Ook ja. Maar wat ik zei is meestal ook Indiequote:
Same herequote:Op maandag 31 december 2007 02:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook ja. Maar wat ik zei is meestal ook Indie
En dan hebben we ook nog alle Metal, singer-songwriter, hiphop, electro und so. Ik luister eigen wel alles, als het maar mooi is
hoeren en sloeren is ook het beste qua muziekquote:Op maandag 31 december 2007 02:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik ook in meegaan...
Ik ben net een hoer wat muziek betreft...
Goeienachtquote:Op maandag 31 december 2007 02:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen lekkere binnenkomer met Bruce uit 85 het jaar waarin ik hem in de Kuip zag optreden
Ontarm me is net geweest...quote:Op maandag 31 december 2007 02:07 schreef tong80 het volgende:
Waarschuwen jullie me als Bloff langskomt. Voel me net zo lekker
Goeienachtquote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ik haak vroeg af vanavond.. ga lekker verder luisteren in bed, zeker nog even Thunder Road meepikken zo. Fijne nacht nog
De oliebollen zijn hier al op, nog 2 sloffen sigaretten resten mij...quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef -skippybal- het volgende:
Top-2000 is niet goed voor je rook- en oliebollenverslaving zeg
quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ik haak vroeg af vanavond.. ga lekker verder luisteren in bed, zeker nog even Thunder Road meepikken zo. Fijne nacht nog
quote:Op maandag 31 december 2007 02:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ga ook zo plat, morgen een hele lange dag, nacht en weer dag...
Ik zie ook de hele week al allerlei minder leuke gebeurtenissen weer voorbij komen...quote:Op maandag 31 december 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer heeft een speciale betekenis. Werd gedraaid bij de begravenis van mijn beste vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |