quote:Op maandag 31 december 2007 01:50 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ben niet zo into U2. Vind dit wel een aardig nummer.
Heel mooi vind ik Red Hill Mining Town
All over the world, heb vrijwel elk getaped concert...quote:Op maandag 31 december 2007 01:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar haal je dat allemaal vandaan man![]()
Ook die kan ik makkelijk vinden...quote:zoek zelf nog opnames van van morrison en bruce springsteen van dit jaar
quote:
Inderdaad jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is idd heel mooi, zo puur...
quote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Er zijn van die momenten dat ik een Beatlesnummer hoor dat ik echt al kan dromen, dat er toch een subtiliteit me opvalt in zijn stem waardoor ik weer helemaal kippenvel kan krijgen
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 31 december 2007 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Insider-joke:
Mocht je in Londen op een bus wachten, kijk dan naar de lijst die drie keer gepost werd.
59 minuten niets, in 1 minuut vier op een rij.
hier wel denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
En ben ik de trouwens de enige met chronische hekel aan B de G?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |