Dat the Velvet Underground er niet in staat is inderdaad belachelijk maar dan hoeven the Beatles er nog niet meteen uitquote:Op maandag 31 december 2007 02:27 schreef -skippybal- het volgende:
Steeds als ik The Beatles hoor, vind ik dat ze die wel twee keer mochten ruilen voor The Velvet Underground. Grootste schande van de hele top-2000, dat die er niet in staan
Ja van muziek heb ik geen verstand..quote:Op maandag 31 december 2007 02:27 schreef Wexy het volgende:
volgens mij is iedereen ff gaan googlen .... tis ineens zo stilletjes.......
ahaa vandaarquote:Op maandag 31 december 2007 02:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja van muziek heb ik geen verstand..
Maar die staan er toch al een dikke 50 keer inquote:Op maandag 31 december 2007 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat the Velvet Underground er niet in staat is inderdaad belachelijk maar dan hoeven the Beatles er nog niet meteen uit
nee, eerst via Zeeland.quote:Op maandag 31 december 2007 02:30 schreef qonmann het volgende:
van de Beatles naar Bruce ..gaat via road dus
Dat geeft alleen maar aan hoe veelzijdig ze zijn, en dat er niet 1 nummer als beste te kiezen isquote:Op maandag 31 december 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar die staan er toch al een dikke 50 keer in
En stiekem vind ik de The Velvet Underground beter dan The Beatles, maat dat zeg ik maar niet te hard...
heb ik gedaan!quote:
doei doeiquote:Op maandag 31 december 2007 02:32 schreef Dylanesque het volgende:
AAAHH wat een lul, maakt ie me helemaal lekker met mooie verhalen.. Maar nu eerst Blof! Ik kreeg nieteens de tijd m zachter te zetten op tijd! En dan zingt die lul als eerst dat niet alles kan zijn wat je verwacht ofzo!!
Maar thunder road is t waard.. ajuus weer!
en dan ons op de kop geven... die is leuk.... ja ja ja ja ja jaquote:Op maandag 31 december 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
Ok sorry heb ik over het hoofd gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |